Strona główna» Komunikacja na Świecie» Niemcy» Drezno» Bombardier NGTD12DD #2810

Bombardier NGTD12DD #2810

«Poprzednie zdjęcie: Tatra T4D-MT+TB4D
Następne zdjęcie: Bombardier NGTD12DD #2802»

Bombardier NGTD12DD #2810

Data zrobienia zdjęcia: 24 marca 2008 roku (poniedziałek)
Opis: Dresden, pętla Bühlau. Swego czasu najdłuższy tramwaj Świata przed budapesztańskim Combino. Ma "tylko" 45 metrów długości.
Słowa kluczowe: Bombardier NGTD12DD #2810 Drezno Bühlau Dresdner_Verkehrsbetriebe_AG DVB
Data dodania zdjęcia: 10.04.2008 11:17, Wyświetleń: 3354, Pobrań: 52, Wielkość pliku: 135.0 KB
Dodał: barttek

Ostatnie komentarze

sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
10.04.2008 11:20
Idealne wagony na 4 i 13 😁
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
10.04.2008 11:52
Wyobrażacie sobie ile by taki jechał z Krakowa do Gdańska?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
10.04.2008 12:10
To po prostu przerasta nasze wyobrażenia.
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
YogY
Administrator

Komentarzy: 705
10.04.2008 12:30
Pytałeś Thomas co wejdzie za UFA 😁
Offline YogYyogy at onet.eu
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6592
10.04.2008 13:55
Ano chciałbym żeby coś takiego jeździło kiedyś w Krakowie 🙂
Offline thomas_
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2988
10.04.2008 15:02
Ten jest jednak nieco za długi na 4 i 13😛
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Dziwny
Użytkownik

Komentarzy: 238
10.04.2008 15:47
A motorniczy w lusterku widzi jeszcze czy ktoś kto tam 40 ileś m dalej wsiada, to jeszcze wchodzi do ostatnich drzwi jego tramwaju czy może już do pierwszych drzwi innego ? 😉
Offline Dziwny
ciapek-rl
Gość

10.04.2008 16:02
pewnie kamery są zamontowane
 
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
10.04.2008 17:53
ile brygad obsługuje średnio "czwórkę"
Offline Kasztann44
N8S
Użytkownik

Komentarzy: 860
10.04.2008 18:06
W dni powszednie jeździ 14 brygad, a w sobotę i święta 7 brygad.
Offline N8Sdamian at interia.euhttp://krakowskiebrygady.info
Mel
Użytkownik

Komentarzy: 60
10.04.2008 19:56
Wydaje mi się, że byłby w sam raz na 4. Na 13 może faktycznie trochę za długi 😁
Offline Mel
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
10.04.2008 20:30
Średnio 4 obsługuje 12 brygad 😛
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
10.04.2008 20:49
Ciekawe czy da się łączyć z nich składy 😛 I bez tego powinien szybko skrzyżowania przejeżdżać żeby się na zielonym zmieścić.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
10.04.2008 21:09
ile metrów długości ma UFOK ?
Offline Kasztann44
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
10.04.2008 21:27
3x13,5m+2x1m (sprzęgi)
Offline Wiroos
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
10.04.2008 22:08
dziękuje ze odp 🙂 wychodzi na to ze UFOK jest niewiele krótszy 😉
Offline Kasztann44
Mel
Użytkownik

Komentarzy: 60
10.04.2008 23:55
A dla uściślenia UFOK jest krótszy jedynie o 2 ,5 metra !
Offline Mel
NGT6/3
Gość

11.04.2008 09:45
O w morde! Ale według mnie taki tramwaj jest lepszy od UFO'ka. Z tej przyczyny, że nie ma jaj ze sprzęgami, kablami, krzyżownicami..... A jak się wykolei to pozostanie sztywny , a nie rozleci się na kawałeczki.
 
N8S
Użytkownik

Komentarzy: 860
11.04.2008 09:52
Ale za to dłużej wstawia się takiego wykolejonego trama 😏
Offline N8Sdamian at interia.euhttp://krakowskiebrygady.info
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
11.04.2008 09:55
I nie można rozłączyć na ferie zimowe itp 😛 😛
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Mel
Użytkownik

Komentarzy: 60
11.04.2008 11:24
No wybacz, ale albo rybka, albo akwarium 😁
Offline Mel
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
11.04.2008 11:29
A ile trzeba by było kanarów do takiego 😁
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
barttek
Użytkownik

Komentarzy: 180
11.04.2008 12:20
Z ciekawostek to powiem, że zanim zakupiono te tramwaje, krótsze wersje NGT6DD jeździły po 2 wagony razem co dawało długość 60 metrów 🙂
Offline barttek
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
11.04.2008 16:09
Czy tam z tyłu jest lusterko czy to jakiś fragment sygnalizacji ze skrzyżowania?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
11.04.2008 16:34
wyglada na lusterko
Offline Kasztann44
barttek
Użytkownik

Komentarzy: 180
11.04.2008 18:00
Lusterko.
Offline barttek
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
11.04.2008 22:15
To on z tyłu ma kabinę czy lusterko jest jako dodatek do panelu cofania?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
barttek
Użytkownik

Komentarzy: 180
11.04.2008 22:22
Lusterko jako dodatek 🙂 🙂
Offline barttek
Mel
Użytkownik

Komentarzy: 60
12.04.2008 17:04
Oby następny przetarg dopuszczał 45 metrowce 😎
Offline Mel
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
13.04.2008 00:56
kupią 14 takich bombek i już będzie cała obsada dla 4 i koniec z ufokami 😁 😁 😁
Offline Kasztann44
wojtaskrknh
Gość

01.04.2009 22:32
Często jeżdżę 4 i niezbyt można się do niej zmieścić. 🙁
 
wojtaskrknh
Gość

01.04.2009 22:34
A w ogóle co to za jaja z dzisiejszymi jego testami w Krakowie?
 
Sędzia Czesław
Administrator

Komentarzy: 986
01.04.2009 23:19
No właśnie jaja
Offline Sędzia Czesławsedziaczeslaw at interia.plhttps://fototramwaj.wordpress.com/
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
20.01.2012 22:44
YogY napisał(a):
Pytałeś Thomas co wejdzie za UFA 😁


Niestety po ostatnich wynalazkach naszego MPK, ta wizja się oddala i pewnie jej niedoczekamy 🙁
Offline Kasztann44
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
20.01.2012 23:22
Jest 5 razy droższy 😉
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
20.01.2012 23:41
Warto się też zastanowic ile razy bardziej ergonomiczny dla pasażerów, motorniczego, jak dużo tańszy w konserwacji, o ile wiecej lat pojeździ, to że jest NOWY, 100 % niskopodłogowy, jak dużo mniej wymaga napraw, jak bardziej energooszczedzny ( tego nie wiem czy w ogóle jest) pewnie za kazdym pojazdem są plusy i minusy, podałem tylko przykłady. Nie wiem jak jest faktycznie.
Offline Kasztann44
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
21.01.2012 00:06
a czemu ten ma 1 pantograf a nasz 405 dwa?
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Maciej12991
Gość

21.01.2012 15:17
@Kaszatann44 Ale ten wagon nie jest 100% NF 😉
@M_Szymkowiak Bo pewnie zamówili w firmie Stemmann wersję, która jest dostosowana do wielkości prądów pobieranych przez pojazd, a nie trzy razy tańsze badziewie, które będą wymieniać co roku 🤣 Dodam tylko, że łączna moc silników to 640kW, co przy 405Kr około 500kW stanowi dość dużą różnicę.