Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Bombardier-Rotax E6+c6» E6 #4926

E6 #4926

«Poprzednie zdjęcie: E6 #4926
Następne zdjęcie: E6 #4926»

E6 #4926

Data zrobienia zdjęcia: 5 lipca 2008 roku (sobota)
Opis: E6 w pierwszym dniu swojego kursowania na linii 72.
Słowa kluczowe: E6 #4926 Wiener_Linien MPK_Kraków Kraków plac_Centralny al_Andersa
Data dodania zdjęcia: 05.07.2008 14:17, Wyświetleń: 4597, Pobrań: 67, Wielkość pliku: 220.5 KB
Dodał: Michał Wojtaszek

Ostatnie komentarze

wmmedia
Użytkownik

Komentarzy: 631
05.07.2008 16:09
Szybko trafił do eksploatacji liniowej.
We Wiedniu te wagony miały tablice typu "film" przesuwany elektrycznie centralnie w całym wagonie. Czy to rozwiązanie MPK zostawiło, czy trafiły zwykłe blachy z kierunkami?
Offline wmmediawmmedia at onet.eu
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
05.07.2008 16:11
Na razie zostawiło. Na wiedeńskim filmie naklejone zostały krakowskie końcówki. Niestety, nigdzie nie ma numeru linii.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
jarek_m
Użytkownik

Komentarzy: 264
05.07.2008 18:37
To po co w takim razie wagon bez oznaczenia numeru linii wyjeżdża na miasto? Poza tym, to jest paskudny.
Offline jarek_m
mseifer
Użytkownik

Komentarzy: 463
05.07.2008 18:44
BEznadziejnie ten tramwaj wygląda;/
Offline mseifer
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
05.07.2008 19:49
Trochę jak w jakimś Grudziądzu.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
05.07.2008 20:13
co sie dziwicie ? przecież to dalej ten sam szrot z Wiednia tylko ze dwustronny i trochę nowszy, szrot pozostanie szrotem
Offline Kasztann44
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
05.07.2008 21:08
Pierdu, pierdu, zajebisty jest i tyle. E1 niech sobie odpuszczą i ściągają tych ile wlezie, zwłaszcza z doczepami.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
05.07.2008 21:19
ponoć już miał jakaś awarie o 14 😏
Offline Kasztann44
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
05.07.2008 21:33
Wszystko co przychodzi do Huty, pierwszego dnia ma awarię. Jak przyjdą NGT6, to też tak będzie hihihihihi.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
jarek_m
Użytkownik

Komentarzy: 264
05.07.2008 22:32
Żeby to tylko na pierwszym dniu się kończyło...
Offline jarek_m
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
05.07.2008 22:33
gdyby nie mechanicy z Huty którzy cały czas reanimują cały ten szrot to nic by tam nie jeździło
Offline Kasztann44
Filimer
Użytkownik

Komentarzy: 445
05.07.2008 22:39
Ale z was malkontenci - mi tam szrot pasuje zdecydowanie bardziej niż stozłomki - jeździ się wygodniej i jakoś strasznie awaryjne to one nie są - dojeżdżałem swego czasy GT6 do pracy przez pół roku codziennie i ani razu nie było żadnej awarii, więc nie rozumiem w czym rzecz.
Offline Filimer
Coffee
Gość

05.07.2008 23:13
Kasztann44 napisał(a):
ponoć już miał jakaś awarie o 14 😏
Tak. Koło przystanku M1 zablokował się solenoid w członie bez pantografu. Strasznie śmierdziało okładziną i izolacją. Ciągną siwą chmurę od M1, aż do Plazy, gdzie zrobiła się już chmura czarna... 😈 A na przystanku Ogródki działkowe N/Ż śmierdziało okładziną z jakieś 15 minut 😕
 
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
05.07.2008 23:14
Typowo polskie narzekanie, nasza specjalność narodowa 😕
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
05.07.2008 23:30
nie narzekamy, po prostu nie lubimy tramów z Wiednia i już, kazdy moze miec swoje, ja tam wole 105, inni wola wiednie 🙂
Offline Kasztann44
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
05.07.2008 23:36
Kasztany....
Co do E1 zgodzę się - powiedzmy im papa
ale te i E2 jak najbardziej nadają się do sprowadzania 🙂
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Coffee
Gość

05.07.2008 23:44
M_Szymkowiak napisał(a):
Co do E1 zgodzę się - powiedzmy im papa

Upadłeś na głowę !? Więcej E1+c3, więcej ! 😈
M_Szymkowiak napisał(a):
ale te i E2 jak najbardziej nadają się do sprowadzania

Jeszcze węższe od E1, wyglądają jak spłaszczona konserwa itd. Poza tym Wiedeń jeszcze nie chcę się pozbywać E2.
 
