Skocz do menu

czatowiec

Data przyłączenia:09.10.2009
Komentarzy:1506
Strona WWW:http://shift.org.pl

Ulubione

Jelcz 120M #11002 Scania CN113ALB #38004 Scania CN113CLL #49001 Konstal 105Na #472+473 Konstal 102Na #243+153 Scania CR112 #49805 Konstal 102NaD #155 Jelcz 120ME #3316 SM42-896 PESA 120Na

Ostatnie komentarze

EN78-007+008 15.01.2018 18:05
Cytat:
Warto tez dodać że ten nowy tor, oraz nowa para torów na odcinku Kraków Główny - Kraków Płaszów, ma otrzymać numer D29-627
Czyli jest to traktowane, jako osobna linia kolejowa? W takim razie to oznacza, że na odcinku 3-torowym jeden będzie dla SKA w obydwu kierunkach, a dwa będą dalekobieżne (nie licząc oczywiście sytuacji awaryjnych i remontowych)? ;) W ogóle, czy w Polsce kiedykolwiek była jako-taka linia kolejowa, która sama w sobie była więcej niż 2-torowa?
Star 266 #43 30.12.2017 00:29
Sorry za odkop, ale w nawiązaniu do refleksji Wypalacza - wóz trafił na złom, czy może jednak dołączył w jakiś sposób do innych zachowanych pojazdów technicznych? ;)
EN71-015 11.12.2017 14:26
Ja jestem ciekaw, czy jest szansa rzeczywiście w przyszłym roku na porozumienie w sprawie honorowania biletów KMK w pociągach KMŁ na terenie I i II strefy biletowej komunikacji miejskiej, bo Prezes Stawowy wspominał w jednym z wywiadów, że na wiosnę jest szansa, żeby się coś konkretnie ruszyło ;)
Most kolejowy na Dunajcu 02.12.2017 01:05
Ziner napisał(a):
Był punktem końcowym linii.

Na tej samej zasadzie jest Wieliczka Rynek-Kopalnia, jest to sensowna sprawa akurat. Ale jak rozpatrywana jest na przykład Rabka Zdrój? Analogicznie w związku z końcem odcinka zelektryfikowanego, a po elektryfikacji wedle standardowych procedur EZT musiałyby jechać do najbliższej stacji, aby się obrócić?
Most kolejowy na Dunajcu 01.12.2017 18:59
Na coś takiego idealnie by się nadał EN84 ;)

W ogóle wiecie może jak przepisy regulują kwestię zmiany kierunku jazdy pociągu? Bo niektórzy "konserwatywni" miłośnicy pisali, że PLK uwali to połączenie, bo pociąg może zaczynać lub kończyć bieg ponoć tylko i wyłącznie na stacji, nawet jak z technicznego punktu widzenia nie jest ona potrzebna.