Skocz do menu Strona główna» Wszystkie komentarze

Wszystkie komentarze

Strona 12345193
Solaris Urbino 18 #PR757 dodał: M_Szymkowiak, 25.07.2021 21:05
Po wydłużeniu 601 (i dołożeniu 4 brygady) ten kurs został przyspieszony o pół h. 😉
Kościół Wniebowzięcia NMP dodał: mouset, 25.07.2021 20:57
Romański?
EP09 dodał: Sudi, 21.07.2021 06:33
Fajnie z że udało Ci się złapać objazdy 😉
SA95-001 dodał: kmk, 19.07.2021 09:43
Czy nowych estakad w Krakowie nie można było zrobić w tym stylu?
SN84-004 dodał: vear, 17.07.2021 21:13
Trudno być w okolicy i nie być w Zagórzu 😄 Widziałem, ale nie fotografowałem. Motywy stacyjne to nie moja bajka 😉
SN84-004 dodał: Wypalacz Rafał, 17.07.2021 20:40
Będąc w Bieszczadach wstąpiłeś może do Zagórza zobaczyć/sfotografować te nowe ex-Niderlandzkie jednostki - DM90?
Autosan H6.06 #10108 dodał: Kuba_Lekki, 15.07.2021 21:22
Następnym razem prosiłbym o cynk o ile to możliwe, bo jako wielki fan i właściciel Autosana H6 z chęcią wybrałbym się na przejażdżkę krakowskim Melonem 🙂
ED250-015 dodał: SoPelek, 13.07.2021 10:20
Ania napisał(a):
Świetne!

Dzięki!
ED250-015 dodał: Ania, 13.07.2021 09:48
Świetne!
Solaris Urbino 18 #PR757 dodał: mouset, 12.07.2021 07:33
Najfajniej było jak pod Wawelem jechał
EN99-004 dodał: t1974, 11.07.2021 20:32
mouset napisał(a):
2x EN99 na obu relacjach to karygodne marnotrawstwo

🙂
EN99-004 dodał: mouset, 11.07.2021 19:25
2x EN99 na obu relacjach to karygodne marnotrawstwo
EN99-003 dodał: aster, 11.07.2021 16:15
Drugi ezt to EN99-001.
EN99-004 dodał: aster, 11.07.2021 16:09
Drugi ezt to EN99-002.
EN99-003 dodał: Słońce, 10.07.2021 21:13
Szlak Zabierzów - Krzeszowice. Rudawa po przebudowie jest tylko przystankiem osobowym. 🙂
EN99-004 dodał: Słońce, 10.07.2021 21:12
Dulowa już nie jest stacją (a Wola Filipowska nigdy nie była). Szlak Trzebinia - Krzeszowice.
EU8N #HL435 dodał: M_Szymkowiak, 24.06.2021 08:21
Najprawdopodobniej Łopień i Mogielica z Beskidu Wyspowego. 😉
Konstal N+4ND+ND #26+573+502 dodał: Jacekk, 21.06.2021 15:09
Używanie adaptera jest kłopotliwe.
Konstal N+4ND+ND #26+573+502 dodał: czatowiec, 18.06.2021 23:30
Jacekk napisał(a):
Za chwilę talerzowy sprzęg zniknie z ostatniego wagonu. Nie, nie dlatego, że nie lubię, ale sprawia on spore problemy z łączeniem wagonów choćby w sytuacjach awaryjnych.
Warto pamiętać, że ten techniczny problem był m.in. powodem posiadania w latach 50. dwóch sieci tramwajowych łączących się na Rondzie z czasem nazwanym Mogilskim.

Eksploatacja półsprzęgu/adaptera (nie wiem która nazwa będzie bardziej poprawna), który przecież zawsze jeździ w tym wagonie, jest aż taka kłopotliwa? Bo raczej właśnie i tak na szybko te wozy są sprzęgane w sytuacjach awaryjnych, a nie regularnie i na co dzień.
Konstal N+4ND+ND #26+573+502 dodał: Wypalacz Rafał, 18.06.2021 14:02
Ale masz świadomość że teraz to i Ty jesteś "internetem" 😉

A co do sprzęgów talerzowych na wagonach kursujących do Nowej Huty, to kto wie czy nie masz racji co do montowania ich już w Krakowie - bo na zdjęciu przyczepy 503 w fabryce w Sanoku widać ze miał sprzęg Alberta. Notabene w na stronie 115 jest jeszcze jedno zdjęcie z Nowej Huty na którym wagon silnikowy ma sprzęg talerzowy.

Tylko pytanie czy zaraz po wojnie przewoźnik miał na stanie aż tyle sprzęgów na magazynie by je montować do każdego nowego tramwaju?
Strona 12345193