Strona główna» Szukaj» Gotha T57 #31

Gotha T57 #31

Następne zdjęcie: Most Łańcuchowy»

Gotha T57 #31

Data zrobienia zdjęcia: 12 sierpnia 2008 roku (wtorek)
Opis: Podmiejski tramwaj jedynej na tej sieci linii zbliża się do końcówki przy śluzie.
Słowa kluczowe: Woltersdorf Schleusenstrasse Gotha T57 #31 Woltersdorfer_Strassenbahn linia_87
Data dodania zdjęcia: 12.08.2008 21:47, Wyświetleń: 2122, Pobrań: 33, Wielkość pliku: 270.3 KB
Dodał: vear

Ostatnie komentarze

vear
Administrator

Komentarzy: 2470
12.08.2008 22:13
Miałem okazję zwiedzać ich zajezdnię. Mili ludzie, choć tylko jeden gadał po angielsku i to ledwo 😉
Łącznie mają bodaj 16 tramwajów, z czego sześć historycznych, w tym pierwszy tramwaj typu KSW (czyli protoplasta naszej eNki) - wszystkie świetnie utrzymane. Podobnie zresztą jak torowisko.
U nas oczywiście cała 6-kilometrowa sieć doczekałaby się likwidacji...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
13.08.2008 06:28
Ha, a ktoś mi kiedyś wmawiał, że do eNki nie da się wsadzić wyświetlaczy 😏 Skoro do tego się da, to chyba do eNki też 😏
Btw, dlaczego oni taborem historycznym obsługują linię? I co tam jeździ poza zabytkami?
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
wmmedia
Użytkownik

Komentarzy: 631
13.08.2008 07:07
Hmm, niby dlaczego do Nki miałoby się nie dać włożyć wyświetlaczy? Jak ktoś będzie bardzo chciał to i na rower może sobie założyć; problem jedynie jak rozwiązać kwestię zasilania - w typowym, tzn. niezmodernizowanym wagonie typu N i pochodnych bariera polega na braku odpowiedniego zasilania.
Czy prezentowany na zdjęciu tramwaj jest akurat jednym z tych historycznych, niech się wypowie autor zdjęcia 🙂
Offline wmmediawmmedia at onet.eu
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
13.08.2008 08:56
Nie, to tramwaj liniowy, z roku 1959 (rocznik podobny jak wszystkich innych) 😉 Obsługują takim taborem, bo to zwiększa atrakcyjność linii - ma ona także charakter turystyczny. Poza tym, te tramwaje są w idealnym stanie, przeszły gruntowną modernizacje. Wewnątrz zamontowano m.in. miękkie siedzenia i monitoring.
Pełna lista taboru znajduje się na stronie przewoźnika.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
13.08.2008 11:18
Mhm, czyli nasza linia 22 też musi mieć charakter turystyczny, bo obsługuje ją tabor w podobnym wieku (niektóre wagony są nawet starsze) jak widoczny na zdjęciu 😈
@wmmedia: problem miał polegać właśnie na braku zasilania, ale jak rozumiem po zainstalowaniu przetwornicy nic nie stoi na przeszkodzie? 🙂
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
13.08.2008 12:06
chyba wszystkie linie nowohuckie są historyczne (21,16,20,17) bo są obsługiwane w tabor z lat 60-tych 🙂
Offline Kasztann44
wmmedia
Użytkownik

Komentarzy: 631
13.08.2008 12:26
@kuba203: gdyby zainstalować przetwornicę i jakiś akumulator buforujący, to oczywiscie że nie byłby problem, przynajmniej od strony elektrycznej. A od strony mechanicznej to kwestia doboru takiego wyświetlacza który by pasował do miejsca zabudowy.
Zupełnie oddzielna kwestia to to, czy zabytkowy charakter pojazdu nie gryzłby się z nowoczesnością.
Offline wmmediawmmedia at onet.eu
pavlack
Użytkownik

Komentarzy: 392
13.08.2008 12:35
No jak widać na zdjęciu, akurat w tym przypadku nie wygląda to tak źle 🙂
Offline pavlackpavlack at skrzynka.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
13.08.2008 12:56
Owszem, mnie się też podoba 🙂
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl