Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Informacja Pasażerska

Informacja Pasażerska

«Poprzednie zdjęcie: ul. Mrozowa
Następne zdjęcie: Zajezdnia Nowa Huta»

Informacja Pasażerska

Data zrobienia zdjęcia: 16 września 2008 roku (wtorek)
Opis: A tak to wygląda u nas... 3 linijki, i na dodatek nie pokazuje godziny 😐
Słowa kluczowe: informacja_pasażerska Kraków Prądnicka tablica SIP
Data dodania zdjęcia: 28.09.2008 17:17, Wyświetleń: 6131, Pobrań: 64, Wielkość pliku: 84.3 KB
Dodał: M_Szymkowiak
EXIF Info
Nazwa aparatu: Panasonic
Model aparatu: DMC-FZ5
Czas ekspozycji: 1/250 sec(s)
Wartość przysłony: F/4
Wartość ISO: 80
Data utworzenia: 26.09.2008 16:04:31
Długość ogniskowej: 36.5mm

Ostatnie komentarze

kaczor
Użytkownik

Komentarzy: 586
28.09.2008 17:43
Przy tym, co widzieliśmy w Berlinie, to jest kompromitacja dla naszego miasta.
Offline kaczormmkaczor at gmail.com
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
28.09.2008 17:50
W Berlinie jest 5 linijek, w Poczdamie 4 i w obu przypadkach nie pokazuje godziny 😈
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
28.09.2008 19:16
Spokojnie z Wwy można by wziąć przykład, 10 linijek, tablica bardzo wyraźnie widoczna z daleka (więcej pixeli ma zdaje się) no i zegar... ale u nas oczywiście niedasie... :/
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
pavlack
Użytkownik

Komentarzy: 392
28.09.2008 19:22
Akurat godziny może nie pokazywać, jeśli będzie pokazywał nie dokładne odjazdy a coś w stylu "za 3 minuty"
Offline pavlackpavlack at skrzynka.pl
Filimer
Użytkownik

Komentarzy: 445
28.09.2008 19:41
No rzeczywiście, niezła porażka z tymi tablicami... - Na szczęscie wymiana tablicy na większa nie będzie szczególnie dużym kosztem, a zdemontowaną można zamontować na innym przystanku.
Offline Filimer
ABSOLWE_NT
Użytkownik

Komentarzy: 545
28.09.2008 19:49
Ale chyba nie po to się coś kupuje, aby od razu wymieniać na nowe...

Poza tym mam przeczucie, że ilość linijek jest związana z czymś innym niż koszty zakupu kilkudziesięciu diod więcej. Może chodzi o 'wydolność' systemu do przesyłania informacji? Albo prędkość z jaką pracownik jest w stanie wpisywać czasy odjazdów w centrali? Bo bym się nie zdziwił gdyby to wszystko było ręcznie sterowane.
Offline ABSOLWE_NT
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
28.09.2008 20:31
To raczej Warszawa wzięła przykład z Krakowa, bo te tablice były zamawiane wraz z systemem sterowania Siemensa chyba trzy albo cztery lata temu. Wiadomo, jest to coś nowego w naszym kraju i pewnych błędów więcej nie będzie się już popełniać. 😛
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
kaczor
Użytkownik

Komentarzy: 586
28.09.2008 20:53
Michale, nie interesuje mnie godzina, bo mój zegarek może być źle nastawiony, interesuje mnie to, ile będę czekał na pojazd, a tą informację tak w Berlinie, jak i w Poczdamie otrzymam.
Offline kaczormmkaczor at gmail.com
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
28.09.2008 21:01
?
A w Krakowie nie otrzymasz 😛
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
28.09.2008 21:45
Po co wiecej linijek, skoro toto ma wyswietlac jedynie odjazdy '51'...... 😡
Offline szubak
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
28.09.2008 22:00
Na początku tak, chyba lepiej żeby jeden odjazd pokazywało dobrze, niż kilka źle tak jak to miało miejsce w Warszawce na początku.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
28.09.2008 22:03
btw. czy ja dobrze rozumiem, ze to ma 3 linijki, ale odjazdy beda sie wyswietlac tylko w dwoch? 😈 bo na trzeciej ebdzie godzina i jakies *******y w stylu "z nami spokojnie dojedziesz do domu... jesli sie zmiescisz"...? 😈
Offline szubak
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
28.09.2008 22:09
Szczerze mówiąc to nie wiem, ale jeśli ma trzy linijki, to pewnie istnieje możliwość wyświetlania odjazdów jednak na trzech linijkach 😛
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
28.09.2008 22:31
No ze istnieje mozliwosc to wiadomo, tak samo istniala mozliwosc kupienia wiekszych tablic 😈 Tylko pytanie czy ktos z tej mozliwosci u nas skorzysta....
Offline szubak
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
29.09.2008 06:48
Na razie z tablic dowiedziałem się, że na przystanek Powstańców Wielkopolskich w środku nocy podjedzie tramwaj linii 32 kierunek Korona, że o 06:30 jest już koniec kursów oraz przeczytałem dobrą radę (dla pasażerów?!): "Przestrzegaj rozkładu jazdy!" Czyli ogólnie żenada.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
29.09.2008 07:23
No jaaaaaasne Gumuł, Ty to byś chciał od razu, żeby nagle z dnia na dzień wyrosły słupki na przystankach i od razu działały tak jak należy. Może poczekajmy jednak z wszelką krytyką do uruchomienia systemu A potem się dziwić, że nikt nie chce rozmawiać z mieszkańcami, którym się wszystko nie podoba.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
kaczor
Użytkownik

Komentarzy: 586
29.09.2008 09:33
Odpowiadałem Michale na Twój zarzut co do Berlina i Poczdamu.
Offline kaczormmkaczor at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
29.09.2008 13:05
Tak Mumin, chciałbym, żeby system działał jak należy. Proszę zatem o informację, na czym polegają w tej chwili testy systemu i czemu mają służyć teksty w stylu "przestrzegaj rozkładu jazdy" 😈
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
29.09.2008 13:41
Kubuś, uruchamiałeś kiedykolwiek coś bardziej skomplikowanego niż telewizor Przecież trzeba chociażby sprawdzić, czy wszystko zostało dobrze podłączone i działa jak należy. A tekst mógł być dowolny np. "dupa", "nie lubie Gumuła" albo "przestrzegaj rozkładu jazdy", więc tradycyjnie się przygumiasz
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
29.09.2008 13:41
A to pod pozycją "odjazd" nie będzie liczby minut, za ile ten odjazd nastąpi
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
29.09.2008 13:45
Na pętli jest właśnie tak jak piszesz, wiec tutaj też tak pewnie będzie bo po co komu godzina odjazdu jak ma rozkład...
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
29.09.2008 15:07
Może trzeba było coś po chińsku, wtedy nikt by nie krytykował, że głupoty wypisują 😈 Zresztą nie zamierzam na nic czekać z krytyką, bo jeżeli to ma pokazywać odjazdy tylko jednej wybranej linii, to przydatność systemu będzie w przybliżeniu taka sama, jak obecnie.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
29.09.2008 15:12
Tym bardziej ze linia będzie wozić powietrze...
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
29.09.2008 17:32
Wg mnie 3 linijki tekstu w przypadku przystanków np na Wielickiej gdzie jest 7 linii to jednak trochę za mało 😕 no chyba że będzie tak jak Rafek napisał że będą wyświetlać tylko jedynie słuszną linię hehe Zresztą jak dla mnie same te tablice nie sa dobrze przemyślane, wielkie pudło, a wyświetlacz to może 1/3 jego wielkości.
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
29.09.2008 18:24
Zacznijmy od tego że tablica zamontowana na Krowodrzy na 99% w ogóle nie wchodzi do systemu tablic z przystanków. Po pierwsze, dlatego że już działa. Po drugie, na Krowodrzy zamontowano ponoć także małą tablicę.

Tablice docelowo mają pokazywać kursy wszystkich pojazdów, w tym również autobusów przejeżdżających przez przystanki.

