Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» MAN GT6+B4» MAN GT6 #169+537

MAN GT6 #169+537

«Poprzednie zdjęcie: MAN GT6 #192
Następne zdjęcie: MAN GT6 #168»

MAN GT6 #169+537

Data zrobienia zdjęcia: 17 grudnia 2008 roku (środa)
Opis: Najnowszy składzik gebelsów na linii 22.
Słowa kluczowe: MAN GT6+B4 #169+537 MPK_Kraków Kraków Dietla
Data dodania zdjęcia: 17.12.2008 17:56, Wyświetleń: 1567, Pobrań: 4, Wielkość pliku: 184.9 KB
Dodał: Michał Wojtaszek

Ostatnie komentarze

hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
17.12.2008 18:22
ładne zdjęcie, mglisty dzień 😉
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6592
17.12.2008 20:06
Oni te słupy usunęli chyba z myślą o miłośnikach 😉
Offline thomas_
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
17.12.2008 21:10
Od Stradomia do mostu Grunwaldzkiego też tak będzie przełożona sieć 😁
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
Coffee
Gość

17.12.2008 22:32
Ale sygnalizacja jak zwykle zrąbana ;/ Szkoda, że usunęli te sanki stamtąd...
 
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
17.12.2008 22:37
Sanki nie wrócą, ale być może pojawi się coś innego 😛
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6592
18.12.2008 07:54
Cytat:
Od Stradomia do mostu Grunwaldzkiego też tak będzie przełożona sieć

No i cacy. Jeszcze pas A+T przedłużyć i będzie git.
Offline thomas_
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
18.12.2008 20:16
1. Sygnalizacja jest tragiczna. Jadąc autobusem od wylotu Wielopola do Sebastiana stoi się na światłach 3-4 razy (przejście przed przystankiem, przejście za przystankiem, "właściwe" skrzyżowanie, wyjazd z bus-pasa).

2. Pas A+T aż do Ronda Grunwaldzkiego będzie inwestycją bardzo kontrowersyjną, bo asfalt na środku zmieni charakter Plant Dietlowskich. Niestety może się on okazać konieczny, choć osobiście wolałbym zabrać jeden z pasów Dietla samochodom.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
18.12.2008 21:24
Ruszając pięć sekund po zapaleniu się pionowej szczeliny na przystanku przy DS, autobus przejeżdża bez zatrzymania cały buspas i ląduje na jezdni ulicy Dietla. Z moich obserwacji wynika, że udaje się to w jakiś 90% przypadków.
Światłą na przejściu Wielopole/Dietla najchętniej bym zlikwidował, bo za cholerę nie można ich skoordynować z resztą sygnalizacji, tak żeby w którymś kierunku nie przejeżdżać bez zatrzymania.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
18.12.2008 22:21
Taaa.... W 90% przypadków, kiedy podjedzie na przystanek jako pierwszy, a to się nie zawsze zdarza (światło przepuszcza po jednym pojeździe, wtedy stoi 3 razy). Poza tym musi przedtem odstać przed przejściem dla pieszych przed przystankiem. No i oczywiście śmiesznie jest, kiedy 128 jedzie późnym wieczorem pustą ulicą Dietla w stronę Mistrzejowic i czeka kilkadziesiąt sek na wjazd na buspas 🙂
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
18.12.2008 22:23
Tramwaj + autobus są w stanie przejechać spokojnie (i to w dowolnej kolejności). Tramwaj + 2 autobusy już nie. A co do czekania, cóż, efekty działania stałoczasówki. Jak Siemens zamontuje akomodację, to będzie lepiej.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
19.12.2008 07:10
Szkoda że nie zrobili zielonego toru.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
19.12.2008 09:07
Po zielonym torze ciężko przejechać autobusem 😈
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
21.12.2008 17:07
Zapewne chodzi o to, by torowisko od Sebastiana do Stradomia "zazielenić" w taki sposób ja na 3-Maja czy Prądnickiej. Osobiście chętnie widział bym coś takiego w tym miejscu 🙂
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
21.12.2008 19:25
Nie wiem czy robienie takich spólnych torowisko bus pasów ma duży sens na krótkich odcinkach? Fajnie się przesiada na jednym przystanku ale wjazd i zjazd z tego toru zajmuje autobusom więcej czasu niż to warte. Na Pawiej tak przynajmniej jest.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
21.12.2008 19:46
Przecież tu nie jest to krótki odcinek, bo ciągnie się aż do Mogilskiego (i katastrofa by się nie stała, gdyby przeciągnąć go aż do Wisły). Inna historia to właśnie wjazd/wyjazd; nie wiem, może tu się już co nieco poprawiło, ale wspomniana Pawia albo Rondo Grunwaldzkie, to tylko obraz nieudolności programujących owe światła, zresztą nie tylko wobec autobusów.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
15.03.2009 10:24
Poczekałem trochę, aż zweryfikuję pierwsze obserwacje. Jeżdżę 128 codziennie w jedną i drugą stronę. Jadąc od strony Hali Targowej autobus prawie za każdym razem zatrzymuje się na wszystkich sygnalizatorach na odcinku do ul. Sebastiana. Jedzie się więc 6-8 minut od Hali do opuszczenia buspasa (jest to 500m). Jadąc od strony Ronda Grunwaldzkiego jest ciekawiej, bo autobus musi w godzinach szczytu odstać nawet 3-4 kolejki świateł, by na buspas wjechać. Potem oczywiście stoi na wszystkich światłach aż do Hali. Samochody jadące Dietla oczywiście tych problemów nie mają, stojąc 2 kolejki świateł przed Starowiślną, a potem tylko raz na wysokości banku. Dla KM jest t zrobione tak źle, że chyba specjalnie 🤣
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
15.03.2009 23:43
Zgadza się, wczoraj na tych cacy światłach łapałem ok. 4-5 minut spóźnienia na każdym kursie.
Offline Wiroos
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
16.03.2009 19:08
Dzięki za potwierdzenie moich słów 😉 Walczyłeś z czasem na 184 w sobotę 😛 jest foto w galerii.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl