Skocz do menu Strona główna / Komentarze wysłane przez czatowiec

Panel kontrolny

[1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  »  Ostatnia strona »
Duewag GT8S #RF317+RF315 dodał: czatowiec, 20.01.2018 18:34
O, to dostosowali je do łączenia kablem? To nawet jeszcze ciekawiej i tym bardziej zdjęcie poglądowe byłoby interesujące ;) Bo pod poprzednim zdjęciem pisałeś, że jechały ukrotnione, stąd wnioskowałem zmianę sprzęgów. W przypadku chociażby GT6+B4 podmieniano je, zamiast przerabiać połączenie ;)
Duewag GT8S #RF317+RF315 dodał: czatowiec, 20.01.2018 15:46
Super :) Masz może Tomku zdjęcia, na których byłoby widać sprzęgi Scharfenberga między wagonami? ;)
EN78-007+008 dodał: czatowiec, 15.01.2018 18:05
Cytat:
Warto tez dodać że ten nowy tor, oraz nowa para torów na odcinku Kraków Główny - Kraków Płaszów, ma otrzymać numer D29-627
Czyli jest to traktowane, jako osobna linia kolejowa? W takim razie to oznacza, że na odcinku 3-torowym jeden będzie dla SKA w obydwu kierunkach, a dwa będą dalekobieżne (nie licząc oczywiście sytuacji awaryjnych i remontowych)? ;) W ogóle, czy w Polsce kiedykolwiek była jako-taka linia kolejowa, która sama w sobie była więcej niż 2-torowa?
Star 266 #43 dodał: czatowiec, 30.12.2017 00:29
Sorry za odkop, ale w nawiązaniu do refleksji Wypalacza - wóz trafił na złom, czy może jednak dołączył w jakiś sposób do innych zachowanych pojazdów technicznych? ;)
EN71-015 dodał: czatowiec, 11.12.2017 14:26
Ja jestem ciekaw, czy jest szansa rzeczywiście w przyszłym roku na porozumienie w sprawie honorowania biletów KMK w pociągach KMŁ na terenie I i II strefy biletowej komunikacji miejskiej, bo Prezes Stawowy wspominał w jednym z wywiadów, że na wiosnę jest szansa, żeby się coś konkretnie ruszyło ;)
Most kolejowy na Dunajcu dodał: czatowiec, 02.12.2017 01:05
Ziner napisał(a):
Był punktem końcowym linii.

Na tej samej zasadzie jest Wieliczka Rynek-Kopalnia, jest to sensowna sprawa akurat. Ale jak rozpatrywana jest na przykład Rabka Zdrój? Analogicznie w związku z końcem odcinka zelektryfikowanego, a po elektryfikacji wedle standardowych procedur EZT musiałyby jechać do najbliższej stacji, aby się obrócić?
Most kolejowy na Dunajcu dodał: czatowiec, 01.12.2017 18:59
Na coś takiego idealnie by się nadał EN84 ;)

W ogóle wiecie może jak przepisy regulują kwestię zmiany kierunku jazdy pociągu? Bo niektórzy "konserwatywni" miłośnicy pisali, że PLK uwali to połączenie, bo pociąg może zaczynać lub kończyć bieg ponoć tylko i wyłącznie na stacji, nawet jak z technicznego punktu widzenia nie jest ona potrzebna.
Bombardier NGT6 #RP649 dodał: czatowiec, 30.10.2017 16:42
Ale istotą tej linii nie było zapewnienie szybkiego dojazdu z Dworca na Bieżanów, tylko połączenie Krowodrzy, Dworca i Bieżanowa z Czyżynami :P
Jelcz M11 #WSC C789 dodał: czatowiec, 29.09.2017 19:13
Warto dodać, że koledzy z KMWTW Warszawa też kupili siostrzaną M11 z Sochaczewa, od niedawna jest na żółtych blachach ;)
Solaris Urbino 18 #DR548 dodał: czatowiec, 24.08.2017 17:26
Może teraz w tym budżecie montują standardowo tempomat we wszystkich autach, a kiedy kupowali SU12IV nie był on jeszcze w wyposażeniu standardowym? ;)
Konstal 102Na #212+905 dodał: czatowiec, 18.07.2017 23:26
thomas_ napisał(a):
CSI Fotozajezdnia wszystko ustali :D
To w takim razie wpisuję #212+905.
Dzięki

Dla łatwiejszego wyszukiwania tych wozów na FZ, można by ewentualnie się pokusić o dopisanie niezależnie do kluczowych #212 i #155, które mają trochę swoich zdjęć samotnie już na galerii, jeśli nie zachwiałoby to koncepcji wpisywania słów kluczowych ;)
Konstal 102Na #212+905 dodał: czatowiec, 18.07.2017 22:08
W dużym powiększeniu i po lekkim wyciągnięciu zdjęcia pod prawym gniazdem z przodu przyczepy, co prawda ledwo ledwo, ale widać zarys prawdopodobnie cyfry "5", a po zestawieniu z numerami innych wozów z tamtego okresu oraz z numerem wozu prowadzącego żeby sprawdzić proporcje ma to przynajmniej minimalną rację bytu. Do tego pasowałby opis Wypalacza co do oryginalności #905, bo nie widać nad przegubem charakterystycznej wiązki przewodów, a są za to zarysy mogące przypominać klapy dachowe - tak jak by ta przed przegubem była otwarta, a za przegubem zamknięta ;) Oczywiście przy takiej jakości zdjęcia takie szacowanie jest obarczone gigantycznym ryzykiem błędu, ale w sumie też jest to dodatkowy element urozmaicający zagadkę ;)
Konstal 102Na #210 dodał: czatowiec, 04.07.2017 00:25
Konstal 102Na #210 dodał: czatowiec, 03.07.2017 16:31
Gniazda w takim rozstawie pojawiły się po 2001 roku, jak wóz przestał być liniowy, a stał się zabytkowy. Ze zmian z przodu pojawił się 1 reflektor zamiast 2, zmienił się uchwyt na tablicę liniową i właśnie rozsunięto gniazda. Czemu rozsunięto - nie wiadomo, bo oryginalnie raczej tak nie było.

Co do fartuchów, to akurat one są adekwatne dla okresu na jaki ten wóz jest stylizowany, czyli pierwsza połowa lat '80 - 102N #203 ma fartuchy oryginalne, zrobione na początki eksploatacji stodwójek na przełomie lat '60 i '70 ;)
Duewag GT8S #RF310 dodał: czatowiec, 26.06.2017 15:42
Wypalacz Rafał napisał(a):
A ta dziewiątka nie będzie czasem zamiast 21?

Rzeczywiście, jakoś to mi umknęło jak czytałem komunikat. Dzięki za zwrócenie uwagi ;)
Duewag GT8S #RF310 dodał: czatowiec, 26.06.2017 15:12
I w związku z rozpoczęciem II etapu remontu Kocmyrzowskiego, jeszcze 9-tka tutaj dojdzie - więc będzie ruch na końcówce ;)
EN79-005 dodał: czatowiec, 01.05.2017 19:23
Pytanie, czy zwolnienie jednego EZT na dwa dni to nadmiar taboru, bo biorąc pod uwagę plany UM oraz KMŁ to jest go raczej niedomiar. A ta oferta była nawet dobra, pociągi specjalnie ustawione na 1- lub 3-dniowy wyjazd, a z tego co pamiętam przynajmniej jeden z nich był skoordynowany z Dragonem, by z Warszawy dojechać.
MAN NL323 #DM709 dodał: czatowiec, 20.04.2017 19:01
Fajnie wygląda, ale powiedzmy, że to klasa i jakość autobusu porównywalna z Solarisem, nie wyróżnia się szczególnie ani w jedną, ani w drugą stronę ;) Co do szybek, to to udogodnienie dla osób na wózkach inwalidzkich i małych dzieci, żeby cokolwiek widziały podczas parkowania w rzeźni ;)

Za to bardzo, ale to bardzo fajnie wygląda kwestia tego przegubowego elektryka i tutaj już można mówić o większym spektrum innowacji i indywidualnych cech do porównywania - bardzo praktyczny układ drzwi, do tego ciekawie rozwiązane ładowanie wozu, a wnętrze nie jest tak rozwalone przez poprzeczną zabudowę silnika ;)
Stanga #7075 dodał: czatowiec, 08.04.2017 01:21
Estekady w pewnym zakresie są dobre, ale w złej ilości i złych miejscach zaczynają się stawać czymś złym.
Ikarus 280.40A #BPO-438 dodał: czatowiec, 02.04.2017 10:33
Myślisz, że paradoksalnie będą wycofywać od najmłodszych do najstarszych? ;)
[1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  »  Ostatnia strona »