Kwestia linijek jest problematyczna zwłaszcza na Wielickiej. Bo na przykład w kierunku Bieżanowa czy Kurdwanowa potrzebne byłby dwie, może trzy linijki. Na cholerę ci widzieć, kiedy w kierunku Bieżanowa jedzie pięć tramwajów, przecież wystarczy ci tylko jeden najbliższy. 😈
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
29.09.2008 18:46
Tak, tylko jak się wyświetli że w najbliższym czasie pojedzie 3, 9, 13, 23 i 502 to już się nie dowiesz o której pojedzie coś na Kurdwanów (z założenia pomijam częstotliwość KST).
Offline Wiroos
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
29.09.2008 19:21
I w związku z tym mamy wywalać kasę na wyświetlacz z 6 pozycjami, bo zakładasz jakiś najbardziej kretyńsko-ekstremalny przypadek. To ja proponuję jeszcze dorzucić trzy pozycje w rezerwie, a nuż zamkną linię na Kurdwanów i wtedy wszystkie tramwaje pojadą do Bieżanowa i przecież biedny pasażer się nie dowie, kiedy ma ten konkretny tramwaj mimo że wcześniej odjeżdża mu siedem innych linii. Jesteście bardziej upierdliwi niż ludzie, którzy przychodzą do urzędów coś załatwić. 😛
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
29.09.2008 19:25
Ale na Rondzie Grzegórzeckim przydało by się więcej niż 3 linijki, tym bardziej że przystanki są wspólne 😈
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Filimer
Użytkownik

Komentarzy: 445
29.09.2008 19:27
Ale Michał, o czym w ogóle mowa - w każdym mieście stosującym ten system są najczęściej po 4 linjki tekstu - nawet w Dublinie, gdzie jeździ cała JEDNA linia tablica pokazuje czas do przyjazdu czterech najbliższych kursów i jest to inwestycja z myślą o przyszłości, kiedy docelowo tych linii będzie więcej.
Offline Filimer
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
29.09.2008 19:29
Swoją drogą właśnie przez taki durny upór i szukanie dziury w całym, MPK ma teraz problem z GPS. Koniecznie chcieli mieć zamontowane urządzenia we wszystkich wagonach, co wydaje się idiotyczne w sytuacji, gdy spora część tramwajów od wieków jeździ jako druga czy trzecia w składach i nic nie wskazuje na to, by miało się to zmienić. ZDiT oczywiście nie chciało się na to zgodzić i zamiast dogadać się tak, by wszystkie pociągi miały te urządzenia, ZDiT postawił na swoim i kupiono ich tylko tyle, żeby wystarczyło dla składów wjeżdżających do centrum. Efekt jest taki, że przez MPK wyszło na tym znacznie gorzej, bo będą musieli przeznaczyć część wagonów wyłącznie do obsługi Huty. A tak, można było poszukać rozwiązania, które zadowoliłoby obie strony, ale lepiej było udowadniać kto ma bardziej rację.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
29.09.2008 19:36
Oczywiście że powinna być, ale ktoś kto przygotowywał warunki techniczne dla tych tablic pięć lat temu, zapewne tego nie wiedział i pewnie nie wynikało to z niczyjej złej woli. My jesteśmy teraz mądrzy bo każdy z nas zjeździł pół Europy i widział jak to wygląda w różnych krajach. Ktoś kto kiedyś to zlecał, nawet jak sobie mógł pozwolić na jakąś wycieczkę poza granice naszego kraju, pewnie nawet nie zwrócił uwagi na to, ile tych linijek jest na poszczególnych przystankach. I nie miejcie do nikogo pretensji bo pewnie każdy z Was jakby się spotkał z czymś zupełnie nieznanym i miał w ciągu tygodnia podjąć decyzję, to pewnie też by nie wiedział co robić.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6592
29.09.2008 20:45
Kiedy wejdziesz między wrony, będziesz krakać tak jak one 😈
Offline thomas_
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
29.09.2008 20:47
GPS to jest osobna kwestia, zastanawia mnie np co będzie jak będzie trzeba poprzełączać wagony i w efekcie powstaną pociągi bez GPS 😈 A wracając do tablic - Michał, ale brednie opowiadasz. 5 lat temu, gdy przygotowywano dla tablic warunki techniczne, był rok 2003, a nie czasy stalinowskie i podróżowanie po Europie nie było niczym ekskluzywnym, sorry. A skoro ktoś odpowiedzialny za to nie zwrócił uwagi jak to funkcjonuje to znaczy że nie jest właściwą osobą na tym stanowisku. Za co ten ktoś pobiera(ł) wynagrodzenie? Za zamawianie bubli? Przecież możemy się uczyć wielu pożytecznych rzeczy, no ale widać niektórzy wolą złom z Zachodu od porządnej wiedzy stamtąd pochodzącej.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
29.09.2008 20:50
Racja, zwolnij go, przyjdź na jego miejsce. Ciekawe, czy też się zwolnisz, jak popełnisz błąd. 😛
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
29.09.2008 20:54
Michał piszesz, że na Wielickiej kwestia jest problematyczna, bo twierdzisz że po co Ci wiedzieć iż w kierunku Bieżanowa jedzie pięć tramwajów, może dlatego chce to wiedzieć bo posiadam karte tylko na określoną linię 😁 poza tym sytuacja może się wydawać problematyczna tylko w kierunku Bieżanów/Kurdwanów ale w strone centrum już tak oczywista nie jest bo każdy tramwaj jedzie w inna stronę. Jak dla mnie cały ten system nie został przemyślany, liczyło się chyba to by pochwalić się tym iż wogle coś takiego się posiada. Zapomniano o najważniejszej funkcji tego co wprowadza się za ciężką kase czyli o funkcjonalności i przydatności potencjalnym pasażerom 😕 Tłumaczenie jakiegoś urzędnika że nie mógł sobie pozwolić na zjeżdżenie połowy Europy w celu zaznajomienia sie z podobnymi systemami jest idityczne. Żyjemy w XXI wieku do dyspozycji mamy internet, telefony itp. więc jaki był problem w zasięgnięciu informacji
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
29.09.2008 20:56
Widzę, że Gumek ma podobne spostrzeżenia do moich 😁
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
29.09.2008 20:58
Mumin, beznadziejny jesteś. Za błędy się płaci, choć rozumiem, że w jednostkach miejskich wszyscy są jedną wielką rodziną, no a rodzinie się wszystko wybacza.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
29.09.2008 21:00
Możliwe, że masz rację. Może kiedyś będziesz miał wpływ na coś w tym mieście i nie popełnisz takich błędów jak poprzednicy.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
kaczor
Użytkownik

