Strona główna» Komunikacja w Polsce» Łódź» Łódź - Tramwaje» Duewag GT8/GT8ZR/GT8N» Duewag GT8 #511

Duewag GT8 #511

«Poprzednie zdjęcie: Duewag GT8 #511
Następne zdjęcie: Duewag GT8 #204»

Duewag GT8 #511

Data zrobienia zdjęcia: 4 kwietnia 2009 roku (sobota)
Opis: Ozorków pętla. Gebelsik na przystanku do wysiadania.
Słowa kluczowe: MKT_Łódź Ozorków Cegielniana Duewag GT8 #511 Linia_46
Data dodania zdjęcia: 05.04.2009 19:16, Wyświetleń: 1997, Pobrań: 14, Wielkość pliku: 178.8 KB
Dodał: wmmedia

Ostatnie komentarze

thomas_
Administrator

Komentarzy: 6592
05.04.2009 20:03
Wiciu, naucz sie dobrze opisywać zdjęcia. Za dużo podkreślników używasz 😛
Offline thomas_
Filimer
Użytkownik

Komentarzy: 445
05.04.2009 22:04
"Niskopodłogowy tramwaj dla Ozorkowa" - ach te niskie koszty złomowania w Polsce 😈
Offline Filimer
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
05.04.2009 22:19
Przejedź się ichniejszą osiemsettrójką, przejedź się tym gebelsem i porównaj raz jeszcze, szczerze 😈
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Filimer
Użytkownik

Komentarzy: 445
06.04.2009 03:44
@vear - wiem, że te wagony są w wielu punktach lepsze niż nasze rodzime produkty (ponoć za komuny pojedynczy wagon stopiątki był tańszy od Berlieta nota bene) ale władze wielu miast zaczynają uważać, że trochę złomu i kawałek nowego toru zwalnia je od systemowego podejścia do komunikacji i to mnie boli.
Offline Filimer
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
06.04.2009 06:26
Vear: Jakby MKT dbało o swój tabor, to pewnie różnica nie byłaby aż tak wyraźna 😉
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
06.04.2009 07:26
Jakby władze Ozorkowa "systemowo" dbały o tramwaj, to pewnie by go już dawno nie było. 😈 A tak przynajmniej mają kawałek niskiej podłogi na szynach, o czym większość łódzkich osiedli może jak na razie zapomnieć.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Filimer
Użytkownik

Komentarzy: 445
06.04.2009 09:33
@Michał - taki Grudziądz czy Elbląg potrafią pozyskać kasę z Unii na modernizację sieci i wagonów, miasta funkcjonujące w systemie ŁTR-u mogły także powalczyć o osobny kawałek dotacji z projektów POIiŚ, żeby zrobić z tego prawdziwy tramwaj regionalny a nie importować "swój kawałek podłogi" na zasadzie "Misia na miarę naszych możliwości" 😈
Offline Filimer