Skocz do menu Strona główna / Komentarze wysłane przez Gość

Panel kontrolny

[1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  »  Ostatnia strona »
Solaris Urbino 12 electric #DE601 dodał: Coffee, 18.08.2017 16:35
DEL
Solaris Urbino 12 electric #DE601 dodał: Coffee, 18.08.2017 11:46
Rozbawiłeś mnie do łez:
-> "Zamilcz"
-> "zamilcz mówią osoby, które znają pojęcie merytorycznej dyskusji"
-> "merytoryczna dyskusja"
Czy Ty na pewno wiesz, co piszesz?

A merytoryczna dyskusja: Od tego jest PKK, tam mam wiele merytorycznych powodów dlaczego MPK i ZIKiT przyczyniają się do degradacji krakowskiej KM.
Odnośnie schematu malowania elektryków, uważam że wyraziłem się jasno i merytorycznie.
Solaris Urbino 12 electric #DE601 dodał: Coffee, 18.08.2017 10:31
Szkoda, bo z mojej perspektywy wygląda, że "zamilcz" krzyczą osoby, którym się nie podoba, że ktoś może i krytykuje MPK. A i owszem, wylewam żale na MPK bo zaraz po ZIKiT to druga jednostka, która się przyczyniła do dość fatalnego stanu i odbioru KM w Krakowie.
Kwestia Ikarusa też ma wiele bardziej złożone relacje, niż znawcy Ikarusów myślą (choćby sam fakt, iż wóz jest zupełnie innym podtypem 620, niż był eksploatowany w Krakowie).

Odnośnie kiczu: #DE601 i #DE606 to najlepszy przykład, że da się zrobić coś ładnie, skromnie a przy okazji tak by się samo reklamowało bez jaskrawych nawiązań. Ten schemat mi się po stokroć podoba.
Solaris Urbino 12 electric #DE601 dodał: Coffee, 18.08.2017 09:01
Wycieczek osobistych od osób, które uważają się za kulturalne też nie lubię.
Solaris Urbino 12 electric #DE601 dodał: Coffee, 17.08.2017 20:40
Przestanę, jak choć jedna rzecz w tym mieście będzie zrobiona tak by służyła ludziom, a nie popisywaniu i pławieniu się w kiczu w blaskach fleszy przez władzę.
Solaris Urbino 12 electric #DE601 dodał: Coffee, 15.08.2017 21:08
Te drzewka oddają dokładnie stan MPK: Kicz bez ładu i składu dla szpanu :roll:
Konstal 102Na #210 dodał: Coffee, 02.07.2017 11:37
Rafale - Miałbyś 100% racji. I wiele rzeczy by można właśnie olać jako mało istotne. ALE: gdyby nie ignorancja w dyskusji z osobą, która pisze książki na temat komunikacji miejskiej ze szczegółami co gdzie, kiedy i jak było, a potem nie jest w stanie się ustosunkować dlaczego w zabytkach coś jest zrobione tak, a nie inaczej, od lat powtarzając dwa, głupie argumenty pieniędzy i braku rąk do pracy.

A tak w ogóle pisząc ten post naszła mnie dobra konkluzja. Dlaczego m. in. Ty Tomku czy Pan Jacek zachęcaliście do działania w ramach KKMK i KLM a teraz zabijacie jakiejkolwiek inicjatywy właśnie w ramach tych organizacji i żądacie samodzielnych działań (przy okazji siejąc niezłą propagandę), jeżeli ktoś chce zrobić coś więcej niż gwizdanie gwizdkiem i przykręcenie 2 śrubek w wozie.
Konstal 102Na #210 dodał: Coffee, 01.07.2017 10:02
Gajowy110 napisał(a):
Nie wiem jak Ty ale ja bardzo cieszę się, że w ogóle ją wyremontowali i takie detale jak gniazda (które w #210 mogły być początkowo inne niż w późniejszych stodwójkach) czy brygadowka dla mnie nie mają wielkiego znaczenia.

A dla mnie ma, bo jasno stawia jaki jest cel utrzymania zabytków w naszym mieście. Zacytuje hasło, które baaaardzo lubię: Nie ważne jak, byle do przodu (odnoszące się konkretnie do wszystkich aspektów KM w Krakowie).

Jacekk napisał(a):
Zawsze zastanawia mnie fakt, że najwięcej do powiedzenia mają osoby, które nic nie robią a ich odwaga w rozwiązywaniu problemów świata nie potrafi przekroczyć drzwi pokoju z monitorem komputera.
Hasło "wyjdź z domu i pokaż jak zrobić lepiej" jest aktualne podobnie jak "rozbij świnkę i zainwestuj w zabytek".

