Zgadza się. Pieniądze powinny pójść na szlaban i budkę do pobierania opłat za wjazd do Śródmieścia. Oczywiście zaraz po tym, gdy w Krakowie zostanie zorganizowana dobra KM.
Ale ta nie powstanie, dopóki ktoś nie postawi budki i nie zacznie pobierać opłat za wjazd do śródmieścia. Błędne koło pozwoli nam przeczekać kolejnych 20 lat....
Też tak myślę. Prawda jest taka, że przejście od miasta nastawionego na samochody (bo takim jest Kraków) do miasta promującego KM musi być radykalne i niestety bolesne. Bo będzie etap, kiedy samochodom się "zabroni", a KM jeszcze nie będzie gotowa 😐 Ale na ten krok nigdy u nas nie starczy odwagi.
Po prostu, jako osoba utrzymująca infrastrukturę drogową w tym kraju, protestuję przeciwko zamykaniu dróg dla tych, którzy za nie płacą.
A ja jako pasażer będę rysował gwoździem samochody blokujące przejazd tramwajowi w którym jadę. Wszak zapłaciłem za bilet. Ciekawe masz podejście do sprawy...
Ale ta nie powstanie, dopóki ktoś nie postawi budki i nie zacznie pobierać opłat za wjazd do śródmieścia.
Marne szanse:
Aleje to trasa tranzytowa i nie da się ich zamknąć, do centrum od alei to i tak mało kto się pcha.
Ci którzy się pchają pchają to w sporej części mieszkańcy czy pracownicy firm którzy mają samochody zarejestrowane w centrum. Im za wjazd nikt płacić nie karze.
Cytat:
Ktoś Ci zabrania jeżdżenia po tym moście?
W 50% owszem. Ktoś zabronił mi jazdy po połowie tego mostu.
Cytat:
A ja jako pasażer będę rysował gwoździem samochody blokujące przejazd tramwajowi w którym jadę. Wszak zapłaciłem za bilet.
Mnie to osobiście nie rusza, jeżdżę służbowym. Poza tym jak by cie złapali to lakierowanie takiego auta sporo kosztuje (500zł za element blacharski) Był gdzieś przypadek takiego dziada który zazdrościł samochodów sąsiadom/przeszkadzały mu auta na parkingu pod domem i wybijał i szyby strzelając z procy. W końcu go nagrali i w sądzie dostał rachunek. Średnia cena szyby to jakieś 1200 1500pln.
Jeżeli miasto nie chce mieć problemów z samochodami w centrum, niech buduje parkingi. Wystarczy nie wydawać zezwoleń na budowę jeżeli budynek nie będzie ił dwóch poziomów parkingu podziemnego. Na zachodzie jakoś się da. Natomiast jeżeli zostanie się przy "promowaniu" komunikacji publicznej przez wprowadzanie utrudnień dla kierowców prywatnych to gwarantuję że to nie przejdzie. Tak jak nie przeszła rusyfikacja czy germanizacja Polski pod zaborami, czy eksterminacja prowadzona przez III rzeszę. Ciągle t jesteśmy i mówimy po naszemu. Ot tak przekorny nasz naród.
W 50% owszem. Ktoś zabronił mi jazdy po połowie tego mostu.
A mi ktoś zabronił zabicia sąsiada. To co, nóż w dłoń i "protestować"?
Cytat:
Mnie to osobiście nie rusza, jeżdżę służbowym. Poza tym jak by cie złapali to lakierowanie takiego auta sporo kosztuje
Z nowego taryfikatora:
Używanie pojazdu niszczącego nawierzchnię drogi - 300 zł
Niestosowanie się do znaków:
19) P-2 "linia pojedyncza ciągła" - 100 zł
25) P-21 "powierzchnia wyłączona z ruchu" - 100 zł
Cytat:
Jeżeli miasto nie chce mieć problemów z samochodami w centrum, niech buduje parkingi. Wystarczy nie wydawać zezwoleń na budowę jeżeli budynek nie będzie ił dwóch poziomów parkingu podziemnego. Na zachodzie jakoś się da.
Co ani nie zmniejszy ruchu, ani nie rozładuje korków.
W komentarzu na temat narodu postaram się nie wyjść poza kwestie komunikacyjne 🙂 Bo żeby wiedzieć wszystko wystarczy zobaczyć jaką ten naród ma kolej, drogi, autostrady i komunikację w miastach.
Przecież to wszystko kiedyś stanie.
Te odblaski w gumowej obudowie to nie jet część nawierzchni. Przepisy nic o nich nie mówią.
Cytat:
Niestosowanie się do znaków: 19) P-2 "linia pojedyncza ciągła" - 100 zł 25) P-21 "powierzchnia wyłączona z ruchu" - 100 zł
Ze względu na zalegający śnieg i błoto pośniegowe, znaki poziome pozostawały niewidoczne a na powierzchnie wyłączoną nie jechałem, chcą zaliczyć wszystkie odblaski. 😁