Wszystkie komentarze
![]() |
dodał: kmk, 14.04.2025 09:18 Widoczny w tle tramwaj to raczej 102Na, więc już lata `70.
|
![]() |
dodał: SoPelek, 03.04.2025 23:51 Linia bardzo fajnie wygląda, ale projektant tego czegoś na torach, to gustu raczej nie miał.
|
![]() |
dodał: Przemek, 06.03.2025 11:19 Odkupią rozklekotane Solarisy i co? Za kilka lat trzeba będzie je czymś zamienić. Logicznym krokiem byłoby zakupienie autobusów młodszych, będących w lepszym stanie technicznym, ale nie od dziś wiadomo, że w MPK Wrocław logika nie jest pojęciem znanym i stosowanym 😉
|
![]() |
dodał: Marvin, 04.03.2025 20:37 Biorąc pod uwagę, jak kłopotliwe są Isuzu, nie wróżę im długiej przyszłości w MPK 😏
|
![]() |
dodał: Przemek, 04.03.2025 19:32 I MPK powinno te pojazdy odkupić, oraz Conecto G z Mobillisa, a nie rozjeżdżone Solarisy z klimatyzacją działającą iluzorycznie.
|
![]() |
dodał: Paweł Pajor, 23.01.2025 11:56 Ten skansen coraz bardziej przypomina złomowisko
|
![]() |
dodał: Michał Wojtaszek, 09.01.2025 18:20 Byłem tam 😁 😁 😁
|
![]() |
dodał: lesiu88, 07.01.2025 15:05 W tym miejscu pociąg jest w całości w stacji Jaworzno Szczakowa, a nie na szlaku do Pieczysk.
|
![]() |
dodał: Andrzej, 03.01.2025 11:08 Naueńskiej bramie, wbrew pozorom to nie jest Neuer Tor. 😉
|
![]() |
dodał: kmk, 23.12.2024 10:02 W dniu wczorajszym (22.12) miał 8 wagonów.
|
![]() |
dodał: kmk, 09.12.2024 14:41 No niestety, pozbyli się wiaduktu.
Czy ktoś wie czemu nastąpiła zmiana planów i przeniesiono ścieżkę z chodnikiem na wiadukt tramwajowy? |
![]() |
dodał: vear, 03.12.2024 17:36 Czyli kolejna pamiątka po Kocmyrzówce poszła się bujać 🙁 A niby miał zostać jako kładka pieszo-rowerowa.
|
![]() |
dodał: Kojtek, 03.12.2024 06:55 Wiaduktu już nie ma.
|
![]() |
dodał: Przemek, 25.11.2024 09:51 I co wam to malowanie przeszkadzało?
|
![]() |
dodał: Denilson, 19.11.2024 20:55 "W roku 1980 wprowadzono do nieukończonej zajezdni pierwsze autobusy P!-110U w ilości 19 szt. i rozpozęto eksploatację jednej linii autobusowej" cytat z "Historia komunikacji miejskiej w Krakowie 1976 - 1985".
Chodzi oczywiście o zajezdnię Wola (później zwaną zajezdnią Wola duchacka) i prawdopodobnie chodzi o przekazanie linii 164 "Kolejno przybywało taboru na dzień 1.I 81. było juz w eksploatacji 65 jednostek autobusowych, na koniec roku eksploatowano 137 autobusów i dodatkowo dwa autobusy socjalne dalekobieżne PR-110U. Przyjęto do obsługi 22 linie autobusowe, na które wyjeżdzało codziennie 97 wozów. Wprowadzona w tym czasie rejonizacja obsługi linii autobusowych ułatwiła obsługę rejonów bezpośrednio przyległych do baz autobusowych. I tak Zajezdnia Bieńczyce obsługiwała rejon Nowej Huty, Zajezdnia Czyżyny centrum i północne rejony miasta a Zajezdnia WOla duchacka południową część miasta, rejon Podgórze i nowych osiedli mieszkaniowych Prokocim-Bieżanów." "W roku 1983 uzyskano na drodze bezinwestycyjnej nową bazę Płaszów, przez przejęcie jej od dotychczasowego użytkownika tj. Przedsiębiorstwa Transportu i Sprzetu Budownictwa Komunalnego. [...] Zajezdnia Płaszów wymaga modernizacji, gdyż była projektowana dla taboru ciężarowego, niemniej aktualnie obsługuje 123 jednostek autobusowych typ Jelcz RTO i Ikarus 260, docelowo 135 jednostek." "W roku 1984 rozpoczęto budowę nowej bazy autobusowej w Toniach na 200 jednostek, w tym 50% taboru przegubowego." |
![]() |
dodał: kmk, 11.11.2024 19:53 Zatem jakie będą losy owego wiaduktu?
|
![]() |
dodał: mouset, 10.11.2024 10:13 Słynne Stawiszki 😍
|
![]() |
dodał: Michał76, 03.11.2024 21:47 W opisie drugi wagon to Tatra natomiast pierwszy po modernizacji dopisz Pragoimex. Co do klimatu nie odczułem zmian. Było i jest klimatycznie na tej trasie.
|
![]() |
dodał: Paweł Pajor, 24.10.2024 07:45 Też myślałem o tym miejscu
|
![]() |
dodał: Przemek, 23.10.2024 21:22 Ja bym dodał też Piaśnicką/Rynek 🤣
|