Plakat
«Poprzednie zdjęcie: Bombardier NGT6 #2012
Następne zdjęcie: Dźwigi HDR»
Plakat
Data zrobienia zdjęcia: | 6 grudnia 2008 roku (sobota) |
Opis: | Przerobiłem minimalnie plakat, aby jego treść była zgodna z rzeczywistością 🙂 Nie lubię, gdy ZIKiT sobie ze mnie kpi. |
Słowa kluczowe: | plakat reklama wiata przystanek |
Data dodania zdjęcia: 06.12.2008 22:27, Wyświetleń: 4037, Pobrań: 22, Wielkość pliku: 255.0 KB | |
Dodał: | AndrzejK |
Ostatnie komentarze
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 06.12.2008 23:06 |
No, bo samochód jest tylko 2 razy droższy od tramwaju le na dystansie 12x dłuższym, który pokonuje w tym samym tempie.
|
|
Dawid Lehmann Użytkownik Komentarzy: 311 06.12.2008 23:09 |
A jak było na oryginalnym plakacie napisane?
|
|
N8S Użytkownik Komentarzy: 860 07.12.2008 07:54 |
O ile dobrze pamiętam to tak:
"10 km tramwajem = 2,5 PLN 12 km samochodem = 5 PLN" |
|
Coffee Gość 07.12.2008 08:40 |
Ja z kolegami stwierdziłem, że jak ją spotkam w 8, to się spytam ile jej MPK zapłaciło za tą propagandę 😈 Ale na razie po dwóch poszukiwań ani śladu po niej 😈
|
|
Sudi Użytkownik Komentarzy: 3364 07.12.2008 10:52 |
W "orginale" było:
"12 km tramwajem = 2,50 PLN 12 km samochodem = 5 PLN" 😉 |
|
Coffee Gość 07.12.2008 12:54 |
Ta, pożal się boże, reklama powinna brzmieć:
Bilet ulgowy gminny: 1,35 zł Bilet miesięczny szkolny: 44,70 zł Dwie godziny stania w korku i jechanie w ścisku: Bezcenne Za wszystko inne zapłacisz kartą MasterCard 😛 |
|
sarzek Administrator Komentarzy: 1859 07.12.2008 14:15 |
Hehe nie ośmieszali by się, każdy normalny dołoży to 2,5zł bo to żaden wydatek i pojedzie wygodnie swoim samochodem 😈
|
|
wojtek_96 Gość 07.12.2008 14:26 |
I właśnie od takiego myślenia w Krakowie robią się korki. Po co po mieście jeździć samochodem?!
|
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 07.12.2008 14:32 |
Dla mnie największy ból:
1 km tramwajem 2,5 zł 12 km tramwajem 2,5 zł takie systemy taryfowe nie mają racji bytu. A komunikacja w Krakowie jest potwornie droga i tak. Porównajcie z Warszawą. |
|
SolarisMan Użytkownik Komentarzy: 73 07.12.2008 16:09 |
Reklama może nie jest zła, ale i tak nie pomoże, bo Polskie społeczeństwo jest zbyt wygodne, żeby swoje 4 litery wozić autobusem czy tramwajem
|
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 07.12.2008 16:35 |
Krakowskie społeczeństwo po prostu odrzuca drogą, zawodną, niewygodną, niedostosowaną do potrzeb i powolną KM. Zasada jest prosta: najpierw dajemy dobrą KM, potem zaczynamy ją promować. Kampania reklamowa w tym momencie to żarty.
|
|
sarzek Administrator Komentarzy: 1859 07.12.2008 22:04 |
W 100% popieram przedmówcę. Normalny czlowiek woli postać w korku we własnym samochodzie, a nie gnieść sie i dusić w napakowanym tramwaju badz autobusie, który porusza sie w żółwim tempie stając co kawałek na kolejnej inteligentnej sygnalizacji. Jeżeli KM bedzie funkcjonować na odpowiednim poziomie to nie widzę problemu w tym, by przesiąść sie na nią spowrotem.
|
|
wojtek_96 Gość 08.12.2008 15:53 |
Problrm z KM...