Śmiechłem, Panie Jacku. Pana puste słówka o "rozbijaniu świnek" od lat, jak mantra powtarzane wszystkim w około przestały robić na mnie wrażenie. Czy około dwa metry kwadratowe blachy (nie mam pewności tylko jakiej grubości) oraz dzień pracy giętarki, osoby która nawierci dwa otwory i spawacza kosztuje miliony?
Może się poważnie zastanowię, zanim oddam moje Uno do blacharza, bo zostanę nędzarzem (dla niekumatych, którzy się zaraz przyiwanią, że Uno to nie 102Na: Nie jest to skala porównawcza tylko sarkazm).
"Przyjdź i zrób" również jest Pana hasełkiem czołowym, które później nijak się nie ma do rzeczywistości.

A i jeszcze słówko o "świnkach" i "wychodzeniu z domu": Ma Pan bardzo krótką albo wybiorczą pamięć. Kilkakrotnie, różne osoby (w tym ja) sugerowały skąd można pozyskać
finansowanie pojazdów zabytkowych, niektóre osoby deklarowały się osobiście chęcią znalezienia takich osób, część już podjęła się nawet rozmowy z pewnymi ludźmi i zbiórki pieniędzy. Zawsze rozbijało się wszystko o Pana nieziemski upór i wybujałe ego mówiące zawsze: "Nie, ja wiem lepiej".

A co do działań: Wielokrotnie w grupie PKK uczestniczyłem w różnych formach dialogów i spotkań w sprawie naszej komunikacji miejskiej, z resztą jak Pan to nazwał: "Klepanie w klawiaturę" pozwoliło naszej grupie stworzyć jednostkę, która walczy realnie o poprawę komunikacji (m.in dzięki nam i rozmowawianiem z ZIKiTem zmieniono przydziały taborowe, rozkłady czy dołożono kursów) co Panu wraz z całym MPK było bardzo nie na rękę. I jak już wcześniej zauważyłem, to ostatnimi czasy pan równie ochoczo klepie w klawiaturę.

A jeśli myśli Pan, że krytyka odbudowy pojazdów sprawia mi przyjemność, to się Pan myli. Ale nie lubię przechodzić obojętnie obok tego, jak się obecnie traktuje pojazdy zabytkowe i jakie są priorytety.
Z mojej strony EOT.
Konstal 102Na #210 dodał: Coffee, 30.06.2017 22:07
Detale, detalami ale gniazda nadal za szeroko. No i pas kremowy pod szybą przednią nie dociągnięty do pierwszych drzwi, tylko urywa się zaraz przed. A no i brakuje kieszeni na brygadówkę.
Konstal 13N #400 dodał: Coffee, 22.06.2017 14:00
Podobno w Warszawie na pana odpowiedzialnego za sprzedaż 13N szykują już szubienice :]
Scania G370 Copma 1100 #TT02 dodał: Coffee, 07.06.2017 21:15
Sugerowałem parę zdjęć temu, że Copma to nazwa dźwigu, a nie zabudowy ale kto by mnie tam słuchał...
Jelcz M081MB #DH358 dodał: Coffee, 05.06.2017 00:06
#DU904 też upaćkali tą reklamą.
Jelcz PR110M #092 dodał: Coffee, 19.05.2017 10:53
Byliśmy z Kingą tego samego dnia w Stalowej Woli :P Na zajezdni byliśmy o 12:00.
Ring Tw269 #273 dodał: Coffee, 04.05.2017 20:54
No fajnie, tylko nawet Ci się nie chciało innego opisu wymyślić.
http://phototrans.pl/14,870124,0,DWF_Ring_Tw_273.html
MAN NL323 #DM709 dodał: Coffee, 21.04.2017 09:25
Przy okazji to MPK mogło by (patrząc pod BRT) przetestować Lions' City GXL i Citaro Capacity, bo przydała by się jakaś dłuższa alternatywa dla zwykłych przegubów. Przy Metrostyle zmarnowano potencjał i nie zamówiono wersji 18.75, więc teraz powinno się tej długości autobusy po testować by pokazać różnice.
MAN NL323 #DM709 dodał: Coffee, 18.04.2017 19:49
M_Szymkowiak napisał(a):
MAN NL323. ;-)

320 kucy w solówce też starcza.
MAN NL323 #DM709 dodał: Coffee, 13.04.2017 22:09
Jeśli to jest NL363, to... Musi mieć pięknego kopa przy tych 360 kucach. :twisted:
Ring Tw269+ND #272+538 dodał: Coffee, 23.03.2017 13:11
To żeby nie było, że pierdoły: Ja bym tam wolał drugą 102Na niż tramwaj, który ma niewiele wspólnego z Krakowem.
Jelcz M121MB #DJ669 dodał: Coffee, 10.03.2017 14:30
Wydaje mi się, że jeszcze w zeszłym tygodniu widziałem go na którejś strefie...
[1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  »  Ostatnia strona »