Skocz do menu

kuba203

Data przyłączenia:08.04.2006
Ostatnia aktywność:15.08.2018
Komentarzy:4495
Numer gadu-gadu:865175
Średnia otrzymanych ocen:6,22 (324 głosów)
Średnia oddanych głosów:6,24 (2702 głosów)

Ostatnie komentarze

MSS EF #20 04.08.2018 06:57
AndrzejK napisał(a):
O, ale żeby w mieście był wyłącznie tramwaj muzealny to chyba nie ma wiele przykładów na świecie...


Nawet w Polsce mamy takie miasto - Mrozy :)
W Niemczech - Bad Schandau i Naumburg. Chociaż te linie pełnią też jakaś rolę komunikacyjną, mimo że obsługiwane zabytkami.
EU07-195 19.07.2018 08:51
W sumie dlaczego zawsze podaje się relację pociągu towarowego od granicy do granicy? Przecież te kontenery nie były zapewne ładowane w Zebrzydowicach, tylko skądś przyjechały?
EN63A-023 13.03.2018 16:25
Ale na Podkarpaciu mają więcej niż jednego Impulsa - tylko reszta jest dwuczłonowa :)
EN71-015 16.12.2017 13:22
AndrzejK napisał(a):
Mnie bardzo cieszy, że Skawina od pierwszego dnia ma ofertę dość bogatą i raczej zachęcającą


Jest nieźle, tym niemniej popatrzmy, jaką ofertę ma Borek Szlachecki, Zelczyna, Brzeźnica, Zator... :p
757-008 02.12.2017 08:30
Zestawienie pociągu z prawdopodobieństwem bliskim 1 wskazuje tak jak napisałem ;)
757-008 01.12.2017 17:41
Na Słowacji R przed numerem pociągu oznacza pospieszny (rychlik) :p Jeśli godzina zrobienia zdjęcia jest prawidłowa, to jest to "Odra" z Ostravy do Zvolena.
MAN GT6 #187 25.07.2017 08:17
Krzysiek3 napisał(a):
Było tak, gdyż na Kombinacie jest PKR z prawdziwego zdarzenia.


To wyjaśnienie mnie przekonuje :)

vear napisał(a):
Może po to, by wykorzystać fakt, że da się zrobić postój pod Kombinatem (notabene poniekąd w miejscu przyszłej pętli) i go zrobić, bo można?


A to jest bez sensu. 70 w dni powszednie też mogłoby tam stać w miejscu przyszłej pętli po 10 minut w każdym kursie, a nie stoi.
MAN GT6 #187 24.07.2017 20:48
Czy to się zatrzymywało przy Kopcu Wandy, czy jechało z Kombinatu jako przejazd techniczny? Bo kombinuję czemu normalnie końcówką nie był Kopiec Wandy. Żeby przypadkiem ktoś nie zauważył, że odcinek Kombinat - Kopiec Wandy jednak może być obsługiwany w weekendy? :twisted:
Ikarus 620.54 #118 14.06.2017 12:18
Unrealgod napisał(a):
nie wiedziałem że i u nas takie były.


Było 10 sztuk.
Schemat sieci tramwajowej MPK Kraków 1984 18.05.2017 08:52
szubak napisał(a):
Pytanie, jaka była pojemność tych składów? Ja np. pamiętam na Kocmyrzowskiej 12 poc/h, tyle, że '1' była chyba w 102Na solo, a '5' w T4+B4 (a później w GT6 solo) ;)


Mamy na galerii rozdziały taboru z 1985, więc dla przykładu policzmy Salwator. Dla uproszczenia proponuję przyjąć stopiątkę jako "jednostkę przeliczeniową" przyjmując jednocześnie, że eNka z przyczepą = półtorej stopiątki a NGT6 i N8S = dwie stopiątki. Linia 1 wtedy 14 stopiątek na godzinę, obecnie 12. Linia 2 wtedy 6, obecnie 12. Linia 6 wtedy 10,5, obecnie 6. Linia 21 wtedy 7,5, obecnie nie istnieje. Czyli wtedy z Salwatora odjeżdżało 38 "stopiątek przeliczeniowych :p " na godzinę, a obecnie 30. Jest spadek? Jest.

Zdaję sobie sprawę, że jest to wyliczenie obarczone pewnym błędem wynikającym z "zaokrąglenia" pojemności wagonów, ale zawsze można wziąć pod lupę konkretne dane i bawić się dalej.