Filimer
Użytkownik

Komentarzy: 445
05.07.2008 23:47
Jak nie narzekacie, jak marudzicie, że awaryjne, że się sypią etc. - polityka szrotowa jest moim zdaniem lepsza niż wieczna reanimacja 105Na - wiadomo, że najlepiej było by wymieniać cały tabor po 50 wpojazdów co 2 lata, ale tutaj kłania się polityka taborowa w Polsce w latach 1990-1999, kiedy to tramwaje były wiecznie niedoinwestowane i nie było polskich producentów z prawdziwego zdarzenia - teraz sytuacja się zmieniła i zarówno na rynku autobusowym jak i tramwajowym działa kilka firm oferujących swoje rozwiązania. Jeżeli tylko Kraków się postara, to za 5 lat będziemy mieli 100 niskopodłogowców i trochę szrotu - ale cieszmy się, że ten szrot u nas jest przyzwoicie utrzymany i względnie regularnie wymieniany na nowy.
EOT.
Offline Filimer
Coffee
Gość

05.07.2008 23:48
Kasztann44 napisał(a):
nie narzekamy, po prostu nie lubimy tramów z Wiednia i już, kazdy moze miec swoje, ja tam wole 105, inni wola wiednie 🙂
Dokładnie. Ja preferuje E1+c3 i GT6+B4, bo wiem na co je stać i nie raz, nie dwa pokazały, że mogą więcej niż stozłomki 🙂
 
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
06.07.2008 12:10
to że mamy w Krakowie tak zróżnicowany tabor to każdy znajdzie cos dla siebie 😉
Offline Kasztann44
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
13.07.2008 13:29
Warszawa w latach 1990-1999 inwestowała w nowy tabor i teraz nie musi skupować złomu.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Coffee
Gość

13.07.2008 15:55
kuba203 napisał(a):
Warszawa w latach 1990-1999 inwestowała w nowy tabor i teraz nie musi skupować złomu.
Tylko cześć tego taboru, już nadaje się tylko do remontu albo złomowania 😛
 
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
13.07.2008 16:29
No to chyba normalne, że po kilkunastu latach eksploatacji tabor nadaje się do remontu?
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
13.07.2008 16:48
Kupowała tabor tego samego typu, który teraz kasuje, a dużo starsze trzynastki jeszcze długo pojeżdżą. 😛
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
NGT6/3
Gość

13.07.2008 23:05
Komentarz usunięty.
Wystarczy jak raz napiszesz swoje niezadowolenie, a nie pod każdym zdjęciem to samo. adm. Thomas
 
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
14.07.2008 06:40
Kasują taki sam tabor, jaki kasuje Kraków. Oni zastępują go nowymi wozami, a my złomem z lat 60-tych.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Metalstan900
Gość

