Skocz do menu

Michał Wojtaszek

Data przyłączenia:25.05.2006
Ostatnia aktywność:23.01.2018
Komentarzy:2961
Strona WWW:http://www.psmkms.krakow.pl
Numer gadu-gadu:1528959
Średnia otrzymanych ocen:6,55 (7210 głosów)
Średnia oddanych głosów:6,27 (23166 głosów)

Ostatnie komentarze

EU07-052+077 23.01.2018 18:41
14 stycznia też jechał na dwa loki i jak na zakopiankę miał wyjątkowo dużo wagonów, chyba z 11.
ED160-013 05.01.2018 19:05
Andrzej napisał(a):
Pierwszy pociąg pospieszny IC to by chyba nawet była prawda, pierwszy pociąg spółki PKP IC to już chyba nie, nie zaglądały do Rabki teelki na ED74? Swoją drogą mogliby tam wybudować tor do oblotu i puszczać chociaż niektóre teelki.
Wydaje mi się jednak, że ED74 nigdy nie dotarły do Rabki, przynajmniej jako oficjalny pociąg.
EN57-1181 03.01.2018 22:12
EN57 - 1181 :D
EP08-001 23.08.2017 22:09
Teraz to chyba codziennie jeździ.
Solaris Urbino 18 Electric #DN003 15.08.2017 19:41
Okazuje się, że DR532 też nie ma.
Star 266 #43 16.12.2016 19:43
Jaka tablica na ścianie hali... 8o
ET22-1164 05.11.2016 17:57
Właśnie to brutto stało wcześniej co najmniej godzinę na wiadukcie nad ulicą Wielicką.
Duewag N8CNF #1113 03.08.2016 20:54
W Gdańsku nie ma możliwości przedostać się z peronów dalekobieżnych na przystanki tramwajowe bez pokonywania schodów. W Krakowie mimo wszystko jest taka możliwość.
Boeing 787-85D #SP-LRA 01.08.2016 18:05
Mogli dać SP-LRF :D
Pesa 2014N #RG914 01.08.2016 18:04
Jeżeli przyjąć, że przez dowolny przekrój ciągu ulicy Lipskiej, Rybitwy, Botewa podczas powrotu z Brzegów przemieszczało się tylko 12 osób w ciągu 1 sekundy, to wychodzi zawrotna liczba 43200 osób na godzinę. Tymczasem gdyby z Małego Płaszowa odjeżdżały tylko same PESY, to mogłyby stamtąd zabrać 9000 osób na godzinę. Te tramwaje by stamtąd po prostu nie wyjechały. Problem ten, tylko w mniejszej skali objawił się na Bieżanowie, ale tam też był znacznie mniejszy dopływ pielgrzymów.