Strona główna» Różne» Pojazdy» Samochody» Skoda Yeti 4x4 1.8 TSI

Skoda Yeti 4x4 1.8 TSI

«Poprzednie zdjęcie: Skoda Yeti 4x4 1.8 TSI
Następne zdjęcie: Skoda Yeti 4x4 1.8 TSI»

Skoda Yeti 4x4 1.8 TSI

Data zrobienia zdjęcia: 7 maja 2015 roku (czwartek)
Opis: Zakrzów. Sesja dla FCP.
Słowa kluczowe: Skoda Yeti 4×4 Monte Carlo 1.8 TSI test Fabia Club Polska FCP Brzegi
Data dodania zdjęcia: 27.03.2016 20:31, Wyświetleń: 3228, Pobrań: 27, Wielkość pliku: 717.9 KB
Dodał: thomas_
IPTC Info
Byline: Tomasz Bielecki
Date created: 07.05.2015
Copyright Notice: Tomasz Bielecki
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 70D
Czas ekspozycji: 1/500 sec(s)
Wartość przysłony: F/3.5
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 07.05.2015 17:59:40
Długość ogniskowej: 147mm

Ostatnie komentarze

Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
28.03.2016 23:22
Nie rozumiem sensu tych samochodów, ale zdjęcie bardzo fajne.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
XeeRooX
Użytkownik

Komentarzy: 1706
29.03.2016 21:30
Unrealgod napisał(a):
Nie rozumiem sensu tych samochodów, ale zdjęcie bardzo fajne.


Ale chodzi Ci o Skode czy o segment takich aut?
Offline XeeRooXtomasz.k at fotozajezdnia.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
29.03.2016 23:59
@XeeRooX: Nie wiem co konkretnie zaliczasz do segmentu Yeti?

W mojej opinii to auto terenowym (oczywiście) nie jest. Na bulwarowego cross over'a ma zbyt niską pozycję za kierownicą oraz wanowatą sylwetkę a porówywalne wany są bardziej użytkowe. Gdybył miał się decydować na takie auto to pewnie wziąłbym Partnera/Berlingo Dangel, przede wszystkim ze względu na lepszy napęd (ze szperą), albo może Cango 4x4.
No chyba że by porównać Skodę do Dacii, Dacja chyba korzystniejsza cenowo.

Reasumując: Nie widzę sensu, ponieważ ten samochód próbuje robić bardzo dużo rzeczy na raz (terenówka, van, bulwarówka, rodzinne combi) ale raczej nic z tego mu nie wychodzi.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
solarisbus
Użytkownik

Komentarzy: 367
30.03.2016 12:20
Chyba Kangoo 🙄
Offline solarisbus
Wojtek94
Użytkownik

Komentarzy: 39
30.03.2016 20:37
Jesli ktos porownuje pseudoauto czyli Dacie do Skody to chyba nie ma pojecia o motoryzacji .. Yeti to miejski maly SUV, porzadnie wykonany i bardzo praktyczny przez podwyzszona podloge.
Offline Wojtek94wojtek.pawlikowski1994 at gmail.com
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
30.03.2016 23:45
@Wojtek94: "Miejski SUV" i nie należy porównywać go do Dustera?
OK, to do czego byś chciał to autko porównywać?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Wojtek94
Użytkownik

Komentarzy: 39
31.03.2016 09:02
Mitsubishi ASX , Suzuki SX4 czy Opel Mokka to ta klasa fajnych autek a nie jakis badziew na licencji Renault jakim jest Dacia.
Offline Wojtek94wojtek.pawlikowski1994 at gmail.com
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
31.03.2016 11:41
Co to w ogóle jest "miejski SUV"? Bo dla mnie brzmi mocno jak oksymoron 😛
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Wojtek94
Użytkownik

Komentarzy: 39
31.03.2016 11:52
Te auta co wymieniłem to takie miejskie SUV-y. Kiedyś były auta tylko terenowe, a teraz spora część producentów ma po kilka modeli podwyższanych wozów, i pojawiło się kilka podklas terenówek 🙂
Offline Wojtek94wojtek.pawlikowski1994 at gmail.com
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
31.03.2016 17:58
vear napisał(a):
Co to w ogóle jest "miejski SUV"? Bo dla mnie brzmi mocno jak oksymoron 😛

Na podkrakowskich wiochach to powszechny standard 😛 To coś co wygląda jak terenówka, jest większe od typowego rodzinnego vana, ale ani nie wyjedzie z większego błota niż zwykłe auto, ani nie jest bardziej rodzinne lub towarowe niż zwykły van 😛 Zazwyczaj takim samochodem właściciel się albo próbuje dowartościować, albo spodobał mu się wygląd (nie powiem, samochody ładne - ale niepraktyczne).
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
robcio2262
Użytkownik

Komentarzy: 39
31.03.2016 21:29
@Wojtek94 - Nie rozumiem, czemu uznajesz Dacię za pseudosamochód? W czym Dacia odbiega od innych aut? Ja miałem wiele razy okazję podróżować Dacią i nie czułem się, jakbym jechał gorszym autem jak Mazda czy Mercedes. Rozumiem, że Dacia rozpadającym się modelem 1300 nie zrobiła w Polsce zbyt dobrego wrażenia, ale to było już ładnych parę lat temu. Obecnie jakość produkcji tych samochodów uległa radykalnej poprawie.
Offline robcio2262
hejho20
Użytkownik

