Skocz do menu Strona główna / Komentarze wysłane przez Unrealgod

Panel kontrolny

[1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  »  Ostatnia strona »
Most kolejowy na Dunajcu dodał: Unrealgod, 01.12.2017 22:44
czatowiec napisał(a):
wiecie może jak przepisy regulują kwestię zmiany kierunku jazdy pociągu? Bo niektórzy "konserwatywni" miłośnicy pisali, że PLK uwali to połączenie, bo pociąg może zaczynać lub kończyć bieg ponoć tylko i wyłącznie na stacji, nawet jak z technicznego punktu widzenia nie jest ona potrzebna.


Ciekawe pytanie. A jak zawracał Balice Express? Kraków Balice miał status stacji?
Kolej krzesełkowa Cabacum Beach dodał: Unrealgod, 01.12.2017 22:28
Jest to owszem, kolejka krzesełkowa z zakrętem 90*. Wszystko na jednej linie, bez przesiadki.
Zakręt "w lewo" na raz (koło widoczne po lewej, na dole), "w prawo" na dwa razy w lewo.
Na stacji pośredniej perony dla wsiadajacych i wsiadajacych. Podróż do końca trasy nie ma obecnie sensu, gdyż znajdujący się tam ośrodek wypoczynkowy obraca się od dawna w ruinę.

Przez kilka miesięcy nie udało mi się ustalić żadnych bliższych szczegółów na temat tej kolejki.
Kolej krzesełkowa Cabacum Beach dodał: Unrealgod, 01.12.2017 18:01
Technicznie, to wygląda bardziej na jakieś gondole, nie na krzesełka. Mniejsza jednak z tym.
Nie umieszczałem tego wprost w opisie, gdyż wciąż jestem ciekaw czy ktoś się zorientuje jaka jest największa ciekawostka techniczna tej konkretnej kolejki (widoczna na tym zdjęciu). Ta w Odessie, po zdjęciach patrząc, nie ma takiej funkcjonalności.
Droga Transfogaraska dodał: Unrealgod, 30.11.2017 09:02
Nie ma się co dziwić, tunel w najwyższym miejscu jest na ponad 2000m.n.p.m. Droga ma głównie walory turystyczne, wbrew temu co twierdził jej twórca. Odśnieżanie zimą nie ma więc sensu.
Zamykany na zimę jest tunel, z tego co słyszałem, sama droga nie jest w dosłownym tego słowa znaczeniu zamykana. Jak ktoś chce, może próbować szczęścia.
Lacul Vidraru dodał: Unrealgod, 29.11.2017 15:59
Wrażenia bardzo pozytywne. Jak na Rumunię niezła jakość nawierzchni, piękne góry, widoki, dość czysto i nawet nie zadeptane.
Spałem w schronisku o klasie hotelu, ale sporo jest miejsc na rozbicie namiotu (odpłatnie lub na dziko), można zjechać na pobocze i spać w samochodzie.
Warto było by zostać na dłużej i przejść się na któryś ze szczytów... Mnie się niestety tym razem śpieszyło i nie było czasu na zwiedzanie. Nie miałem nawet czasu, by objechać jezioro zachodnim brzegiem.
Mercedes-Benz O405G/Merkavim-Ha'argaz #В 5847 PA dodał: Unrealgod, 29.11.2017 11:11
Dzięki, uzupełnione
Pt47-65 dodał: Unrealgod, 09.10.2017 18:51
Wagony w tym malowaniu z parowozem... Dopasowanie jak kwiatek do kożucha.

Nie powtarzajcie tego zbyt głośno, bo jeszcze ktoś wpadnie na pomysł przemalowania lokomotywy.
Zmrok na wyspie Lesbos dodał: Unrealgod, 23.09.2017 16:46
Na miniaturze myślałem że to Giewont :P