16.08.2012 11:48
Powiem tyle, obrzydzenie bierze jak się czyta niektóre komentarze ludzi tytułujących się Polakami ... "Stozłomki" ..... Skąd ja to znam, to co swoje to złe, okropne - gorsze niż chińskie to co wyrzuci ze swojego podwórka zgniły zachód to ZAJE....BISTE wypasione i w ogólne bez awaryjne NAJ... :/
Dziwie się wam dlaczego jeszcze tutaj mieszkacie, zwijać manatki na zgniły zachód i robić za pół stawki jak niewolnicy u Turka w Berlinie skoro wam się podoba to w jakiej sytuacji jest Polska ,która ciągnie od Niemców i Austriaków złom po 20-stu wypadkach z trzech składany - nie wiem czy zdajecie sobie z tego sprawę że przez to jesteśmy pośmiewiskiem całej Europy, bo zamiast mieć dalej swoje Konstale w produkcji stale je modernizować i wprowadzać do produkcji nowe modele to my zniszczymy swoje i wchodzimy w du...ę zachodowi ,który na nas pluje, dla porównania zobaczcie sobie CZECHÓW z ,których tak się wyśmiewacie ich Tramwaje marki Tatra były są i będą bo Czesi są dumni z tego co posiadają dodam jeszcze że ich tramwaje znane są w Rosji, Niemczech, Białorusi a my Polacy przez swój tok myślenia pogrzebaliśmy równo wszystko co było polskie (łącznie z polskim honorem) czy to będą tramwaje, auta, czołgi wszystko co zachód miał zamiar wywalić na szrot my to weźmiemy z pocałowaniem w rączkę - WSTYD! Dlatego właśnie NIE MA już Polskiej gospodarki, polskiego przemysłu i nie produkujemy nawet zaplutego roweru narodowej produkcji - NIE WIDZICIE TEGO PRAWDA ? zniszczyliśmy wszystko co było nasze bo kochamy śmierdzący zachód :/ Jesteście wszyscy w błędzie, Stopiątki w trzy wagonowym składzie są trzy razy bardziej pojemniejsze od tego sprowadzanego badziewia Szmelcohnera E1 ,któremu ta mała kikutka c3 nie wystarcza by pomieścić odpowiednią liczbę pasażerów na danej linii, 105Na są szersze mają dobry przewiew i dużo okien nawet w stosunku do sauny GT8S w ,której można zemrzeć z powodu braku powietrza - super nowoczesne Bombardiery NGT6 w ,których sypie się elektronika zawodzą częściej od 105Na ,które w takich sytuacjach wyjeżdżają na trasę jako rezerwy, dla mnie jest okropne to co jeździ po naszym mieście nie licząc Stopiątek i NGT6 - to że po Hucie jeżdżą wiednie (,które de fakto są starsze od 102Na) które w porównaniu do naszych polskich wagonów nie mają za grosz stylu, duszy, klimatu i tylko SZPECĄ, ZAWALAJĄ torowisko i nie da się na nie patrzeć żeby nie zwymiotować!
 
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
16.08.2012 12:04
Jakiś backdoor? Oo
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
16.08.2012 12:24
Gościu! Nie jeździj zachodnimi tramwajami! Kup sobie samochód. Najlepiej Syrenkę, bo to Polska konstrukcja i produkcja!
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Coffee
Gość

16.08.2012 12:52
A ja myślałem, że niema większych desperatów, niż ja 😛

Unrealgod napisał(a):
Gościu! Nie jeździj zachodnimi tramwajami! Kup sobie samochód. Najlepiej Syrenkę, bo to Polska konstrukcja i produkcja!

W tym przypadku, to akurat (dla porównania) polecałbym Malucha... Kwestia bezpieczeństwa przy zderzeniu wóz-w-wóz jest tak samo mizerna, jak w stozłomach.
 
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
16.08.2012 13:13
Dlaczego polecasz zachodnią (południowo zachodnią) myśl techniczną?
Syrena to polska konstrukcja. Fiat 126 (126p) to konstrukcja post Mussolini.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
16.08.2012 13:50
a 105 to konstrukcja post Ameryka😛
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
Coffee
Gość

16.08.2012 14:11
Unrealgod napisał(a):
Dlaczego polecasz zachodnią (południowo zachodnią) myśl techniczną?
Syrena to polska konstrukcja. Fiat 126 (126p) to konstrukcja post Mussolini.

Ale tak patrząc, to w Polsce nigdy nie było "prawdziwego polskiego" samochodu, bo Syrena opierała się o konstrukcje stosowane w Panhard-ach, a sam silnik (motopompa) była konstrukcji niemieckiej, tylko produkowanej w Polsce...

Cytat:
super nowoczesne Bombardiery NGT6 w ,których sypie się elektronika

Padłem i chyba nie powstanę. Elektronika Vossloh-Kiepe jest numerem jeden na rynku ogólnoświatowym, jeżeli chodzi o elektronikę (głownie dlatego, że jest odporny na przeróbki, a przy tym daje możliwości rozbudowy o kolejne elementy). "Padanie" tej elektroniki to znikomy odsetek awarii spowodowanych złą eksploatacją lub wadliwym serwisem.