No więc to nie jest problem z komunikacją tylko ze światłami. A jeśli chodzi o to, że autobusy i tramwaje stoją w korkach, to tylko dlatego, że kierowcy wożą się w samochodach. Gdyby kierowcy po mieście nie jeździli samochodami to nie byłoby korków. 😉 |
|
wojtek_96 Gość 08.12.2008 15:54 |
Same autobusy i tramwaje nie zrobią korków. A jak nie będzie samochodów, to autobusy nie będą stały po kilka kolejek świateł. A co do taboru to wcale nie jest taki zły... 😏
|
|
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 08.12.2008 16:14 |
Za Stalina była taka koncepcja żeby prywatni użytkownicy nie mogli rejestrować (więc i używać) pojazdów na użytek własny. Na szczęście koncepcja ta nie została zrealizowana. Dzisiaj jeżeli miasto chce żeby ludzie przesiedli się z prywatnych pojazdów do KM to musi sprawić żeby ta druga była konkurencyjna. Niestety na dzień dzisiejszy nie jest konkurencyjna nawet dla roweru (bo rowerem można się poruszać sprawniej). A przy tych cenach to już totalnie odpada.
|
|
wojtek_96 Gość 08.12.2008 18:36 |
No do tego to przyznam rację. Jest trochę za droga. 😭
|
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 08.12.2008 19:24 |
Prawdę mówiąc, ten zakres taryfy byłby ostatnią rzeczą, którą krytykowałbym w krakowskiej komunikacji miejskiej (inna rzecz, to cięgi które należą się za taryfę nocną i strefową)... Trzeba sobie niestety zdać sprawę, że na pasażerach z biletami jednorazowymi zarobić się nie da - i taka jest tendencja na całym świecie, że bilet na jeden przejazd (wzgl. kilkanaście minut) kosztuje niewiele mniej od całodziennego. Prędzej przyczepiłbym się irracjonalnej ceny biletu tygodniowego czy braku ofert czasowych dla grup. Żeby była jasność, nie pochwalam obecnego podejścia do biletów jednorazowych, bo jest ono źródłem patologii maści wszelakiej (typu: "a ja chcę bezpośrednią linię z x do y!1‼1jedenjeden"😉. Ale opanujmy się, świat nie służy do tego, by na niego wyłącznie narzekać 😛
|
|
SolarisMan Użytkownik Komentarzy: 73 08.12.2008 20:49 |
do vear: taryfa nocna ma być tańsza od dziennej?
|
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 08.12.2008 21:01 |
Wystarczy że będzie taka sama.
|
|
SolarisMan Użytkownik Komentarzy: 73 08.12.2008 21:13 |
aha, myślałem, że wiesz, że jest taka sama -już od pół roku
|
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 08.12.2008 21:20 |
Nie jest. Brakuje ulg gminnych (które zwiększyłyby ściągalność - obecnie licealiści raczej jeżdżą na gapę aniżeli kasują normalny bilet), brakuje biletów godzinnych i 90-minutowych, brakuje grupowych... powiedzmy, że rodzinne i miesięczne nie są niezbędne.
Swoją drogą to nie miejsce na takie dywagacje 😛 |
|
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 08.12.2008 22:23 |
A propos takich fotomontaży: Może się ktoś pokusi o modyfikację bilbordów IC odnośnie jutrzejszego zablokowania dworca centralnego w Wawie?
|
|
dwaeuro Użytkownik Komentarzy: 136 06.01.2013 21:03 |
Dzisiaj reklama wyglądałaby o wiele mniej przekonywująca...
|
|
Coffee Gość 06.01.2013 21:26 |
Dziś hasło reklamowe brzmiało by zapewne: "Pi****le całą tą komunikację, też jeżdżę autem" 😈
|
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 06.01.2013 21:31 |
To jasne, dziś wyglądałby:
1 km tramwajem - 2.80 6 km samochodem - 2.80 |
|
dwaeuro Użytkownik Komentarzy: 136 06.01.2013 23:24 |
i niestety Andrzej K ma rację...
|
|
szubak Administrator Komentarzy: 1694 07.01.2013 00:05 |
Coffee napisał(a): Dziś hasło reklamowe brzmiało by zapewne: "Pi****le całą tą komunikację, też jeżdżę autem" 😈 A potem marudzę w domu, czemu w mega korku jechałem 1,5h🙂 Kiedyś autem wyjeżdżałem w szczycie z Sądowej na PW... 25 minut, a gdzie dalsza część podróży. Tramwajem cała trasę przejeżdżam w 18 min + 3 min spacerku na przystanek. Generalnie tam, gdzie są tramwaje, funkcjonuje to całkiem sprawnie i wygodnie. Tam, gdzie docierają tylko autobusy, jakość i czas podróży są niestety w wielu przypadkach żenujące. Natomiast po zmianach z 17.11 w sporej części relacji jeździ się zdecydowanie lepiej w szczycie. Bardzo dobrze pamiętam ludzi nie mieszczących się w 50 na Mogilskim, czy 10 jadąca z NH do centrum np. 10 min dłużej, bo również ludzie nie mieścili się w wagonie. Jak na razie takie obrazki minęły🙂 |
|
Coffee Gość 07.01.2013 00:14 |
szubak napisał(a): A potem marudzę w domu, czemu w mega korku jechałem 1,5h🙂 Mnie wystarczało dwa razy zajechać autem w tygodniu, w środku porannego szczytu w 20 minut na drugi koniec Huty z Borku 😏 Podobny rezultat otrzymałem jadąc na Balicką czy ROK. Rekordem było z Borku na Ułanów dostać się w 16 minut o 7:00 rano. szubak napisał(a): Jak na razie takie obrazki minęły🙂 A to... szubak napisał(a): Kiedyś autem wyjeżdżałem w szczycie z Sądowej na PW... 25 minut, a gdzie dalsza część podróży. ... I korki to się z powietrza wzięły? 🙄 I szkoda, że nie zauważasz, że poza centrum tam, gdzie się ludzie nie mieścili do tramwajów, to się nadal nie mieszczą. |
|
Słońce Użytkownik Komentarzy: 493 07.01.2013 10:11 |
szubak napisał(a): (...)Natomiast po zmianach z 17.11 w sporej części relacji jeździ się zdecydowanie lepiej w szczycie. Bardzo dobrze pamiętam ludzi nie mieszczących się w 50 na Mogilskim, (...) Jak na razie takie obrazki minęły🙂 W przypadku 50 problem dalej jest po godzinie 17:00, kiedy jeździ już rzadziej. I to jest chyba podstawowy problem obecnego układu komunikacyjnego, a nie 8 w CK. |
|
pilot1123 Użytkownik Komentarzy: 622 07.01.2013 13:02 |
Już kilka razy się "przejechałem" autem na trasie Czyżyny - Bronowice, bo mi się "spieszyło po pracy". Rezultat: zamiast 45 minut (mam dość daleko do przystanku), autem jechałem ponad godzinę. Może 4 jest dość mało miarodajna. Całe to zamieszanie z 8 wywołali chyba ludzie, którzy tyko usłyszeli, że ZABIOROM. ZiKiT równie dobrze mógł obecną "13" nazwać "8" i byłoby dobrze. Linia na CK jest ogólnie problematyczna, bo kończy się w próżni.
|
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 07.01.2013 13:57 |
Można napisać 100 różnych opowiastek o tym, że autem było szybciej albo tramwajem było szybciej. I wszystkie będą prawdziwe. Albo że autem jest nieopłacalne albo tramwajem jest nieopłacalne.
