Strona główna / Komunikacja na Świecie / Wielka Brytania / Volvo B7RLE Wright Eclipse Urban 2

Volvo B7RLE Wright Eclipse Urban 2

«Poprzednie zdjęcie: Dennis Dart SLF Plaxton Pointer 2 #34530
Następne zdjęcie: Dennis Dart SLF Plaxton Pointer 2 #34535»

Volvo B7RLE Wright Eclipse Urban 2

Data zrobienia zdjęcia: 12 września 2016 roku (poniedziałek)
Opis: Volvo na linii "A" podąża z lotnistka w Luton do Dunstable.
Słowa kluczowe: Volvo B7RLE Wright Eclipse_Urban_2 Dunstable Busway Arriva Anglia Wielka_Brytania linia_A
Data dodania zdjęcia: 13.09.2016 07:08, Wyświetleń: 1362, Pobrań: 18, Wielkość pliku: 238.1 KB
Dodał: Czeskee
EXIF Info
Model aparatu: Canon EOS 1300D
Czas ekspozycji: 1/200 sec(s)
Wartość przysłony: F/9
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 12.09.2016 16:57:25
Długość ogniskowej: 55mm

Ostatnie komentarze

AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4442
19.09.2016 19:04
Po dwóch dyskusjach, które nie przyniosły jednoznacznej odpowiedzi po co właściwie robić taki system zamiast zwykłej wydzielonej drogi tylko dla autobusów, mam kolejną koncepcję.

Może chodzi o to, że to jest bardziej zielone niż wylać dwa szersze pasy asfaltu? Może chodzi o krajobraz.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
N8S
Użytkownik

Komentarzy: 858
19.09.2016 19:37
Na przykładzie "mojego" Busway między St. Ives, a Cambridge zaletami jest znaczne skrócenie czasu przejazdu do/z Cambridge omijając zatłoczoną drogę i godziny szczytu na A14, jednocześnie odciążając ją lekko. Wydzielona trasa daje możliwość uzyskiwania autobusom dużej prędkości przy bezpiecznych warunkach (choć zdarzyły się ostatnio dwa przypadki "wykolejenia" ) Lepsze połączenie autobusowe dla miasteczek przy trasie, uwzględniając parkingi P+R i zwiększoną częstotliwość kursowania autobusów. Taki korytarz z betonowych sekcji jest węższy niż droga, która musiałaby powstać. Zielone "torowisko". Lepsze wchłanianie wody, powierzchnia po której jeździ autobus jest mniejsza niż typowa droga.
Offline N8Sdamian at interia.euhttp://krakowskiebrygady.info
Czeskee
Użytkownik

Komentarzy: 369
19.09.2016 21:14
Względy estetyczne może też przemawiają z takim typem drogi. Wiosną jest tutaj naprawdę ładnie. Ekonomia budowy pewnie też, chociaż nie mam żadnego porównania. Ja dojeżdżam tędy codziennie do pracy i zazwyczaj autobus jedzie dwa razy szybciej od aut na ulicy obok, gdzie często tworzą się korki :) .
Offline Czeskee
FF
Użytkownik

Komentarzy: 198
19.09.2016 22:00
Ale dziwadło :O Fajne!
Offline FF
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4442
19.09.2016 22:24
Jeśli wcześniej tego nie widziałeś, to tag "busway" odsyła po więcej, pod dwoma zdjęciami wyróżniającymi się liczbą komentarzy były już dyskusje o tym rozwiązaniu.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3337
19.09.2016 23:17
Czy kierowca operuje kierownicą podczas przejazdu po buswayu, czy może używa tylko pedałów?
Offline Sudi
Czeskee
Użytkownik

Komentarzy: 369
20.09.2016 00:25
Autobus głównie prowadzony jest przez boczne rolki, ale zauważyłem, że kierowca też wykonuje jakieś tam ruchy kierownicą. Są teź zjazdówki na normalną drogę, gdzie jest normalny asfalt.
Offline Czeskee