Skocz do menu

Jasiek1993krk

Data przyłączenia:02.03.2010

Ostatnie komentarze

E1+C3 #HW141+HB541 19.09.2017 09:11
Dopisz do kluczowych zmiana_trasy objazd.
Jelcz 021 #549 06.09.2017 08:06
Wypalacz Rafał, podejrzewam, że pegazowi chodziło ilość samochodów na zdjęciu. Ujęcie jak najbardziej możliwe w tygodniu przy odrobinie szczęścia w godzinach przedpołudniowych bo później może być ciężko z uwagi na zwężenie przy nowobudowanych blokach na Konopnickiej.
Jelcz L11 #90556 06.09.2017 08:03
Sprzęcik zacny trzeba przyznać ;).
Solaris Urbino 18 #DR548 03.09.2017 20:53
Maks, no to skoro tak, to możliwe, że wyposażenie standardowe uległo akurat przez ten czas polepszeniu, stąd różnica w pojazdach.
gs, długa prosta nie oznacza, że można jechać non stop ze stałą prędkością bo nie bierzesz pod uwagę sytuacji drogowej np. ilości samochodów. W autobusie tempomat działa tak samo jak w osobówce, typ pojazdu nie ma znaczenia, zasada działania ta sama.
volferssj, jedne, wielkie bzdury... Kwestia wiedzy kiedy lepiej rozpędzić auto z tempomatu a kiedy z pedału gazu i czy bardziej ekonomicznie rozpędzić auto i puścić nogę z gazu by "leciało" siłą rozpędu czy rozpędzić, włączyć tempomat i pozwolić by autobus jechał ze stałą prędkością pobierając niewielką dawkę paliwa. Trudno też nazwać jazdę po mieście ekonomiczną- biorąc pod uwagę autobusy miejskie- ciągłe rozpędzanie i hamowanie- jak nie światła to przystanki, przy eksploatacji wóz swoje musi spalić.
Solaris Urbino 18 #DR548 27.08.2017 09:51
Hmm, sam nie wiem bo to były chyba dość równoległe przetargi na zakup przegubów i elektryków.
Solaris Urbino 18 #DR548 26.08.2017 11:07
Mateusz, w ciągu dnia przejedziesz 100- 200 metrów na tym tempomacie, więc taka jazda mija się z celem... Wieczorami faktycznie jest więcej miejsca, przejedziesz może 500- 700 metrów na tempomacie wracając do zajezdni ale i tak zaraz masz światła, a to ktoś zajedzie drogę lub się wlecze itp itd...
Czatowiec, tak może być, ale z drugiej strony elektryczne Solarisy IV generacji nie mają tempomatu... Trudno stwierdzić jak to rzeczywiście jest...
Solaris Urbino 18 #DR548 24.08.2017 10:45
Matrycowe światła mijania bardzo dobrze oświetlają drogę, szkoda, że nie ma ich w krótkim odpowiedniku. Nie jestem w stanie zrozumieć po co w tych autach jest tempomat, który kompletnie w mieście nie spełni swej roli, co z kolei powinno być w 12- metrowcu (choćby na wioskach).
Solaris Urbino 18 Electric #DN003 17.08.2017 10:55
#DN001 nie ma ze względu na #PS001- o ile w oznaczeniach MPK pozwala sobie oznaczyć jedną literką różne typy pojazdów, tak w przypadku cyferek nie ma takiej możliwości.
Michał Wojtaszek, co do sprawy z #DR532 to sprawdzę jeszcze dzisiaj w nocy i napisze tutaj co i jak. Choć głupio robić jednonumerkową przerwę ot tak...

EDIT: Faktycznie nie ma #DR532.
Iveco Urbanway 18M #994 17.08.2017 10:50
Wypalacz Rafał, do naszych przetargów Iveco nie startuje, wymogi są ułożone w taki sposób, że akurat ta firma ich nie spełnia, więc nie ma się co obawiać. W Czechach pełno jest różnej maści SORów, Irisbusów i Ivec w przeróżnych i przedziwnych konfiguracjach nadwoziowych (ilość i konfiguracja drzwi, ilość miejsc, rzeźni itp itd) i napędowych (diesel, CNG, hybrydy, elektryki).
Co do Twoich zdjęć bardzo fajna seria z Czech ;) .
Lublin 51 28.07.2017 07:55
Warto by dopisać też markę- FSC (Fabryka Samochodów Ciężarowych).