Więc możecie sobie darować przykłady 😛 Ja wolę inne opowieści. Np. w naszym nowym systemie przesiadkowym jakakolwiek dalsza podróż KM tam i z powrotem oznacza koszt 10 zł. Dla osób nie mających sieciówki, KM w tym momencie przestaje istnieć, moim zdaniem. |
|
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1562 07.01.2013 16:20 |
@AndrzejK - tylko coś musieli podwyższyć, i uznali że lepiej uderzyć w turystów i okazjonalnych pasażerów niż w 3/4 pasażerów, to chyba mniejsze zło. Z dwojga złego lepiej żeby ta 1/4 nawet zwiała do samochodów niż 3/4. Do tego w Warszawie też była podwyżka cen biletów i czeka Ich niedługo remarszrutyzacja, więc wcale u nas nie jest źle 🙂
|
|
szubak Administrator Komentarzy: 1694 07.01.2013 21:12 |
Co niby "musieli" podwyższyć?
Nic nie musieli pdowyższać, tylko chcieli te pieniądze przeznaczyć na inne cele. Ponad 5 mln zł na przykład na remont przejścia podziemnego pod Wielicką, zmaiast wyznaczyć tam PdP, ponad 2 mln zł na ekrany akustyczne m.in. na Grzegórzeckim, ok. 2 mln zł na nowe zatoki parkingowe przy al. Przyjaźni, gdzie jezdnia ma... 15m szerokości. Zresztą radni sami przegłosowali porpawki na 40 mln zł, więc nie rozumiem dlaczego wszyscy mówią, że "brakuje" pieniędzy na KZ? Pieniędzy nie brakuje, tylko wydaje się je na głupoty. Coffee napisał(a): .. I korki to się z powietrza wzięły? 🙄 Akurat było to jakoś na początku listopada, więc jeszcze przed zmianami 😉 Coffee napisał(a): I szkoda, że nie zauważasz, że poza centrum tam, gdzie się ludzie nie mieścili do tramwajów, to się nadal nie mieszczą. Nie twierdzę, że wszędzie jest super. Ale w sporej części miasta tam, gdzie docierają tramwaje, zmiany sa na plus. A to, żę dostał Borek nie oznacza, że pogorszyło się wszystkim, bo nie wszyscy mieszkają w Borku 😉 To tak jakbym twierdził, że KZ w całym mieście jest do d... i namawiał wszystkich do przesiadki do auta, bo przez chwilę pod ludowym nie było ani 169, ani 501. Tyle, że co mieszkańców innych rejonów obchodzi ten przystanek? |
|
Coffee Gość 07.01.2013 21:32 |
szubak napisał(a): To tak jakbym twierdził, że KZ w całym mieście jest do d... i namawiał wszystkich do przesiadki do auta, bo przez chwilę pod ludowym nie było ani 169, ani 501. Coś ta Twoja teoria kupy się nie trzyma, zwłaszcza że pogorszenie oferty (jak już się uczepiłeś) "mojego" Borku równa się pogorszenie oferty Jugowic, Klinów, Mogilan, Świątnik, Skawiny, Włosani, Rzeszotar, Ochojna i wielu innych osiedli/miejscowości, które w tej chwili mają gdzieś komunikację i przesiedli się na auta. Podobna sytuacja jest z Prądnikiem Białym Zachód, Pleszowem czy Bieżanowem i ich przyległościami, bo te osiedla/miejscowości są uzależnione od siebie na wzajem, a nie przystanek w promieniu którego mamy jeszcze inne autobusy i 2 linie tramwajowe... szubak napisał(a): Zresztą radni sami przegłosowali porpawki na 40 mln zł, więc nie rozumiem dlaczego wszyscy mówią, że "brakuje" pieniędzy na KZ? Pieniędzy nie brakuje, tylko wydaje się je na głupoty. Dokładnie. Pod tym względem zgadzam się z Tobą w 100%. Miasto wraz z ZIKiTem na czele wywalił w błoto pieniądze, które spokojnie mogły by utrzymać KM na poziomie sprzed remarszrutyzacji... Ale przecież stadiony są ważniejsze. |
|
Sudi Użytkownik Komentarzy: 3364 07.01.2013 22:16 |
Tylko co porównujesz jakieś Ochojno, przecież tam za kursy autobusu płaci gmina Świątniki Górne, to samo z resztą wsi.
