Skocz do menu

kuba203

Data przyłączenia:08.04.2006
Ostatnia aktywność:16.08.2017
Komentarzy:4489
Numer gadu-gadu:865175
Średnia otrzymanych ocen:6,22 (324 głosów)
Średnia oddanych głosów:6,24 (2702 głosów)

Ostatnie komentarze

MAN GT6 #187 25.07.2017 08:17
Krzysiek3 napisał(a):
Było tak, gdyż na Kombinacie jest PKR z prawdziwego zdarzenia.


To wyjaśnienie mnie przekonuje :)

vear napisał(a):
Może po to, by wykorzystać fakt, że da się zrobić postój pod Kombinatem (notabene poniekąd w miejscu przyszłej pętli) i go zrobić, bo można?


A to jest bez sensu. 70 w dni powszednie też mogłoby tam stać w miejscu przyszłej pętli po 10 minut w każdym kursie, a nie stoi.
MAN GT6 #187 24.07.2017 20:48
Czy to się zatrzymywało przy Kopcu Wandy, czy jechało z Kombinatu jako przejazd techniczny? Bo kombinuję czemu normalnie końcówką nie był Kopiec Wandy. Żeby przypadkiem ktoś nie zauważył, że odcinek Kombinat - Kopiec Wandy jednak może być obsługiwany w weekendy? :twisted:
Ikarus 620.54 #118 14.06.2017 12:18
Unrealgod napisał(a):
nie wiedziałem że i u nas takie były.


Było 10 sztuk.
Schemat sieci tramwajowej MPK Kraków 1984 18.05.2017 08:52
szubak napisał(a):
Pytanie, jaka była pojemność tych składów? Ja np. pamiętam na Kocmyrzowskiej 12 poc/h, tyle, że '1' była chyba w 102Na solo, a '5' w T4+B4 (a później w GT6 solo) ;)


Mamy na galerii rozdziały taboru z 1985, więc dla przykładu policzmy Salwator. Dla uproszczenia proponuję przyjąć stopiątkę jako "jednostkę przeliczeniową" przyjmując jednocześnie, że eNka z przyczepą = półtorej stopiątki a NGT6 i N8S = dwie stopiątki. Linia 1 wtedy 14 stopiątek na godzinę, obecnie 12. Linia 2 wtedy 6, obecnie 12. Linia 6 wtedy 10,5, obecnie 6. Linia 21 wtedy 7,5, obecnie nie istnieje. Czyli wtedy z Salwatora odjeżdżało 38 "stopiątek przeliczeniowych :p " na godzinę, a obecnie 30. Jest spadek? Jest.

Zdaję sobie sprawę, że jest to wyliczenie obarczone pewnym błędem wynikającym z "zaokrąglenia" pojemności wagonów, ale zawsze można wziąć pod lupę konkretne dane i bawić się dalej.
Schemat sieci tramwajowej MPK Kraków 1984 13.05.2017 08:10
Fajny materiał do porównań: Wzgórza K. było 22 jest 15, Borek F. było 21 jest 15, Bronowice było 32 jest 27, Cichy Kącik było 12 jest 6, Salwator było 23 jest 15, Rakowicka było 19 jest 6, Al. Pokoju było 27 jest 18. I tak dalej, widzę jedynie dwa wyjątki: Bieżanów było 18 jest 21 i Kapelanka było 16 jest 30. Oczywiście, zmienił się kształt sieci i inne są cele podróży. Dlatego celowo nie porównuję Pleszowa i Walcowni. Ale zasadniczo pasażerów z pociętych tras nie interesuje, że na Ruczaju jest lepiej.
MAN GT6 #187 13.05.2017 07:49
Zamiast NGT8 przyjeżdża taki złom, aż się chce z wdzięczności wrzucić do puszki :twisted: Tak, wiem, to wagon zabytkowy, tyle że podobnej klasy zabytków codziennie wyjeżdża na miasto ponad setka.
Tedom C12G #5619 04.05.2017 17:51
Żółto-zielone barwy były przez pewien czas stosowane na Słowacji dla pojazdów zasilanych CNG, natomiast stare barwy DPmK były biało-zielone.
EN79-005 03.05.2017 14:08
No nie są, ale za to są polityczną zabawką w rękach organizatora.
Plac Przystanek 5 03.05.2017 13:57
Stacji to tam nigdy nie było, jak nawet nazwa placu wskazuje ;)
EN79-005 01.05.2017 19:27
Jeden EZT spokojnie obsłużyłby 5 par Kraków Płaszów - Oświęcim, choć fakt, że rozkład pozostawiałby wtedy wiele do życzenia. A ta oferta ze zdjęcia nie twierdzę, że była zła, twierdzę natomiast, że na co dzień jest beznadziejna. Znacznie łatwiej zrobić (i pochwalić się w mediach) łikendowe połączenie dla turystów, niż porządną ofertę dla mieszkańców tego rejonu chcących dojeżdżać do pracy.

EDIT: Teraz spojrzałem w rozkład i widzę, że znowu coś przycięto, więc w sobotę z Suchej do Krakowa mamy ogółem połączenia o 03:53, 05:40, 10:46, a potem 18:46 i koniec. Dla kogo to jest? Do tego kilka dalekobieżnych z kosmicznymi terminami kursowania, w stylu "w każdy szósty czwartek miesiąca".