Strona główna» Komunikacja na Świecie» Austria» Wiedeń» E2+c5 #4061+1461

E2+c5 #4061+1461

«Poprzednie zdjęcie: Zentralfriedhof
Następne zdjęcie: MAN NL273 #8416»

E2+c5 #4061+1461

Data zrobienia zdjęcia: 27 lipca 2008 roku (niedziela)
Opis: Wiedeń, Kaiser-Franz-Josef-Strasse, ostatni przystanek przed pętlą Rodaun. Widać, że z Wiednia bierzemy nie tylko tramwaje, ale też sposób klejenia reklam. Pozdro dla lajtowego motorowego.
Słowa kluczowe: SGP E2+c5 #4061+1461 Wiener_Linien Austria Wiedeń Kaiser-Franz-Josef-Strasse Rodaun linia_60
Data dodania zdjęcia: 31.07.2008 16:53, Wyświetleń: 1612, Pobrań: 14, Wielkość pliku: 249.4 KB
Dodał: Wiroos
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D70s
Czas ekspozycji: 1/640 sec(s)
Wartość przysłony: F/6.3
Data utworzenia: 27.07.2008 12:26:49
Długość ogniskowej: 70mm

Ostatnie komentarze

Łukasz Zając
Gość

31.07.2008 22:02
Do Krakowa z nim 😁😁😁
 
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
31.07.2008 22:36
Nie kracz
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
31.07.2008 23:15
no właśnie 😉 bo więcej szrotu sprowadzą i FAKT będzie miał o czym pisać 😈 😈 😈 😈 😏
Offline Kasztann44
prezes68a
Użytkownik

Komentarzy: 84
02.08.2008 20:46
Pesa Bydgoszcz robi fajne tramwaje, modernizują 105tki, jest w środku klima, nowe nadwozie. Ale dopóki w MPK będą rządzić miłośnicy skansenów, nie ma co marzyć o czymś takim. Bo lepiej jest poczciwą stozłomkę sprzedać i zachwycać się złomem z Wiednia.
Offline prezes68aprezes68a at gmail.com
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
02.08.2008 21:57
Jak na razie to zmodernizowali cały jeden skład, który nie za często pojawia się na mieście. Również nowe produkty niespecjalnie się spisują.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
02.08.2008 22:07
Słucham Nowy sprzet sie psuje To jakaś nowość. Bo komputer pokładowy zwariował w Bombardierze. W co 7 samochodzie sie tak dzieje
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
prezes68a
Użytkownik

Komentarzy: 84
02.08.2008 22:15
ale próbują robić coś nowego a nie cofają się wstecz. Wiadomo, że początki są ciężkie. A kto dopuścił do jazdy złom bez niskiej podłogi na 72 tylko po to aby go pokazać? a w tym czasie N8 z niską podłogą stały bezczynnie, bo ważniejsze od wygody pasażera było wypchanie na siłę "nowego" tramwaju i wzdychanie do niego, a ludzie nie mieli jak wsiąść Trzeba było zobaczyć jak starsze osoby wspinają się do niego niczym na Gubałówkę.TRAMWAJ JEST PO TO ABY WOZIŁ LUDZI.
Offline prezes68aprezes68a at gmail.com
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
02.08.2008 22:49
Skoro się wspięły do środka to ich woził więc w czym problem 😛 😈
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
prezes68a
Użytkownik

Komentarzy: 84
02.08.2008 22:56
i właśnie to jest to całe podejście FAIR PLAY 😛
Offline prezes68aprezes68a at gmail.com
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
03.08.2008 08:07
Jeszcze rozumiałbym, gdyby po alei Pokoju jeździły same NGT6 na co dzień. No ale nie jeżdżą. Inna sprawa, że w dni powszednie na 72 było pięć brygad, a więc w sam raz żeby wysłać jednego wiednia i cztery niskopodłogowe N8S. Więc gdyby te wszystkie cztery N8 były sprawne, to mogłyby spokojnie jeździć i pewnie by tak było. Poza tym pragnę zauważyć, że znakomita większość krakowskich tramwajów jest wysokopodłogowa i każdego dnia widzę, jak ludzie "wspinają się do nich niczym na Gubałówkę", a najwięcej problemów sprawiają stozłomki i to również młodym i sprawnym ludziom.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
prezes68a
Użytkownik

Komentarzy: 84
03.08.2008 08:21
Wiesz co Michał, poprzestańmy na tym, bo ani Ty nie przekonasz mnie, ani ja Ciebie. Mogę Ci powiedzieć jak wyglądały niektóre sprawy, ale nie będę tego robił na tym forum, mam nadzieję że rozumiesz z jakich względów 🤣
Co do E6, aby była jasność : nie mam nic przeciwko ich sprowadzaniu, ale SPRAWNYCH(schody, schody, schody 😛 ).
Uważam tylko, że wagony 105 powinny jeździć jeszcze przez długie lata, zwłaszcza że nakłady na ich remonty nie były małe.
I mam nadzieję, że róznica zdań nie wpłynie na nasze wzajemne relacje 😛
Na tym już kończę ten temat. Pozdrawiam 😁
Offline prezes68aprezes68a at gmail.com
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
03.08.2008 08:45
Wiadomo, że są różne sprawy i każdy widzi je tak jak chce i nie chodzi o to by się pokłócić.

A od tego jeżdżenia E6 po Krakowie przez tydzień nikomu nic się nie stało, trzeba było sprawdzić jak będzie zachowywał się w naszym mieście, myślę że testy wypadły pomyślnie, a tramwaj sprawia na pewno lepsze wrażenie niż E1+c3.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
YogY
Administrator

Komentarzy: 705
03.08.2008 09:20
Stopnie w E6 w Wiedniu są przytwierdzone na stałe. "Nasi" musieliby wyposażyć wagony w wysuwane stopnie na własny koszt, dlatego pewnie stopni nie będzie.
Offline YogYyogy at onet.eu
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
03.08.2008 14:49
Będą stopnie, tylko ktoś musi je wykonać.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
03.08.2008 16:44
mam nadzieje ze ktoś wykona też brakującą osłonę na sprzęg z przodu
Offline Kasztann44
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
03.08.2008 17:59
Po co niektórzy sprowadzają i kasują.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6592
03.08.2008 21:20
Jak to sprowadzają i kasują. Przecież jeszcze żaden kasztan nie poszedł do kasacji, zaś Gebelsy swoje już przeszły w naszym mieście i to jest naturalna kolej rzeczy.
Offline thomas_
prezes68a
Użytkownik

Komentarzy: 84
04.08.2008 06:20
"Zostawmy to i chodźmy na spacer..." 😛
Offline prezes68aprezes68a at gmail.com