|
|
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1562 07.01.2013 22:24 |
Coffiemu nie chodzi chyba o te kursy za które płaci gmina, tylko o to że przyjadą aglomerkami i zastaną tramwaj do miasta w porywach do 15poc/h. Co nie zmienia faktu że przynajmniej poza szczytem tramwaje borkowskie woził tlen.
|
|
Coffee Gość 07.01.2013 23:03 |
czatowiec napisał(a): Coffiemu nie chodzi chyba o te kursy za które płaci gmina, tylko o to że przyjadą aglomerkami i zastaną tramwaj do miasta w porywach do 15poc/h. Dokładnie oto mi chodzi. |
|
gs Użytkownik Komentarzy: 240 07.01.2013 23:06 |
pilot1123 napisał(a): O, to ciekawe - czyżby linia 13 zmieniła trasę i jeździ z Borku? Całe to zamieszanie z 8 wywołali chyba ludzie, którzy tyko usłyszeli, że ZABIOROM. ZiKiT równie dobrze mógł obecną "13" nazwać "8" i byłoby dobrze. Linia na CK jest ogólnie problematyczna, bo kończy się w próżni. GS, który od "poprawy" komunikacji znów jeździ samochodem, bo komunikacja przestała oferować cokolwiek lepszego, niż mam jadąc samochodem. |
|
pilot1123 Użytkownik Komentarzy: 622 07.01.2013 23:40 |
gs, nie, ale jeździ na Bronowice;p
|
|
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 08.01.2013 11:28 |
@gs: Ciekawe kiedy oferowała cokolwiek lepszego od jazdy samochodem? No może poza koniecznością parkowania w samym, ścisłym centrum.
|
|
pilot1123 Użytkownik Komentarzy: 622 08.01.2013 18:15 |
Unrealgod napisał(a): @gs: Ciekawe kiedy oferowała cokolwiek lepszego od jazdy samochodem? 1. Czytanie po drodze 2. Można się piwa napić😛 EDIT: 3. Można zjeść śniadanie, chociaż regulamin chyba zabrania. |
|
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 08.01.2013 18:44 |
Piwo to jest jakiś argument, bo wiadomo, nie powinno się jeździć po alkoholu. Nawet rowerem.
Śniadania w samochodzie nikt mi nie zabroni, czytanie za kierownicą odpada. Chyba że audiobook, ale to raczej gdzieś w trasie, po mieście za szybko dojeżdżam, żeby to miało sens. |
|
snejk04 Użytkownik Komentarzy: 93 08.01.2013 22:14 |
Unrealgod napisał(a): @gs: Ciekawe kiedy oferowała cokolwiek lepszego od jazdy samochodem? Oferowała, dopóki #8 jeździła na Bronowice 😁 Kolega @GS uwielbiał krakowską KM, dopóki nie zmienili trasy linii, z której korzystał, i teraz już KM jest be 😁 gs napisał(a): LOL, Polska=kraj hipokrytów,btw ja niezmiennie domagam się #304 w obsadzie 18m 🙂Polska - kraj malkontentów. Nie narzekasz = jesteś nienormalny. |
|
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1562 08.01.2013 23:08 |
Kiedy będziecie mieli wolną godzinę to radzę obejrzeć, ten film na cudzych błędach idealnie pokazuje jak wygląda prawda.
https://www.youtube.com/watch?v=HeSY-FD0RmI |
|
szubak Administrator Komentarzy: 1694 08.01.2013 23:41 |
Generalnie to każdy ocenia KZ po tym, jaką konkretnie jemu oferuje usługę. Tam, gdzie on jeździ, o tej porze, w której jeździ etc. Kogoś w NH nie będzie interesować KZ w Borku i na odwrót. Dla jednego w NH KZ będzie zaj..., dla drugiego do d...
