Strona główna» Kolej» Lokomotywy spalinowe» SM42» SM42-678

SM42-678

«Poprzednie zdjęcie: SM42-761
Następne zdjęcie: SM42-400»

SM42-678

Data zrobienia zdjęcia: 26 października 2009 roku (poniedziałek)
Opis: Mielec. Stonka Cargo wjeżdża na stacje od strony Dębicy. Podobno 13 grudnia znów powitamy w Mielcu "Hetmana", ale czy to dojdzie do skutku?
Słowa kluczowe: SM42 SM42-678 D29-25 Mielec PKP_Cargo
Data dodania zdjęcia: 04.11.2009 11:45, Wyświetleń: 1426, Pobrań: 5, Wielkość pliku: 220.8 KB
Dodał: Bartek_Mielec
IPTC Info
Caption:
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon PowerShot SX10 IS
Czas ekspozycji: 1/200 sec(s)
Wartość przysłony: F/4.5
Wartość ISO: 80
Data utworzenia: 26.10.2009 10:58:34
Długość ogniskowej: 27.598mm

Ostatnie komentarze

hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
04.11.2009 14:37
Bartek, Hetmana na dzień dzisiejszy to w ogóle ma podobno nie być i to w żadnej relacji 😡
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
04.11.2009 15:08
A niech by nawet przywrócili Hetmana. I tak kolej dla mieszkańców Mielca nie istnieje od dawna.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
04.11.2009 15:27
I dlatego właśnie nie mogli się do Hetmana wcisnąć w ostatnich jego miesiącach?
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Bartek_Mielec
Użytkownik

Komentarzy: 368
04.11.2009 15:32
I jeszcze te "ziejące pustką wagony"...
Offline Bartek_Mielec
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
04.11.2009 15:37
Czy znowu ktoś chce mi wciskać, że jeden pośpiech na dzień to jest jakaś kolej?

Powinno się w cholerę porozbierać wszystkie linie gdzie jest mniej niż 5 par/doba a nie inwestować w funkcjonowanie fikcji.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
05.11.2009 08:06
Z całym szacunkiem, ale bredzisz 😛 Wszędzie tam, gdzie jest mniej niż 5 par na dobę należy zwiększyć ilość pociągów tak, żeby było te minimum 5 par 🙂 No, może taki Łupków jest wyjątkiem, tu już nic nie pomoże 😉
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
05.11.2009 09:26
Gdyby podnieść szlakową na odcinkach Rzeszów - Jasło (co jest dość prawdopodobne) oraz Jasło - Zagórz, przywrócić ruch na Biecz - Jasło (teraz się nawet mówi o jakimś weekendowym IR, ale to pewnie ploty), uruchomić bezpośrednie pośpiechy z Rzeszowa i Krakowa oraz zapewnić skomunikowanie z wąskim torem, to myślę że lata świetności by mogły wrócić 🙂

Jeden pociąg na dzień to oczywiście skandalicznie mało, ale jego brak wystarczył, by mieszkańcy i samorządowcy przytoczonego Mielca podnieśli swój głos sprzeciwu. Wbrew pozorom nie każdy ma ochotę "jakoś jechać" w hadziewiątce czy coraz częściej Sprinterze.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
05.11.2009 09:38
Ciekawe kto miałby tam te połączenia organizować? IC chyba nie. A bankrutujące PR? Może oni teraz się za to wezmą?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
05.11.2009 10:41
vear napisał(a):
Gdyby podnieść szlakową na odcinkach Rzeszów - Jasło (co jest dość prawdopodobne) oraz Jasło - Zagórz, przywrócić ruch na Biecz - Jasło (teraz się nawet mówi o jakimś weekendowym IR, ale to pewnie ploty), uruchomić bezpośrednie pośpiechy z Rzeszowa i Krakowa oraz zapewnić skomunikowanie z wąskim torem,


Chyba, że do Koszyc te pośpiechy, inaczej to bez sensu 😛
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
06.11.2009 20:36
@ kuba203

Nie bredzę, a przynajmniej nie tym razem 😛

Ja mówię "albo w tę, albo we w tę" 😛 Dokładamy par by była jakaś rozsądna ich liczba, albo zamykamy sklepik (całkowicie).
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
07.11.2009 06:43
AndrzejK napisał(a):

Ja mówię "albo w tę, albo we w tę" 😛 Dokładamy par by była jakaś rozsądna ich liczba, albo zamykamy sklepik (całkowicie).


Tylko że ja tej drugiej opcji nie uznaję za rozsądną
😉
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
07.11.2009 09:39
Bo druga opcja JEST chora. Ale chorobą jest również uskutecznianie trzech par szynobusów na dobę po krzywych torach. Jeśli nie ma nadziei na doprowadzenie tego do rozsądnej sytuacji to chora opcja wydaje się stosunkowo rozsądna 😈
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl