Jedyny wagon typu EVO1, zakupiony przez przewoźnika z Mostu i Litvinova po zakończeniu jego testów w Pradze, dojeżdża do pętli "Poliklinika".
Jak widać na wyświetlaczu, jedzie na "jedynce" - ale kurs jest skrócony do pętli "Most, Dopravní podnik". Czyli jedzie po prostu po trasie "czwórki"...
mzk804, Wypalacz Rafał, takie rozwiązanie jest bardzo często spotykane wśród nowych osobówek, choć trudno zrozumieć czemu służy... Światła do jazdy dziennej powinny działać niezależnie od pracy kierunkowskazów.
mzk804, Wypalacz Rafał, takie rozwiązanie jest bardzo często spotykane wśród nowych osobówek, choć trudno zrozumieć czemu służy... Światła do jazdy dziennej powinny działać niezależnie od pracy kierunkowskazów.
Oszczędność miejsca i prądu dzięki zastosowaniu żarówki lub ledów dwu-stykowych.
@Dominiak Raczej nie. Dzienne LED (te fabryczne, nie "oszczędne" z placu za 10zł) są dość mocne i jeżeli znajdują się w tym samym miejscu (stykają się ze sobą), co kierunkowskaz mogłyby wpływać na jego widoczność. Jeżeli są od siebie oddalone, to nie są wyłączane - ja mam np. tak, że dzienne są w zderzaku w okolicy przeciwmgielnych, a kierunkowskaz w kloszu głównym i dzienne się nie wyłączają.
I szczerze pisząc jeszcze nie widziałem dziennych i kierunkowskazu zintegrowanych w jednej żarówce / jednym LED. W żarówce to nawet nie ma szans - jak miałaby świecić raz na żółto, a raz na biało? A nawet na tym zdjęciu widać, że kierunkowskaz jest w środku, a światło dzienne na zewnątrz (wyraźnie widać kółko w środku, gdzie jest kierunkowskaz).