Skocz do menu Strona główna / Komentarze wysłane przez Coffee

Panel kontrolny

[1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  »  Ostatnia strona »
Konstal 13N #400 dodał: Coffee, 22.06.2017 14:00
Podobno w Warszawie na pana odpowiedzialnego za sprzedaż 13N szykują już szubienice :]
Nysa 522 #803 dodał: Coffee, 15.06.2017 22:28
Jacekk napisał(a):
A co to za model M522? Nie ma czegoś takiego!
To model 522 ewentualnie z literą M na końcu dla odróżnienia wersji.
Zwracanie uwagi komuś i poprawianie prawidłowego opisu jest nie na miejscu.
Parafrazując pewien wpis (tego samego autora): ten wpis jest dla mnie, merytorycznie mało wartościowy. Nie ten poziom, nie ta klasa.

Szkoda, że którzy potrafią z drobnej pomyłki zrobić aferę, co najmniej wielkości odbudowania pojazdu w wersji nigdy nie jeżdżącego po krakowskich drogach. :|
Nysa 522 #803 dodał: Coffee, 15.06.2017 15:20
Nysa M522
Scania G370 Copma 1100 #TT02 dodał: Coffee, 07.06.2017 21:15
Sugerowałem parę zdjęć temu, że Copma to nazwa dźwigu, a nie zabudowy ale kto by mnie tam słuchał...
Jelcz M081MB #DH358 dodał: Coffee, 05.06.2017 00:06
#DU904 też upaćkali tą reklamą.
SU160-007 dodał: Coffee, 19.05.2017 20:28
Gotowe :)
Jelcz PR110M #092 dodał: Coffee, 19.05.2017 10:53
Byliśmy z Kingą tego samego dnia w Stalowej Woli :P Na zajezdni byliśmy o 12:00.
Ring Tw269 #273 dodał: Coffee, 04.05.2017 20:54
No fajnie, tylko nawet Ci się nie chciało innego opisu wymyślić.
http://phototrans.pl/14,870124,0,DWF_Ring_Tw_273.html
MAN NL323 #DM709 dodał: Coffee, 21.04.2017 09:25
Przy okazji to MPK mogło by (patrząc pod BRT) przetestować Lions' City GXL i Citaro Capacity, bo przydała by się jakaś dłuższa alternatywa dla zwykłych przegubów. Przy Metrostyle zmarnowano potencjał i nie zamówiono wersji 18.75, więc teraz powinno się tej długości autobusy po testować by pokazać różnice.
MAN NL323 #DM709 dodał: Coffee, 18.04.2017 19:49
M_Szymkowiak napisał(a):
MAN NL323. ;-)

320 kucy w solówce też starcza.
MAN NL323 #DM709 dodał: Coffee, 13.04.2017 22:09
Jeśli to jest NL363, to... Musi mieć pięknego kopa przy tych 360 kucach. :twisted:
Ring Tw269+ND #272+538 dodał: Coffee, 23.03.2017 13:11
To żeby nie było, że pierdoły: Ja bym tam wolał drugą 102Na niż tramwaj, który ma niewiele wspólnego z Krakowem.
Jelcz M121MB #DJ669 dodał: Coffee, 10.03.2017 14:30
Wydaje mi się, że jeszcze w zeszłym tygodniu widziałem go na którejś strefie...
Scania G370 Copma 1100 #TT02 dodał: Coffee, 10.03.2017 09:23
Copma 1100 to nazwa dźwigu, a nie zabudowy. Zabudowa stricte nie ma nazwy lub używa się nazwy Autobochnia.
Ring Tw269+ND #272+538 dodał: Coffee, 09.03.2017 17:31
Wypalacz Rafał napisał(a):
Ale skoro piszesz o malowaniu wagonu ND, to nie zapominaj że w latach 1953-1958 również i w Krakowie tramwaje były malowane na kolor czerwony, zamiast niebieskiego.

Tylko pytanie czy ND tez to dopadło. Ja słyszałem o kilku eNkach silnikowych i SN2, które zostały przemalowane.
Ring Tw269+ND #272+538 dodał: Coffee, 08.03.2017 20:03
Akurat na myśli miałem ND. Do samego Ringa nie mam nic, wygląda naprawdę dobrze i nawet fajnie, że się rożni od #273.

P.S.: Pisząc SN3 miałem na myśli oczywiście SN4.
Ring Tw269+ND #272+538 dodał: Coffee, 08.03.2017 19:01
IMHO, kwestia gustu... Do mnie osobiście nie przemawia wóz w barwach w ogóle nie związanych z Krakowem (Gdańskie malowanie przeciwlotnicze bardziej pasuje). No, ale po tym jak potraktowano SN3, można się wszystkiego spodziewać.

A i sam odcień lakieru, zbyt "wiedeński", błyszczący.
Ring Tw269+ND #272+538 dodał: Coffee, 08.03.2017 18:57
Pytanie już nieaktualne.
Konstal 105Na #733 dodał: Coffee, 09.02.2017 13:08
Dzięki temu można zobaczyć Wiedeńce w centrum Katowic.
SOR BN9.5 #3545 dodał: Coffee, 02.02.2017 19:02
Jakieś CapaCity dorwałeś?
[1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  »  Ostatnia strona »