Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Remonty/Inwestycje» Tunel KST» Przystanek Dworzec Główny

Przystanek Dworzec Główny

«Poprzednie zdjęcie: Przystanek Dworzec Główny
Następne zdjęcie: Przystanek Dworzec Główny»

Przystanek Dworzec Główny

Data zrobienia zdjęcia: wrzesień 2008 roku
Opis: Przystanek "szybkiego" tramwaju - Dworzec Główny. Widok w kierunku Politechniki.
Słowa kluczowe: tunel tunel_KST Krakowski_Szybki_Tramwaj Kraków Dworzec_Główny
Data dodania zdjęcia: 15.09.2008 20:22, Wyświetleń: 3907, Pobrań: 0, Wielkość pliku: 149.2 KB
Dodał: thomas_

Ostatnie komentarze

Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
16.09.2008 16:00
Do dworca, na perony.
Offline Wiroos
UIC60
Użytkownik

Komentarzy: 230
17.09.2008 07:47
Jaka jest całkowita długość tunelu i ile zlokalizowano w nim przystanków?Z jakich powodów predkość w nim ma być ograniczona do 30 km/h no i w jaki sposób rozwiazano zabezpieczenie ruchu?
Offline UIC60bryziu57 at gmail.com
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
17.09.2008 11:48
Długość z wjazdami wynosi 1768m. Przystanki podziemne będą dwa - Dworzec Główny (KCK) i Politechnika. Zabezpieczenie ruchu ma polegać na systemie podobnym do SBL na kolei. Ponoć projektując tunel nie zdecydowano się na system SHP.
Offline Wiroos
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
17.09.2008 11:56
Bo SHP właściwie nie jest potrzebne. Tramwaje posiadają zresztą własne zabezpieczenia na wypadek zasłabnięcia motorniczego.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
wmmedia
Użytkownik

Komentarzy: 631
17.09.2008 15:55
W Wiedniu jakoś nie zauważyłem by prędkość w tunelu ograniczono, a jeśli już to bynajmniej nie do 30 km/h.
Co do SHP nie bardzo sobie wyobrażam to, bo by wymagało również adaptacji tramwajów. Zachowanie odpowiednich odstępów uważam za wystarczające zabezpieczenie.
Offline wmmediawmmedia at onet.eu
UIC60
Użytkownik

Komentarzy: 230
17.09.2008 22:03
Dzieki za wyjasnienia....kiedy tunel ma byc przekazany do eksploatacji ?
Offline UIC60bryziu57 at gmail.com