Skocz do menu

Cukier

Data przyłączenia:07.04.2013
Ostatnia aktywność:19.08.2017
Komentarzy:82
Średnia otrzymanych ocen:0,00 (0 głosów)

Zdjęcia

Brak zdjęć

Ostatnie komentarze

Budowa łącznicy D29-624 2017-08-14 16.08.2017 22:34
Czyli będą rozwalać. Ech, czy to było takie trudne, żeby od razu zbudować ten przystanek w wersji czeterotorowej, z tym że dwa skrajne tory tuż przed i tuż za przystankiem byłyby ślepe / włączały się zwrotnicami w tory środkowe?

Ja nie wiem, może powinniśmy się w ogóle cieszyć, że budując estakadę nad linią Główny - Płaszów dla wschodniego toru łącznicy pomyślano nad tym, żeby nie postawić filara tejże estakady w miejscu gdzie ma powstać nowy tor. Bo tak to trzeba by było filary estakady przestawiać a może i jej fragment burzyć i stawiać na nowo.
Budowa łącznicy D29-624 2017-08-14 15.08.2017 22:23
W końcu to Zabłocie zbudowali już w opcji docelowej, czy teraz znów będą wszystko rozwalać przy okazji dobudowy dwóch torów? Pytam bo po rozwalaniu trzechletniego skrzyżowania Saska/Lipska już mnie nic w tym mieście nie zdziwi w tej materii.
Budowa terminalu Pleszów 2017-07-26 31.07.2017 21:56
W bieżącej lokalizacji nie ma i nie prędko nie będzie żadnego generatora potoków, który uzasadniałby tramwaj. Albo było całą tą trasę zaorać, albo wybudować pętlę w miejscu gdzie planuje się strefę aktywności gospodarczej czy inne cuda. A tak to nie dość że utrzymuje się pętlę w bezsensownym obecnie miejscu, to jeszcze zapewne nie będzie pozostawiona rezerwa pod wydłużenie trasy. I najpierw, przez kilka(naście) lat tramwaje wciąż będą wozić muchy, by potem kończyć 2-3 przystanki przed wielkimi generatorami potoków. Gdzie sens, gdzie logika...

Tą pętlę przebudowuje się tylko dlatego, że w starej lokalizacji przeszkadzała. Bo w imię budowy drogi 2x(2+1) - dwa pasy na wprost i nieustający prawoskręt - trzeba było połączyć odległe o 300m skrzyżowania w jedno i nowe, hybrydowe skrzyżowanie wyszło akurat na środku pętli autobusowej. No to pętlę trzeba tam zlikwidować, a to się ją wstawi wewnątrz tramwajowej, którą się nieco przesunie, zmieni kształt i zwiększy obszar wewnątrz. A potem się pochwali w mediach że to z myślą o pasażerach.
Budowa terminalu Pleszów 2017-07-26 29.07.2017 02:07
Różnica jest taka, że pętla na Ruczaju już w momencie otwarcia była zbyt mało wydolna w odniesieniu do potoków pasażerskich. Na Pleszowie raz że pętla nie powinna nigdy zostać zbudowana od nowa - albo wcale, albo dalej w Branicach/Wyciążach - i dwa że część z nas może nawet nie dożyć czasów w których pętla przy Igołomskiej stanie się niewydolna. Parę lat temu było głośno o wielkich inwestycjach w tym rejonie, a teraz nawet się o tym nie szepce.
GCBARt 5/36 Scania P410 JRG SA Kraków 17.07.2017 17:30
Ulica Tadeusza Ptaszyckiego.
Duewag GT8S #RF310 26.06.2017 14:26
Zdaje się że trochę jeszcze pojeżdżą, bo w weekend "10" ma docierać na Pleszów objazdem przez Kombinat, bo będą remontować przełączkę przy Daniłowskiego (w końcu!). Mnie ciekawi czy ostatecznie będą remontować trasę do Pleszowa w całości czy tylko w ramach tego co jest w projekcie, bo są ploteczki że takie rozwiązanie jest rozważane tylko szukają kasy.
E1 #161 27.04.2017 20:06
Skrócenie "21" to około 2380 wzkm tygodniowo do przodu. Wydłużenie "16" to 880 w plecy, plus jeszcze "721" na wcześniejszej trasie 920, a obecnie 1400 bo zahacza o przyszły węzeł. Tak czy siak zsumowane to daje 1800 (2280) co jest mniejsze niż 2380, a jak powszechnie wiadomo i tak to znacznie przeszacowałem, bo wzkm autobusowy jest około połowę tańszy niż tramwajowy, więc oszczędności są tym większe.
E1 #161 22.04.2017 17:07
Bo to Huta, a właściwie to jej obrzeża, więc po co się spieszyć. Jakby to się zbliżało ŚDM to natychmiastowo by to otwarli.
E1 #161 21.04.2017 23:34
Mogliby to torowisko już oddać do użytku, już 5 miesięcy jak skończone, a pasażerów nadal skazuje się na objazdy i przesiadki :?
Solaris Urbino 12 #PU991 04.04.2017 01:05
Wszystko pięknie ładnie, tylko po cholerę rozbijać przystanek A+T na OSOBNE wiaty dla T i A? Czy to ma oznaczać, że autobus ma stawać na samym początku peronu, blokując resztę peronu tramwajowi?