Strona główna / Komunikacja na Świecie / Czechy / Most i Litvinov / Pragoimex EVO1 #316

Pragoimex EVO1 #316

«Poprzednie zdjęcie: Pragoimex EVO1 #316
Następne zdjęcie: Škoda 03T5 #201»

Pragoimex EVO1 #316

Data zrobienia zdjęcia: 3 sierpnia 2017 roku (czwartek)
Opis: Litvínov, ulica Žižkova.

Jedyny wagon typu EVO1, zakupiony przez przewoźnika z Mostu i Litvinova po zakończeniu jego testów w Pradze, dojeżdża do pętli "Poliklinika".

Jak widać na wyświetlaczu, jedzie na "jedynce" - ale kurs jest skrócony do pętli "Most, Dopravní podnik". Czyli jedzie po prostu po trasie "czwórki"...

Ot, taka lokalna ciekawostka.
Słowa kluczowe: TW_Team TWT Pragoimex EVO1 #316 linia_1 Dopravní_podnik_měst_Mostu_a_Litvínova_a.s. Litvínov Žižkova Czechy Republika_Czeska Česká_republika
Data dodania zdjęcia: 23.09.2017 20:51, Wyświetleń: 716, Pobrań: 0, Wielkość pliku: 513.1 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: RICOH IMAGING COMPANY, LTD.
Model aparatu: PENTAX K-3 II
Czas ekspozycji: 1/250 sec(s)
Wartość przysłony: F/5
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 03.08.2017 14:15:40
Długość ogniskowej: 40mm

Ostatnie komentarze

mzk804
Użytkownik

Komentarzy: 516
24.09.2017 16:15
Po zdjęciu wnioskuję też, że ciekawie działają kierunkowskazy z przodu - gdy zapala się migacz przygasa białe światło.
Offline mzk804peczek804 at gmail.comhttp://phototrans.pl/autobusy.php?s=5014&autor_id=232&send_data=S
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 4681
24.09.2017 16:32
A popatrz, nawet nie zwróciłem uwagi - ale zapewne to rozwiązanie działa tylko przy światłach do jazdy dziennej.
Offline Wypalacz Rafał
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1203
27.09.2017 21:32
mzk804, Wypalacz Rafał, takie rozwiązanie jest bardzo często spotykane wśród nowych osobówek, choć trudno zrozumieć czemu służy... Światła do jazdy dziennej powinny działać niezależnie od pracy kierunkowskazów.
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3692
27.09.2017 22:54
Jasiek1993krk napisał(a):
mzk804, Wypalacz Rafał, takie rozwiązanie jest bardzo często spotykane wśród nowych osobówek, choć trudno zrozumieć czemu służy... Światła do jazdy dziennej powinny działać niezależnie od pracy kierunkowskazów.

Oszczędność miejsca i prądu dzięki zastosowaniu żarówki lub ledów dwu-stykowych.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
gs
Użytkownik

Komentarzy: 239
28.09.2017 12:28
@Dominiak Raczej nie. Dzienne LED (te fabryczne, nie "oszczędne" z placu za 10zł) są dość mocne i jeżeli znajdują się w tym samym miejscu (stykają się ze sobą), co kierunkowskaz mogłyby wpływać na jego widoczność. Jeżeli są od siebie oddalone, to nie są wyłączane - ja mam np. tak, że dzienne są w zderzaku w okolicy przeciwmgielnych, a kierunkowskaz w kloszu głównym i dzienne się nie wyłączają.
I szczerze pisząc jeszcze nie widziałem dziennych i kierunkowskazu zintegrowanych w jednej żarówce / jednym LED. W żarówce to nawet nie ma szans - jak miałaby świecić raz na żółto, a raz na biało? A nawet na tym zdjęciu widać, że kierunkowskaz jest w środku, a światło dzienne na zewnątrz (wyraźnie widać kółko w środku, gdzie jest kierunkowskaz).
Offline gs
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3692
29.09.2017 01:18
Scania Citywide też ma takie rozwiązanie jak ten tramwaj.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/