Skocz do menu

Jasiek1993krk

Data przyłączenia:02.03.2010

Ostatnie komentarze

Jelcz PR110D Lux #RST H353 18.05.2017 12:09
Sprzęcik prima sort :D
Scania CN94UA #PE181 16.05.2017 12:43
Hehe, no dzięki, potraktuje to jako komplement :D . Jestem słowny, pisałem pod którymś zdjęciem, że będzie trochę zdjęć archiwalnych.
Konstal N+PN2+PN3 #26+530+555 16.05.2017 10:51
Bombardier jeszcze dopisz do kluczowych skoro NGT6 wpisałeś ;)
San H01B #86 15.05.2017 12:17
Zorientowałem się dopiero po wysłaniu, ze zły rok wpisałem. Dzięki za czujność, poprawione.
MAN NL323 #DM709 14.05.2017 10:36
Ruppercik, a co takiego jest złego w szafie? Mimo, że przy takim ułożeniu jest mniej siedzeń, są one dużo bardziej dostępne dla pasażera. Kilka siedzeń więcej z gorszym dostępem do nich nie jest żadną dogodnością gdy trzeba wspinać się po stopniach z ryzykiem że nie wyprostujesz się do sufitu bo walniesz się w głowę. Widoczność z tyłu o 180° nie jest przeciętnemu pasażerowi potrzebna- wystarczą duże okna po bokach i z przodu autobusu.
volferssj, w autobusie komunikacji miejskiej najistotniejsze jest by przewieźć jak największą ilość osób (główną rolę gra pojemność). Miejsca siedzące są ważne ale muszą być w pewnej ilości proporcjonalne do stojących. Właśnie między innymi dlatego rezygnuje się z miejsc siedzących przy II i III drzwiach by zrobić tam "rzeźnię" na miejsca stojące.
MAN NL313 CNG #DM710 11.05.2017 18:32
No to dlaczego każdy ostatni przetarg wygrywa Solaris? Żeby nie sięgać daleko- MetroStyle, IV generacja, wkrótce przeguby też tej generacji... Przeliczyłeś ile mniej więcej % mamy wozów Solarisa na cały tabor autobusowy (wynik jednak świadczy o stawianiu na tą markę)?
E1 #4664 10.05.2017 09:30
Dzięki za poprawę, tak to jest jak wrzuca się na szybko... :roll:
MAN NL313 CNG #DM710 09.05.2017 10:10
volferssj, no to nie zrozumieliśmy się, pisałem o przetargu z Citaro C1 które już mamy. Ale mniejsza z tym.
W tym przetargu o którym piszesz, trudno powiedzieć czy EvoBus utopił się ofertą Conecta, skoro jak piszesz MPK na siłę chciało mieć Citaro. Conecto w Mobilisie bardzo dobrze się sprawdza i nie mają z nim problemu, cena też jest atrakcyjniejsza. Dlaczego więc na siłę kupować Citaro? Notabene, rodzi się pytanie skąd takie wnioski że MPK chciało mieć na siłę Citaro?
Odnoszę wrażenie (myślę, że nie tylko ja), że póki co to na siłę trwamy przy Solarisie (no, ale taka polityka gdy jedna z decyzyjnych osób zasiada w zarządach obu firm).
Solaris Urbino 12 #BU911 09.05.2017 08:06
Jasiek1993krk napisał(a):
Kluczowe są źle. Tak ma być: Kraków Wybickiego MPK_Kraków Solaris Urbino_12 #BU911 linia_130.

Poprawione na Urbino 12, każdemu się zdarza :p
Solaris Urbino 12 #BU911 09.05.2017 07:01
Kluczowe są źle. Tak ma być: Kraków Wybickiego MPK_Kraków Solaris Urbino_18 #BU911 linia_130.