Strona główna» Imprezy komunikacyjne i kolejowe» Krakowska Nocka 2009» Konstal 105Na #447+445+446+405

Konstal 105Na #447+445+446+405

«Poprzednie zdjęcie: Fotostop na Pawiej
Następne zdjęcie: Konstal 105Na #447+445+446+405»

Konstal 105Na #447+445+446+405

Data zrobienia zdjęcia: 4 stycznia 2009 roku (niedziela)
Opis: Most Powstańców Śląskich. Na widok czteroskładu niektóre listki połamały się z wrażenia.
Słowa kluczowe: Konstal 105Na+105Na+105Na+105NaD #447+445+446+405 MPK_Kraków Kraków Most_Powstańców_Śląskich Krakowska_Nocka_2009 linia_11
Data dodania zdjęcia: 04.01.2009 16:02, Wyświetleń: 2367, Pobrań: 35, Wielkość pliku: 275.1 KB
Dodał: vear
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D40X
Czas ekspozycji: 10 sec(s)
Wartość przysłony: F/7.1
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 04.01.2009 01:57:18
Długość ogniskowej: 50mm

Ostatnie komentarze

Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
04.01.2009 16:24
Jakoś po jedenastej rozjechałem te słupki, jeszcze pare razy i wszystkie odpadną 😁
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
04.01.2009 16:34
😕
Offline Kasztann44
mokum
Użytkownik

Komentarzy: 99
04.01.2009 16:51
Powód do dumy?
To że nie potrafisz jeździć jest powodem do dumy? Ciekawe, ciekawe.
Offline mokummokum at pestka.info
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
04.01.2009 16:56
Po prostu, jako osoba utrzymująca infrastrukturę drogową w tym kraju, protestuję przeciwko zamykaniu dróg dla tych, którzy za nie płacą.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
04.01.2009 16:58
Ktoś Ci zabrania jeżdżenia po tym moście?
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Voith
Gość

04.01.2009 17:15
nie, ale na takie g*** nie powinny iść pieniądze
 
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
04.01.2009 17:36
Zgadza się. Pieniądze powinny pójść na szlaban i budkę do pobierania opłat za wjazd do Śródmieścia. Oczywiście zaraz po tym, gdy w Krakowie zostanie zorganizowana dobra KM.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
YogY
Administrator

Komentarzy: 705
04.01.2009 17:57
Ale ta nie powstanie, dopóki ktoś nie postawi budki i nie zacznie pobierać opłat za wjazd do śródmieścia. Błędne koło pozwoli nam przeczekać kolejnych 20 lat....
Offline YogYyogy at onet.eu
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
04.01.2009 18:01
@ YogY

Też tak myślę. Prawda jest taka, że przejście od miasta nastawionego na samochody (bo takim jest Kraków) do miasta promującego KM musi być radykalne i niestety bolesne. Bo będzie etap, kiedy samochodom się "zabroni", a KM jeszcze nie będzie gotowa 😐 Ale na ten krok nigdy u nas nie starczy odwagi.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
YogY
Administrator

Komentarzy: 705
04.01.2009 18:20
Unrealgod napisał(a):
Po prostu, jako osoba utrzymująca infrastrukturę drogową w tym kraju, protestuję przeciwko zamykaniu dróg dla tych, którzy za nie płacą.


A ja jako pasażer będę rysował gwoździem samochody blokujące przejazd tramwajowi w którym jadę. Wszak zapłaciłem za bilet. Ciekawe masz podejście do sprawy...
Offline YogYyogy at onet.eu
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
04.01.2009 21:50
Cytat:
Ale ta nie powstanie, dopóki ktoś nie postawi budki i nie zacznie pobierać opłat za wjazd do śródmieścia.

Marne szanse:
Aleje to trasa tranzytowa i nie da się ich zamknąć, do centrum od alei to i tak mało kto się pcha.
Ci którzy się pchają pchają to w sporej części mieszkańcy czy pracownicy firm którzy mają samochody zarejestrowane w centrum. Im za wjazd nikt płacić nie karze.
Cytat:
Ktoś Ci zabrania jeżdżenia po tym moście?
W 50% owszem. Ktoś zabronił mi jazdy po połowie tego mostu.
Cytat:
A ja jako pasażer będę rysował gwoździem samochody blokujące przejazd tramwajowi w którym jadę. Wszak zapłaciłem za bilet.

Mnie to osobiście nie rusza, jeżdżę służbowym. Poza tym jak by cie złapali to lakierowanie takiego auta sporo kosztuje (500zł za element blacharski) Był gdzieś przypadek takiego dziada który zazdrościł samochodów sąsiadom/przeszkadzały mu auta na parkingu pod domem i wybijał i szyby strzelając z procy. W końcu go nagrali i w sądzie dostał rachunek. Średnia cena szyby to jakieś 1200 1500pln.

Jeżeli miasto nie chce mieć problemów z samochodami w centrum, niech buduje parkingi. Wystarczy nie wydawać zezwoleń na budowę jeżeli budynek nie będzie ił dwóch poziomów parkingu podziemnego. Na zachodzie jakoś się da. Natomiast jeżeli zostanie się przy "promowaniu" komunikacji publicznej przez wprowadzanie utrudnień dla kierowców prywatnych to gwarantuję że to nie przejdzie. Tak jak nie przeszła rusyfikacja czy germanizacja Polski pod zaborami, czy eksterminacja prowadzona przez III rzeszę. Ciągle t jesteśmy i mówimy po naszemu. Ot tak przekorny nasz naród.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
04.01.2009 22:02
Cytat:
W 50% owszem. Ktoś zabronił mi jazdy po połowie tego mostu.

A mi ktoś zabronił zabicia sąsiada. To co, nóż w dłoń i "protestować"?

Cytat:
Mnie to osobiście nie rusza, jeżdżę służbowym. Poza tym jak by cie złapali to lakierowanie takiego auta sporo kosztuje

Z nowego taryfikatora:
Używanie pojazdu niszczącego nawierzchnię drogi - 300 zł
Niestosowanie się do znaków:
19) P-2 "linia pojedyncza ciągła" - 100 zł
25) P-21 "powierzchnia wyłączona z ruchu" - 100 zł

Cytat:
Jeżeli miasto nie chce mieć problemów z samochodami w centrum, niech buduje parkingi. Wystarczy nie wydawać zezwoleń na budowę jeżeli budynek nie będzie ił dwóch poziomów parkingu podziemnego. Na zachodzie jakoś się da.

Co ani nie zmniejszy ruchu, ani nie rozładuje korków.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
04.01.2009 22:20
W komentarzu na temat narodu postaram się nie wyjść poza kwestie komunikacyjne 🙂 Bo żeby wiedzieć wszystko wystarczy zobaczyć jaką ten naród ma kolej, drogi, autostrady i komunikację w miastach.
Przecież to wszystko kiedyś stanie.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
04.01.2009 22:22
Cytat:
Używanie pojazdu niszczącego nawierzchnię drogi

Te odblaski w gumowej obudowie to nie jet część nawierzchni. Przepisy nic o nich nie mówią.
Cytat:
Niestosowanie się do znaków: 19) P-2 "linia pojedyncza ciągła" - 100 zł 25) P-21 "powierzchnia wyłączona z ruchu" - 100 zł

Ze względu na zalegający śnieg i błoto pośniegowe, znaki poziome pozostawały niewidoczne a na powierzchnie wyłączoną nie jechałem, chcą zaliczyć wszystkie odblaski. 😁
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com