Skocz do menu

thomas_

Data przyłączenia:17.02.2006
Komentarzy:6469
Średnia otrzymanych ocen:7,04 (13859 głosów)
Średnia oddanych głosów:6,58 (29903 głosów)

Ostatnie komentarze

X-lecie wycofania Ikarusów w Krakowie - grupowe 01.10.2017 21:58
Rzeczywiście. Jestem ślepy :P
X-lecie wycofania Ikarusów w Krakowie - grupowe 01.10.2017 21:02
A gdzie zniknął Rudi? Czyżby uciekał przed pasowaniem?
Jelcz M11 #12240 25.09.2017 13:38
#12240 to pierwszy wolny numer wozu, który nie wynikał z przenumerowania innego wozu.
http://kmk.krakow.pl/jelcz_m11_spis.html
Tkt48-191 18.09.2017 22:58
Wow 8o
MAN GT6 #178+551 20.08.2017 13:37
Mogę dopisać ;)
Tatra T3 #306+240 19.08.2017 18:49
Zrobione
Jelcz M11 #317 18.08.2017 19:16
Tyle krów na jednym zdjęciu :D
Solaris Urbino 12 electric #DE601 18.08.2017 18:52
Prośba spełniona.
Solaris Urbino 18 Electric #DN003 15.08.2017 10:52
To była prezentacja ładowania.
Nie ma DN001.
Solaris Urbino 18 Hybrid #BH079 23.07.2017 10:49
U mnie jest ostre.
Konstal 102Na #210 22.07.2017 22:08
A mogło być 16-01 :cry:
Konstal 102Na #212+905 18.07.2017 22:59
CSI Fotozajezdnia wszystko ustali :D
To w takim razie wpisuję #212+905.
Dzięki
Solaris Urbino 12 #BU870 15.07.2017 16:59
No to dostałeś swoją pierwszą 10 :P (nie ode mnie).
Scania CN113CLL #PS064 12.07.2017 00:31
mouset napisał(a):
5.30 z Wołowic to jest chyba najbardziej oblegany kurs, ale 7.42 z DS Krzemiennik w zimie z zamarzniętą taflą o wschodzie też będzie miał wzięcie.

Teraz wreszcie tych kursów jest więcej :D
Konstal 105Na #RZ204+RZ205 03.07.2017 22:44
Widziałem 2 składy na 13. Było ich więcej?
Scania CN113CLL #PS046 03.07.2017 22:17
Dziękuję za głosy :)
Konstal 102Na #210 03.07.2017 21:36
Przeniesione.
Konstal 102Na #210 02.07.2017 22:16
Takie same miał przed remontem. Tablice świetnie wyszły :)
Scania CN113CLL #PS046 02.07.2017 21:57
Wyjechały ;-)
Konstal 102Na #210 02.07.2017 18:33
Coffee napisał(a):
Rafale - Miałbyś 100% racji. I wiele rzeczy by można właśnie olać jako mało istotne. ALE: gdyby nie ignorancja w dyskusji z osobą, która pisze książki na temat komunikacji miejskiej ze szczegółami co gdzie, kiedy i jak było, a potem nie jest w stanie się ustosunkować dlaczego w zabytkach coś jest zrobione tak, a nie inaczej, od lat powtarzając dwa, głupie argumenty pieniędzy i braku rąk do pracy.

A tak w ogóle pisząc ten post naszła mnie dobra konkluzja. Dlaczego m. in. Ty Tomku czy Pan Jacek zachęcaliście do działania w ramach KKMK i KLM a teraz zabijacie jakiejkolwiek inicjatywy właśnie w ramach tych organizacji i żądacie samodzielnych działań (przy okazji siejąc niezłą propagandę), jeżeli ktoś chce zrobić coś więcej niż gwizdanie gwizdkiem i przykręcenie 2 śrubek w wozie.

Cieszy mnie bardzo, że Krzysztof Kawa wreszcie wziął sprawy we własne ręce i będzie posiadał wyremontowany elegancko zabytkowy autobus, gdzie argumenty o braku pieniędzy czy rąk do pracy jego się nie tyczą.
To jest bardzo dobra wiadomość, że za 2, 3 lata na krakowskich ulicach będzie kolejny zabytkowy autobus, a Krzysztof Kawa udowodni wreszcie nam wszystkim, że jest takim wielkim specem od remontów, a wszyscy miłośnicy na rzecz remontu Ikarusa przykręcili przez 630 godzin (tylko za okres od września 2016 do czerwca 2017) raptem dwie śrubki. Pozostaje mi życzyć Ci powodzenia.
Ja nie jestem za pozyskiwaniem autobusów na rzecz klubu. Jestem po prostu realistą* i razem z większością kolegów wolimy poświęcić swój czas na rzecz MPK, które ma w swojej kolekcji bardzo dużo zabytkowych pojazdów, a ich pracownicy zjedli zęby naprawiając i odrestaurowując wagony nie tylko dla Krakowa, lecz także dla innych miast polskich czy europejskich. Mam ogromny szacunek dla p. Jacka Kołodzieja, pracowników MPK oraz moich kolegów za to ile robią na rzecz przywracania zabytków techniki do ruchu.

Kończę zatem całkiem tę całą dyskusję i czekam na prezentację Twojego zabytkowego autobusu.

* pozyskanie autobusu to jedno, pozyskanie środków na remont, poświęcenie swojego czasu aby coś przy autobusie zrobić, a potem go utrzymać to drugie.

PS. Mam nadzieję, że będziesz prowadził swój remont jawnie i na bieżąco będziemy mogli obejrzeć postępy prac, a nie tak jak robi MPK, że wszystko trzyma w tajemnicy, a miłośnicy mają wielkie żale że tak MPK postępuje.

PS2. To "gwizdanie gwizdkiem", które wg Ciebie robimy na linii muzealnej to w zeszłym sezonie poświęcone 863 godziny i 20 minut wolontariatu przez miłośników z Krakowa i Warszawy. I to tylko na pracy na linii. Mam nadzieję, że razem z kolegami poświęciliście dużo więcej Waszego czasu na rzecz poprawy komunikacji w Krakowie, skoro dla Ciebie nasza służba to nic wielkiego.