Natomiast śmieszy mnie, jeśli ktoś na podstawie jednego, konkretnego, własnego przypadku, próbuje udowadniać, że KZ jest w całym mieście do d... 🙂 |
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 08.01.2013 23:56 |
Sam przytaczałeś pojedynczy przykład 😛
Ale z drugiej strony ciężko bez konkretnych przykładów. To i ja sypnę 😛 Rondo Mogilskie, przystanek autobusowy w kierunku Olszy, szczyt komunikacyjny. 36 autobusów na godzinę. Nic nie odjeżdża przez 7-8, czasem 10 minut... I nieważne, że 502 ma w rozkładzie co 8 min 😉 |
|
szubak Administrator Komentarzy: 1694 09.01.2013 00:09 |
Przytaczałem konkretny przykład, ale nigdzie nie pisałem, że w związku z tym uważam, iż nasza KZ funkcjonuje rewelacyjnie w skali całego miasta. A niektórzy właśnie do takich (lub odwrotnych) wniosków dochodzą na podstawie pojedynczych przykładów🙂
Zabrali mi bezpośrednie połączenie = całe miasto przesiądzie się do aut😁 |
|
Coffee Gość 09.01.2013 00:18 |
szubak napisał(a): Zabrali mi bezpośrednie połączenie = całe miasto przesiądzie się do aut😁 Tak, tylko nie bierzesz pod uwagę, że takich "zabrali mi" może być setki, a z tego co prawda całe miasto się nie składa, ale stanowi coraz liczniejszą jego część. A przy okazji podałem Ci dokładny i niejednostkowy przykład, jak ograniczenia bezpośrednio wpływają na inne osiedla/miejscowości. |
|
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 09.01.2013 00:42 |
@czatowiec: Oglądnąłem ten filmik. Ciężko mu zarzucić obiektywizm. Jest może kilka prawidłowych wniosków. Niestety złego wrażenia dopełnia fatalne tłumaczenie. Trolley to raczej wagonik albo kolejka, nie tramwaj, szczególnie taki z polskich realiów. W filmie niestety bywa tłumaczony także jako "trolejbus".
Zawsze podkreślam że nie jestem wrogiem komunikacji zbiorowej. Jestem wrogiem komunikacji zbiorowej w Krakowskim wydaniu (niestety). Uważam ją za złą. Jakie można wyciągnąć wnioski z faktu że w ostatnich latach znacznie powiększono zasięg linii tramwajowych, niestety nie zwiększono liczby pojazdów w dyspozycji przewoźnika. Czy to dobra tendencja? Jak może się odbić na funkcjonowaniu transportu? |
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 09.01.2013 08:36 |
Unrealgod napisał(a): Trolley to raczej wagonik albo kolejka, nie tramwaj, szczególnie taki z polskich realiów. W filmie niestety bywa tłumaczony także jako "trolejbus". http://en.wikipedia.org/wiki/Trolley_car http://www.thefreedictionary.com/trolley |
|
snejk04 Użytkownik Komentarzy: 93 09.01.2013 11:35 |
Coffee napisał(a): Tak, tylko nie bierzesz pod uwagę, że takich "zabrali mi" może być setki, a z tego co prawda całe miasto się nie składa, ale stanowi coraz liczniejszą jego część. Kto się miał przesiąść z KM na samochód, zrobił to już dawno. Zgadzam się z Unrealem, że krakowska KM nigdy nie oferowała nic, poza brakiem kłopotów z miejscem postojowym, żeby zachęcić ludzi do zostawienia samochodu w garażu. Moim zdaniem, dalsze jej psucie nie zniechęci zbyt dużej ilości pasażerów, bo ci, którzy obecnie z niej korzystają już są uodpornieni na urzędnicze fantazje 😁 |
|
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 09.01.2013 12:22 |
@vear: Wiem że można to i jako tramwaj przetłumaczyć, jednak zobacz na materiał filmowy, jak ten amerykański "tramwaj" wygląda. Na przykład określają tak jadący wydzielonym torowiskiem skład 4 jednostek tylko trochę mniejszych od jeżdżącego na Balice SA133.
|
|
gs Użytkownik Komentarzy: 240 09.01.2013 12:25 |
szubak napisał(a): Jeżeli do mnie pijesz - to nie, nie oceniam że KZ jest w całym mieście do d... Natomiast śmieszy mnie, jeśli ktoś na podstawie jednego, konkretnego, własnego przypadku, próbuje udowadniać, że KZ jest w całym mieście do d... 🙂 Unrealgod napisał(a): W moim przypadku oferowała:@gs: Ciekawe kiedy oferowała cokolwiek lepszego od jazdy samochodem? - dobry tabor - możliwość wykorzystania 40 minut x2 dziennie zamiast tracenia 2x(20-30)(*) w samochodzie. Na co? Poza rzeczami, o których pisaliście jest jeszcze jedno: w samochodzie na notebooku nie popracujesz 😁 snejk04 napisał(a): Jak powyżej: pokażesz mi, gdzie i kiedy napisałem że "KM jest be"? KM jako CAŁOŚĆ, a nie określona zmiana? Oferowała, dopóki #8 jeździła na Bronowice 😁 Kolega @GS uwielbiał krakowską KM, dopóki nie zmienili trasy linii, z której korzystał, i teraz już KM jest be 😁 Ale nawet i na jej temat nie powiedziałbym pół słowa, gdyby nie jeden problem. Bo nie, problemem nie jest sam fakt, że została ona wprowadzona. Problemem jest, że ZIKiT co się na temat tej i innych zmian wypowie, to coraz bardziej łże, żeby tylko udowodnić, że zmiany są korzystne i pozytywne. snejk04 napisał(a): Gdybyś nieco dłużej czytał forum, z którego cytujesz stopkę wiedziałbyś że nijak nie pasuje do tej wymiany zdań. LOL, Polska=kraj hipokrytów,btw ja niezmiennie domagam się #304 w obsadzie 18m 🙂 (*) Bo do pętli też dojechać trzeba, więc nie 2x(30-45) |
|
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 09.01.2013 12:37 |
gs napisał(a): W moim przypadku oferowała: - dobry tabor - możliwość wykorzystania 40 minut x2 dziennie zamiast tracenia 2x(20-30)(*) w samochodzie. Na co? Poza rzeczami, o których pisaliście jest jeszcze jedno: w samochodzie na notebooku nie popracujesz 😁 Ciekawe wyliczenie czasowe. Rozumiem jednak że mówimy o godzinach poza szczytem, kiedy to w pojeździe będzie miejsce żeby usiąść i pracować na tym notebooku? Tyle że poza szczytem samochodem przez miasto przejeżdża się spokojnie dwa razy szybciej niż komunikacją. A to tylko czas samej jazdy, trzeba doliczyć spacerek na przystanek i oczekiwanie na pojazd (poza szczytem są mniejsze częstotliwości) no i dość ważne - przesiadki. Ten czas też jakoś wykorzystujesz? Z własnych obserwacji pojazdów komunikacji w szczycie, poziomu wypełnienia pojazdów oraz punktualności kursów, wydawało mi się że wtedy jedyne konstruktywne zajęcie to słuchanie muzyki z odtwarzacza i pilnowanie kieszeni. |
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 09.01.2013 13:06 |
Unrealgod napisał(a): @vear: Wiem że można to i jako tramwaj przetłumaczyć, jednak zobacz na materiał filmowy, jak ten amerykański "tramwaj" wygląda. Na przykład określają tak jadący wydzielonym torowiskiem skład 4 jednostek tylko trochę mniejszych od jeżdżącego na Balice SA133. Bo granica między tramwajem a lekką koleją jest bardzo luźna i najczęściej wynika tylko i wyłącznie ze stopnia skomplikowania sterowania ruchem i ew. przepisów, a nie rozmiaru. Zresztą nie bez powodu w jęz. niemieckim tramwaj tłumaczony dosłownie to "uliczny pociąg". |
|
gs Użytkownik Komentarzy: 240 09.01.2013 13:20 |
Unrealgod napisał(a): Nie, o godzinach w szczycie. Hint: podałem na końcu "🙁*) Bo do pętli też dojechać trzeba, więc nie 2x(30-45)"gs napisał(a): W moim przypadku oferowała: - dobry tabor - możliwość wykorzystania 40 minut x2 dziennie zamiast tracenia 2x(20-30)(*) w samochodzie. Na co? Poza rzeczami, o których pisaliście jest jeszcze jedno: w samochodzie na notebooku nie popracujesz 😁 Ciekawe wyliczenie czasowe. Rozumiem jednak że mówimy o godzinach poza szczytem, Unrealgod napisał(a): Na pętlach? Zawsze. kiedy to w pojeździe będzie miejsce żeby usiąść i pracować na tym notebooku? Unrealgod napisał(a): To akurat dla odrobiny ruchu się przyda 🙂A to tylko czas samej jazdy, trzeba doliczyć spacerek na przystanek Unrealgod napisał(a): #8 jeździła praktycznie cały dzień co 10 minut - a na pewno do godzin, które mnie interesowały. i oczekiwanie na pojazd (poza szczytem są mniejsze częstotliwości) Unrealgod napisał(a): No właśnie: dlatego #8 na całej trasie daje coś, dla czego warto zostawić samochód na parkingu, a #8+#13 już nie...no i dość ważne - przesiadki. |
|
snejk04 Użytkownik Komentarzy: 93 09.01.2013 13:54 |
gs napisał(a): Ale nawet i na jej temat nie powiedziałbym pół słowa, gdyby nie jeden problem. Bo nie, problemem nie jest sam fakt, że została ona wprowadzona. Problemem jest, że ZIKiT co się na temat tej i innych zmian wypowie, to coraz bardziej łże, żeby tylko udowodnić, że zmiany są korzystne i pozytywne. Nie bardzo rozumiem. Gdyby urzędnicy wprowadzili te zmiany i siedzieli cicho, to wtedy nie narzekałbyś? Chyba istotne jest to, że musisz stracić czas na przesiadkę i masz gorsze warunki podrózy a nie, że ktoś z ZIKiTu palnie jakąś głupotę. |
|
gs Użytkownik Komentarzy: 240 09.01.2013 14:09 |
Wierz mi lub nie - ale gdyby (konieczna jakoby) zmiana trasy #8 miała uzasadnienie - nie odezwałbym się pół słowem. Uznałbym, że ok - może i mnie to nie odpowiada, ale te i te powody przemawiają za taką zmianą.
Problem w tym, że nie można w ogóle rozważać zasadności argumentów przedstawianych przez ZIKiT, skoro opierają się na kłamstwach. A kłamstwo owszem, jest argumentem - ale jedynie na to, że prawdziwych argumentów nie ma a zmiana jest taka, bo ktoś sobie tak wymyślił. |
|
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 09.01.2013 14:19 |
@gs: Pomijając fakt że wolę sam decydować kiedy i gdzie odbywam spacery "dla zdrowia" i że nie na wszystkich pętlach można sobie zająć miejsce zawczasu (bo teraz tendencja jest taka żeby na pętli zrobić przystanek dla wsiadających), plus zaraz trzeba komuś miejsca ustąpić, to fajnie że są/byli zadowoleni użytkownicy.
|
|