Skocz do menu

Cukier

Data przyłączenia:07.04.2013
Ostatnia aktywność:18.07.2017
Komentarzy:78
Średnia otrzymanych ocen:0,00 (0 głosów)

Zdjęcia

Brak zdjęć

Ostatnie komentarze

GCBARt 5/36 Scania P410 JRG SA Kraków 17.07.2017 17:30
Ulica Tadeusza Ptaszyckiego.
Duewag GT8S #RF310 26.06.2017 14:26
Zdaje się że trochę jeszcze pojeżdżą, bo w weekend "10" ma docierać na Pleszów objazdem przez Kombinat, bo będą remontować przełączkę przy Daniłowskiego (w końcu!). Mnie ciekawi czy ostatecznie będą remontować trasę do Pleszowa w całości czy tylko w ramach tego co jest w projekcie, bo są ploteczki że takie rozwiązanie jest rozważane tylko szukają kasy.
E1 #161 27.04.2017 20:06
Skrócenie "21" to około 2380 wzkm tygodniowo do przodu. Wydłużenie "16" to 880 w plecy, plus jeszcze "721" na wcześniejszej trasie 920, a obecnie 1400 bo zahacza o przyszły węzeł. Tak czy siak zsumowane to daje 1800 (2280) co jest mniejsze niż 2380, a jak powszechnie wiadomo i tak to znacznie przeszacowałem, bo wzkm autobusowy jest około połowę tańszy niż tramwajowy, więc oszczędności są tym większe.
E1 #161 22.04.2017 17:07
Bo to Huta, a właściwie to jej obrzeża, więc po co się spieszyć. Jakby to się zbliżało ŚDM to natychmiastowo by to otwarli.
E1 #161 21.04.2017 23:34
Mogliby to torowisko już oddać do użytku, już 5 miesięcy jak skończone, a pasażerów nadal skazuje się na objazdy i przesiadki :?
Solaris Urbino 12 #PU991 04.04.2017 01:05
Wszystko pięknie ładnie, tylko po cholerę rozbijać przystanek A+T na OSOBNE wiaty dla T i A? Czy to ma oznaczać, że autobus ma stawać na samym początku peronu, blokując resztę peronu tramwajowi?
Bombardier NGT8 #RY806 15.01.2017 21:39
Fajna mordka na zderzaku :D
Mercedes Conecto #MC201 04.01.2017 22:57
AMZ to całkiem przyzwoite autobusy (z punktu widzenia pasażera!) o ile jest się wewnątrz i nie trzeba wysłuchiwać wycia chłodnicy.
Duewag GT8S #RF323 29.12.2016 22:57
Krakowskie "wybuduj i zapomnij" to inna kwestia, choć właśnie Mogilska i al. Jana Pawła II są tu antyprzykładem, bo jednak wyremontowano torowisko w całkiem dobrym stanie, podczas gdy torowiska znacznie bardziej zaniedbane, a równie istotne (Bieńczycka) nawet nie są na liście na najbliższe 5 lat.

Dominiak napisał(a):
Mało tego obecne torowiska buduje się po kosztach. Mogilska i Jana Pawła są tego idealnym przykładem.

O przepraszam, 800 metrów zrobili porządnie :D
Duewag GT8S #RF323 29.12.2016 02:37
Szkoda, że zapadła cisza w kwestii tramwaju do Przegorzał - wówczas inwestowanie w pętlę na Salwatorze byłoby zbędne i można by ją zlikwidować zamieniając na park, a w Przegorzałach zrobić dworzec przesiadkowy z prawdziwego zdarzenia oraz P+R - miejsce jest w zasadzie nieograniczone.

A tak to zainwestują spore pieniądze w pętlę na Salwatorze i potem przez długie lata będzie wymówka żeby nic tu nie ruszać bo nowe. Zresztą - biorąc pod uwagę kolosalne zadłużenie związane z trasą łagiewnicką należy się spodziewać znacznego spowolnienia tempa inwestycji w komunikację szynową.