Skocz do menu Strona główna / Komentarze wysłane przez hurricane

Panel kontrolny

[1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  »  Ostatnia strona »
Boeing 737-8AS dodał: hurricane, 17.04.2018 19:54
Poprawiłem kluczowe. Rozumiem, że znaki rejestracyjne nie są znane.

Szkoda, że takie ciemne...
E4DCUd-004 dodał: hurricane, 13.04.2018 11:31
AndrzejK napisał(a):
PKP IC świadczy usługi najwyższej jakości, nie może wysadzać ludzi na płyty chodnikowe w krzakach.


O tej jakości niech świadczą motoraki SKPL kursujące do Zagórza :lol: Rozumiem, że to była ironia.

Myślę, że jakby chcieli to wynegocjowaliby z PLK przejazd z Płaszowa do Podłęża w międzyszczycie nawet bez zatrzymania w Olszy, dla PLK chyba krytyczny jest odcinek Płaszów - Główny a dla pasażerów PKP IC dotarcie do Płaszowa na pewno zmniejszyłoby niedogodności w przejazdach ZKA z Bochni...
E4DCUd-004 dodał: hurricane, 12.04.2018 15:08
Znając PKP to z rok jeszcze tak pojeżdżą... PKP IC podobno nie chce się zatrzymywać na Olszy...
EN57 dodał: hurricane, 09.04.2018 00:44
I to jest bardzo dobry, niestandardowy motyw na zdjęcie, plus całkiem niezłe wykonanie. To lubię!
ET41-043 dodał: hurricane, 03.04.2018 13:51
Dziękuję za głosy :)
Airbus A320-232 #OY-KAR dodał: hurricane, 01.04.2018 17:07
Bardzo mocno musiałem uzupełniać słowa kluczowe i poprawiać tytuł. Proszę o spojrzenie na zaproponowane zmiany.
Ikarus 280.26 #34260 dodał: hurricane, 28.03.2018 18:57
Ta mała tradycja zawsze przy zmianie czasu atakowała czyż nie?
Konstal 105Na #855 dodał: hurricane, 21.03.2018 10:19
I najczęściej ginące tablice z numerem linii z tramwajów... :)
EN79-002+003 dodał: hurricane, 20.03.2018 00:03
Dziękuję za głosy :).
EN63A-023 dodał: hurricane, 13.03.2018 20:25
Jak puścuiły podkarpackie PRy dwuczłonowego impulsa do Krakowa to szybko tego pożałowały włącznie z wstawkami w mediach... Prędzej zdezelowanego kibla puszczą ;p.
EN79-002+003 dodał: hurricane, 13.03.2018 08:27
@aster: dzięki!
@thomas: moja żona to największy skarb :)
E4DCUd-005 dodał: hurricane, 12.03.2018 21:56
Zauważyłem, dlatego się pytam skąd się bierze lokomotywa w Tarnowie na łącznik, bo nijak pasuje to do tandemu Karpaty/Małopolska.
E4DCUd-005 dodał: hurricane, 12.03.2018 08:45
Ja się teraz zastanawiam jak są obiegi porobione, bo Malinowski jest teraz dzielony w Tarnowie (na część przemyską i krynicką), a w drodze powrotnej łączony jest tak jak było wcześniej, czyli w Płaszowie.
EU07-377 dodał: hurricane, 10.03.2018 20:30
Trzeba dodać, że z wagonami do Jasła :P.
Boeing 737-8AS #EI-FIN dodał: hurricane, 25.02.2018 22:57
Zgadza się :).
EU07-052+077 dodał: hurricane, 23.01.2018 19:48
Sieniawskiej się boją :)??
Protram 405N #4001 dodał: hurricane, 10.01.2018 22:09
Na chwilę obecną na tegoroczną Nockę prognozowane jest -5 st. C i 5 cm śniegu :P. Tyle, że sprawdzalność tej prognozy jest na razie na poziomie 1-2%.
EP07-1003 dodał: hurricane, 07.01.2018 22:10
Co to była za okazja?
EU07-092 dodał: hurricane, 07.01.2018 13:09
Tak wracając do tego zdjęcia, że spokojnie weszłaby tu łącznica omijająca Muszynę.
EU07-052 dodał: hurricane, 27.12.2017 23:27
Akurat Koguta bym tu nie posądzał o interwencję, czas jego wpływów skończył się już wcześniej - między innymi dlatego PiS zdecydował się go tak drastycznie "odstrzelić".

Kryniczanka ma potencjał na dobre pociągi dalekobieżne, w tym całoroczny pociąg w segmencie ekonomicznym TLK tylko musiałoby to byc ułożone z głową.
[1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  »  Ostatnia strona »