Gotha T57 #31
Następne zdjęcie: Most Łańcuchowy»

Gotha T57 #31
Data zrobienia zdjęcia: | 12 sierpnia 2008 roku (wtorek) |
Opis: | Podmiejski tramwaj jedynej na tej sieci linii zbliża się do końcówki przy śluzie. |
Słowa kluczowe: | Woltersdorf Schleusenstrasse Gotha T57 #31 Woltersdorfer_Strassenbahn linia_87 |
Data dodania zdjęcia: 12.08.2008 21:47, Wyświetleń: 2122, Pobrań: 33, Wielkość pliku: 270.3 KB | |
Dodał: | vear |
Ostatnie komentarze
vear Administrator Komentarzy: 2470 12.08.2008 22:13 |
||
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 13.08.2008 06:28 |
Ha, a ktoś mi kiedyś wmawiał, że do eNki nie da się wsadzić wyświetlaczy 😏 Skoro do tego się da, to chyba do eNki też 😏
Btw, dlaczego oni taborem historycznym obsługują linię? I co tam jeździ poza zabytkami? |
|
![]() ![]() ![]() |
||
wmmedia Użytkownik Komentarzy: 631 13.08.2008 07:07 |
Hmm, niby dlaczego do Nki miałoby się nie dać włożyć wyświetlaczy? Jak ktoś będzie bardzo chciał to i na rower może sobie założyć; problem jedynie jak rozwiązać kwestię zasilania - w typowym, tzn. niezmodernizowanym wagonie typu N i pochodnych bariera polega na braku odpowiedniego zasilania.
Czy prezentowany na zdjęciu tramwaj jest akurat jednym z tych historycznych, niech się wypowie autor zdjęcia 🙂 |
|
![]() ![]() ![]() |
||
vear Administrator Komentarzy: 2470 13.08.2008 08:56 |
Nie, to tramwaj liniowy, z roku 1959 (rocznik podobny jak wszystkich innych) 😉 Obsługują takim taborem, bo to zwiększa atrakcyjność linii - ma ona także charakter turystyczny. Poza tym, te tramwaje są w idealnym stanie, przeszły gruntowną modernizacje. Wewnątrz zamontowano m.in. miękkie siedzenia i monitoring.
Pełna lista taboru znajduje się na stronie przewoźnika. |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 13.08.2008 11:18 |
Mhm, czyli nasza linia 22 też musi mieć charakter turystyczny, bo obsługuje ją tabor w podobnym wieku (niektóre wagony są nawet starsze) jak widoczny na zdjęciu 😈
@wmmedia: problem miał polegać właśnie na braku zasilania, ale jak rozumiem po zainstalowaniu przetwornicy nic nie stoi na przeszkodzie? 🙂 |
|
![]() ![]() ![]() |
||
Kasztann44 Użytkownik Komentarzy: 1858 13.08.2008 12:06 |
chyba wszystkie linie nowohuckie są historyczne (21,16,20,17) bo są obsługiwane w tabor z lat 60-tych 🙂
|
|
![]() ![]() |
||
wmmedia Użytkownik Komentarzy: 631 13.08.2008 12:26 |
@kuba203: gdyby zainstalować przetwornicę i jakiś akumulator buforujący, to oczywiscie że nie byłby problem, przynajmniej od strony elektrycznej. A od strony mechanicznej to kwestia doboru takiego wyświetlacza który by pasował do miejsca zabudowy.
Zupełnie oddzielna kwestia to to, czy zabytkowy charakter pojazdu nie gryzłby się z nowoczesnością. |
|
![]() ![]() ![]() |
||
pavlack Użytkownik Komentarzy: 392 13.08.2008 12:35 |
No jak widać na zdjęciu, akurat w tym przypadku nie wygląda to tak źle 🙂
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 13.08.2008 12:56 |
Owszem, mnie się też podoba 🙂
|
|
![]() ![]() ![]() |
Łącznie mają bodaj 16 tramwajów, z czego sześć historycznych, w tym pierwszy tramwaj typu KSW (czyli protoplasta naszej eNki) - wszystkie świetnie utrzymane. Podobnie zresztą jak torowisko.
U nas oczywiście cała 6-kilometrowa sieć doczekałaby się likwidacji...