Komentarzy: 586
29.09.2008 21:01
Chyba wszyscy poza Michałem mają 🙂
Offline kaczormmkaczor at gmail.com
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
29.09.2008 21:02
Liczę Gumek, że zaprosisz mnie na swoje samo ukamienowanie, gdy po zostaniu biurwą popełnisz swój pierwszy i ostatni zarazem błąd. 😈
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
kaczor
Użytkownik

Komentarzy: 586
29.09.2008 21:06
Michał, ale to jest błąd systemu, że taka decyzja jest pozostawiona urzędasowi, który totalnie się na tym nie zna. Abstrahując od tego, że tenże urzędnik nie mając kwalifikacji nie powinien zajmować stanowiska.
Offline kaczormmkaczor at gmail.com
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
29.09.2008 21:07
A kto w takim razie powinien tę decyzję podjąć
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
kaczor
Użytkownik

Komentarzy: 586
29.09.2008 21:09
Kompetentni ludzie. Na pewno nie urzędasy.
Offline kaczormmkaczor at gmail.com
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
29.09.2008 21:12
No to mi odpowiedz teraz konkretnie kto. Każdemu się łatwo klepie "kompetentni ludzie". Wczuj się w rolę tego urzędnika, masz 30 dni na odpowiedź. Do kogo byś się zwrócił o pomoc zakładając że nie jesteś miłośnikiem komunikacji i nie znasz wszystkich stron
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
29.09.2008 21:18
aaaaa, i jeszcze jedno, proszę o podanie ile linijek taka tablice powinna mieć, ale konkretnie i jednocześnie napisać uzasadnienie, również ekonomiczne. Koniec bezproduktywnego klepania w klawiaturę 😈
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
kaczor
Użytkownik

Komentarzy: 586
29.09.2008 21:20
Przykłady? Proszę bardzo:
1. Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczpospolitej Polskiej
2. Instytut Pojazdów Szynowych Wydziału Mechnicznego Politechniki Krakowskiej
3. Instytut Zarządzania w Budownictwie i Transporcie Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej.
Mam wymieniać dalej?
Offline kaczormmkaczor at gmail.com
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
29.09.2008 21:23
Z trzech wymienionych przez Ciebie instytucji być może pierwsza by pomogła (jakby oczywiście chciała) no ale zgoda. Do rozwiązania pozostała liczba linijek i uzasadnienie.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
29.09.2008 22:09
1/ Pamiętam jak rozmawiałem z Kąckim o tablicach w Wawie i mówiłem, że ponoć tam to kiepsko działa, co chwilę sie psuje etc. i że jestem ciekaw jak będzie u nas. Na co on mówił, że u nas będzie wszystko cacy, bo jako jedyne miasto wprowadzamy sprawdzony na zachodzie system, a wawa kupiła jakieś gówniane rozwiązanie. I że jeśli byliśmy choćby w Berlinie, to powinniśmy widzieć że to wszystko ładnie działa. Więc jednak się ktoś wzorował na zachodnich rozwiązaniach, tyle że jak widać totalnie nieudolnie...

2/ W Wiedniu sa tablice z dwoma linijkami i tam sie to sprawdza, tyle ze tam w przewazajacej wiekszosci na danej trasie jezdzi jedna, gora dwie linie... Moze ktos sie zapatrzyl na Wieden, tylko nie zauwazyl tak drobnej roznicy 😈

3/ btw. jak to w koncu jest z tym wyswietlaniem wszystkich linii? Od samego poczatku bylo takie zamierzenie, czy moze smieszno-straszna ARM wymyslila sobie "budujemy KST, wiec tablice wyswietlaja jedynie odjazdy KST", a przejmujacy teraz inwestycje ZDiT probuje jeszcze jakos uratowac sytuacje? 😉
Offline szubak
pavlack
Użytkownik

Komentarzy: 392
29.09.2008 22:38
A w Warszawie czasem te tablice nie są też od Siemensa? 😛

A tak swoją drogą, wszyscy tak piszą o tym zachodzie. A wystarczy spojrzeć za południową granicę - Ołomuniec w Czechach. Jakoś się tam da, i działało to cacy. Niektórzy sami widzieli na własne oczy.
Offline pavlackpavlack at skrzynka.pl
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
30.09.2008 01:52
Michał proszę nie wmawiaj nam, że w prawie 40 milionowym kraju nie ma osób które chodź trochę nie znały by się na tym temacie 😕 Od czego mamy politechniki i inne uczelnie z wydziałami transportowymi
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
wmmedia
Użytkownik

Komentarzy: 631
30.09.2008 07:04
Panowie, wykłócacie się, przy czym nie brak w tych wypowiedziach słusznych argumentów. A mnie w związku z tą dyskusją nasuwa się kilka spostrzeżeń:
1. Niewątpliwie wielkość skrzyni w stosunku do wyświetlacza wydaje się przesadzona.
2. Trzy linijki tekstu to rzeczywiście może być za mało, zwłaszcza na przystankach, gdzie jeździ więcej linii. Może wiecie, czy w takiej sytuacji nie będzie dynamicznego wyświetlania odjazdów?
3. Każdy system, który jest wdrażany, często raczkuje i w związku z tym pojawiają się "błędy wieku dziecięcego" Jak znam życie, nawet jeśli dostarczany do Krakowa system funkcjonuje już gdzieś tam, to nowy odbiorca ma jakieś tam swoje wymagania i życzenia, do których dostawca musi ten system dostosować.
4. Wy w dobrej wierze krytykujecie takie czy inne rozwiązania, a przeciętny pasażer poczuje się zadowolony, ze jakaś nowinka się pojawiła.
5. Na pewno bez sensu byłoby - jak wynika z którejś wypowiedzi - że system będzie pokazywał odjazdy tylko jakiejś wybranej linii - tu wychodzę z założenia że powinna być informacja o odjeździe albo każdej linii albo żadnej.
Offline wmmediawmmedia at onet.eu
Coffee
Gość

30.09.2008 07:58
A ja jeszcze zauważyłem mały błąd (?) Na przystanku Dworzec Towarowy w kierunku Krowodrzy na tablicy jest napisane Kamienna 😛
 
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
30.09.2008 14:38
Moze beda codziennie losowac inna linie, ktorej odjazdy wyswietlane beda na tablicach 🤣
Offline szubak
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
19.10.2008 21:07
Dziś na przystanku Kamienna tablica głosiła "Przestrzegaj rozkładu jazdy" 🤣
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
20.10.2008 06:26
Nic nowego, non stop wyświetlają się brednie, ostatnio np. miało podjechać 23 do Bronowic.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
20.10.2008 07:49
JA się tylko zastanawiam do kogo to było skierowane 😛
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl