Dzięki! Jak wiesz ja leżałem, więc pozdrawiasz z góry. ;)
dodał: PeterSz, 01.11.2011 18:02
Dobre. :D
dodał: PeterSz, 02.07.2011 15:38
Coś Ci Mistrzu łączenie w trzech miejscach nie wyszło. ;p
Poza tym cacy. ;)
dodał: PeterSz, 25.06.2011 20:05
Mi przeleciał pod oknem, jak Sudiemu Tupolew. ;p
dodał: PeterSz, 14.06.2011 16:56
Skleroza nie boli. Dzięki. ;)
dodał: PeterSz, 13.06.2011 08:56
Dzięki, od początku wiedziałem, że w sprwie uzupełnienia numeru moblilisowskiego wozu mogę na kogoś liczyć. ;)
dodał: PeterSz, 12.06.2011 18:53
Ta, teraz na fotozajezdni mamy modę na Flightradar24.com...
dodał: PeterSz, 12.06.2011 10:24
Odpowiedź #SP-LNA masz w ostatnim zdaniu, jako zakończenie całej wypowiedzi dotyczącej tej sytuacji o tym egzemplarzu. Reszta wypowiedzi to tylko dopełnienie informacji. To, że jesteś wiernym miłośnikiem od kilku lat, dość regularnie bywasz czy to na Foxtrocie, górce czy na mostku, jak i ja oraz latasz co chwilę nic jeszcze nie oznacza. Liczy się wiedza, którą pokazuje się na dany temat, który uważa się miłośniczy, co oczywiście zupełnie nie neguje bycia miłośnikiem, ani Cię nie ocenia. Ja także uważam, że kończymy tą dyskusję, bo nie ma to sensu.
dodał: PeterSz, 11.06.2011 22:56
Nie, nie chodzi mi o polskie, LOTowskie ERJ-170 w wersji 100 lub 200, potocznie nazywanej ERJ-175 (SR, LR, ER), wiem o czym mówię. Te maszyny bywają u nas kilka razy dziennie przez cały rok, w lotach np. z LFPG, EDDF, EDDM jak i w lotach krajowych, więc to chleb powszedni. ERJ-145 (sztuk 14) jak wspomniał kolega Rafał, zostały oficjalnie wycofane z eksploatacji 15 kwietnia 2011, gdzie ostani rejs [LO-3832/LOT3832 (Lima Oscar Tango 3832)] z EPGD do EPWA wykonał egzemplarz #SP-LGO. Jednak była to tylko oficjalna informacja. Prawda jest taka, że ERJ-145 z LOTu widziano jeszcze nie raz w eksploatacji w Polsce przez kilka tygodni od połowy kwietnia 2011. ERJ-190-200LR #SP-LNA PLL LOT (narazie tylko jeden, potoczna nazwa ERJ-195LR) był u nas na początku maja, 20. maja i na początku czerwca, bo pamiętam jak go fotografowałem.
dodał: PeterSz, 10.06.2011 17:02
No dobrze już, dobrze. Niech Ci będzie raz...
dodał: PeterSz, 10.06.2011 14:37
Taif napisał(a):
Wypalacz Rafał napisał(a):
Ciekawe czy do Krakowa latają najnowsze Embraery - 190, bo 145 już zostały wycofane z eksploatacji...
Był już raz w Krakowie.
Tego typu, LOTowskie maszyny były już u nas kilkakrotnie.
dodał: PeterSz, 22.05.2011 12:08
Utłeś Wawla. ;p
dodał: PeterSz, 11.05.2011 21:00
Sudi napisał(a):
A jaka wysokość loku wiesz może? BO jeśli do Wiednia to pewnie z 8,5km.
Pewnie nie. :p
Masz podany poziom lotu (Flight Level) 360. To oznacza, że maszyna była w momencie zrobienia zdjęcia na wysokości 36000 ft. czyli blisko 11 km n.p.m.
Znając lądowania w Wiedniu z podobnego kursu, maszyna zaczęła zniżać gdzieś około po 100 km za polską granicą ze Słowacją lub Czechami.
dodał: PeterSz, 11.05.2011 18:20
longer151515 napisał(a):
Opis coś nie tego ;)
Już poprawiam. ;)
Taif napisał(a):
Jakim obiektywem to robiłeś ?
NIKKOR AF-S 70-300 mm f/4.5-5.6G IF-ED VR. Później obróbka w RAWie + kadrowanie.
dodał: PeterSz, 04.04.2011 16:26
Owszem, wszystko się zgadza. Po nim w odstępie około 10 minut leciał drugi, identyczny B773 też z Qatar Airways tylko, że #A7-BAG (#36014/819) i nie jak poprzednik do Waszyngtonu (KIAD),
tylko do Nowego Jorku (KJFK). Kursy tych dwóch maszyn w tym miejscu także idealnie się pokrywały.
dodał: PeterSz, 04.04.2011 08:41
A więc to jest B773 #A7-BAF z Qatar.
Kluczowe powinny wyglądać tak:
Boeing 777-3DZ/ER #A7-BAF #37661/815 Qatar_Airways
Możesz dopisać jeszcze ewentualnie: wysokość_przelotowa.
PS: Model 737-8AS (738) posiada tylko i wyłącznie Ryanair. Kolega Taif też miał rację. Qatar nie ma w swojej flocie 737.
dodał: PeterSz, 03.04.2011 16:20
W którym miejscu stałeś jak fociłeś?
dodał: PeterSz, 14.03.2011 23:27
Dzięki za wszystkie głosy. ;)
dodał: PeterSz, 05.03.2011 14:05
jelczyk09 napisał(a):
wysoki
W przeciwieństwie do poziomu komentarzy, które wypisujesz. :/