[Mam takie zdjęcie z Kasprowego jak nad chmurami tylko Giewont wystaje.]
BVVV G #2624 dodał: Unrealgod, 12.09.2017 21:32
Mają pneumatyczne hamulce te zabytki?
Irisbus Citelis 18M dodał: Unrealgod, 12.06.2017 22:51
Ano prawda.
Widać się starzeję już bardzo, albo mi się w oczach mąci, bo pomyliłem kierunki świata.
Irisbus Citelis 18M dodał: Unrealgod, 12.06.2017 18:57
Wspominasz o Grand Palais, ale na zdjęciu (po lewej) widać wyraźnie halę dworca d’Orsay, również otwartego w 1900.
Funkcję dworca budynek (kompleks budynków) pełnił jedynie przez jakieś 30 lat. Obecnie jest to warte odwiedzenia Musée d’Orsay ze sztuką XIX wieku (między innymi impresjoniści).
Brązowy wieżowiec po prawej stronie to z kolei Montparnasse. Wieżowiec, stanowiący część kompleksu biurowo użytkowego (włącznie z dużym dworcem kolejowym) o tej samej nazwie. Przy swoich 210 metrach wysokości, jest to najwyższy budynek w Paryżu (sporo niższy od Wieży Eiffla (324m).
Ikarus 620.54 #118 dodał: Unrealgod, 12.06.2017 18:28
Trochę dziwnie wyglądają te reflektory, już by dali wszystkie żółte, albo białe (w tym schemacie malowania żółte nie pasują)...

Coraz bardziej mam wrażenie że nasze MPK lepiej sobie radzi z odnawianiem zabytkowego taboru niż ze swoją podstawową rolą.

Ikarus bardzo ładny, nie wiedziałem że i u nas takie były.
Stanga #7075 dodał: Unrealgod, 07.04.2017 22:09
Już niedługo i u nas będzie można takie zdjęci robić. Estakad nam przybywa...
Forcella Staunies dodał: Unrealgod, 13.03.2017 23:39
10 minut to wcale nie tak źle. Zdażają się dłuższe postoje.
Forcella Staunies dodał: Unrealgod, 13.03.2017 21:25
Sporą ciekawostką tego wyciągu jest (widoczny na zdjęciu) peron pośredni - platforma umożliwiająca opuszczenie krzesełka w połowie trasy. Możliwość taką mają tylko jadący do góry.

Dzięki temu rozwiązaniu jedna kolejka może obsługiwać zarówno zaawansowanych narciarzy, zdolnych zjechać stromym żlebem, oraz mniej zaawansowanych, zdolnych jedynie do jazdy spokojniejszym stokiem poniżej.
Przy peronie znajduje się (widoczna na zdjęciu) tabliczka "SOLO PER ESPERTI", informująca iż dalsza jazda jednie dla ekspertów (narciarstwa).

W Polsce, o ile mi wiadomo, "peron pośredni" kolei krzesełkowej występował w pierwotnej wersji kolejki Czantoria, na Czantorię w Ustroniu.
Konstal 105Na #252+251 dodał: Unrealgod, 11.02.2017 18:56
Tam jeszcze jest coś co wygląda jak E1 po prawej.
Wyciąg krzesełkowy w Laskowej dodał: Unrealgod, 11.02.2017 18:52
Moim zdaniem to trochę przyspamowałeś serią zdjęć które są podobne jedne do drugich i niewiele się na nich dzieje.
Artystycznie też nie powalają.
Rozumiem że dla Ciebie się wiążą z miłymi wspomnieniami weekendu czy ferii, ale same w sobie to są raczej średnie.
Budowa łącznicy D29-624 2017-01-15 dodał: Unrealgod, 16.01.2017 08:02
Na tych wiaduktach, ekrany mają przynajmniej uzasadnienie. Zwłaszcza na tym w kierunku Bonarki.
31WE-034 dodał: Unrealgod, 11.01.2017 14:44
Powinien być czynny, czemu nie. Jest to pług pchany (nie ma własnego napędu) więc nie ma się specjalnie co psuć.

411s, D29-96, D29-104, (PKP, PKP_PLK)* do kluczowych
EN63A-002+003 dodał: Unrealgod, 09.01.2017 22:51
Zdjęcia z budowy tych ekranów wrzucam od kilku miesięcy...
W budynkach KBP żadnego dźwięku z zewnątrz nie słychać. Pracowałem już w trzech. Plus osobiście bardzo lubiłem widok przejeżdżających pociągów.
[1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  »  Ostatnia strona »