Komentarzy: 510
01.04.2016 08:54
Może dlatego, że liczy się przede wszystkim jakość wykonania i parametry techniczne? A w tej kwestii Dacia leży i to że się raz przyjedziesz i o niczym nie świadczy.
Offline hejho20mat.hejmo at gmail.com
Wojtek94
Użytkownik

Komentarzy: 39
01.04.2016 08:59
Wszystko co nowe ladnie wyglada. Nawet pseudoauto. Ciekawe co powiesz po 10 latach gdzie malo co zostanie z takiego auta. To niby takie Renault ale z materialami kilka razy gorszymi a patrzac na jakosc francuskich aut trzeba sobie samemu odpowiedziec na to co to za produkt 😉
Offline Wojtek94wojtek.pawlikowski1994 at gmail.com
solarisbus
Użytkownik

Komentarzy: 367
01.04.2016 12:34
Moi rodzice od 6 lat jeżdżą Loganem kombi, jak dotąd nie było żadnej poważniejszej awarii. 😉 W pracy ojciec jeździł różnymi Toyotami za to: dwoma Avensisami, kilkoma Yarisami, Aurisami, Hiluxem. Te się za to psuły średnio raz na miesiąc 😛
Offline solarisbus
robcio2262
Użytkownik

Komentarzy: 39
01.04.2016 12:43
Jakoś się nie spotkałem żeby ktoś posiadający Dacię lub nawet Renault narzekał na nie bardziej niż na inne samochody. Materiały wykonania tych samochów nie są wcale gorsze niż aut które powszechnie uznaje się za "lepsze". Sam byłem uczestnikiem sytuacji gdzie Dacia (Logan w wersji sedan) o nawet gorszych parametrach niż drugi samochód (powszechnie uznawany za lepszy) dała radę wjechać pod oblodzony pojazd za pierwszym razem, a drugi samochód dopiero po założeniu łańcuchów. Więc jak widać wartości parametrów nie zawsze mają przełożenie w rzeczywistości.
Offline robcio2262
Wojtek94
Użytkownik

Komentarzy: 39
01.04.2016 13:48
Najprostszy przyklad wychodzi jak dana marka jezdzi w sluzbach publicznych 😉 VW Transportery chodza w policji ponad dwadziescia lat, Octavie I niewiele mniej. Teraz jest trend na kupowanie Kii, Fordow czy Fiatow , te zas po 3-4 latach wiecej spedzaja na lawetach niz na drodze. Łódź tez teraz kupila 31 Ducat do pogotowia wymieniajac Sprintery coz ...
Offline Wojtek94wojtek.pawlikowski1994 at gmail.com
Warwas z Rugii
Użytkownik

Komentarzy: 359
01.04.2016 14:54
Większość współczesnych wozów nie wytrzymuje tyle, ile te sprzed 20 lat.

Dustery w wersji z napędem na obie osie jeżdżą w Holandii w instytucie, z którym współpracuję, nie mają z nimi problemów, chyba dość sensowne wozy, skoro w sumie majętna instytucja wybrała je, a nie inne pseudoterenówki...
Offline Warwas z Rugii
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
02.04.2016 03:27
@Wojtek94: VW Transportery to w policji były lata temu, razem z Passatami. W tym momencie to już ostatnie niedobitki zostały. Wcześniej policja miała Nysy i UAZy. Z braku możliwości, jeździły nie raz sporo dłużej od tych VW. Nie wynika z tego bynajmniej że były to lepsze konstrukcje.
Skoda ma wielu fanów, nie przeczę. Niektózy wręcz są więc fanatyczni. Nie zmienia to jednak faktu że dla grupy VAG jest marką "budżetową", dokładnie jak Dacia dla Renault.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Wojtek94
Użytkownik

Komentarzy: 39
02.04.2016 08:47
Tylko ze Skody jest liderem w Polsce 😉 jakosc jest taka sama jak w VW a ceny troche nizsze.
Offline Wojtek94wojtek.pawlikowski1994 at gmail.com
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
03.04.2016 20:16
Wojtek94 napisał(a):
Wszystko co nowe ladnie wyglada. Nawet pseudoauto. Ciekawe co powiesz po 10 latach gdzie malo co zostanie z takiego auta.

Po 10 latach normalnego użytkowania (czyli nie robi za ozdobę podwórka) to mało które z obecnie produkowanych aut pozostaje takim, do którego tylko lejesz paliwo i jeździsz. To Ci wspornik się rozklekocze, sprężyna pęknie, układ hamulcowy (wężyki) do wymiany ... o większych i mniej pewnych efektu operacjach typu wymiana skrzyni w której padł intensywnie używany bieg nie wspominając. Tylko że tu masz bonus cenowy - nawet jak po 10 latach sprzedasz na złom to wyjdziesz kosztowo lepiej, niż sprzedając za grosze auto z wyższej półki. Oczywiście, jak Cię stać na wyłożenie ~100tys za nowe auto aby je po 10 latach sprzedać za 5-10tys - to super, pogratulować. Część osób kupuje takie nówki, część 2-3 letnie "używki", a jeszcze inni chcą kupić fabrycznie nowe, ale tanie auto. Bo bardziej zależy im na tym, aby było nowe niż aby było wypasione nowinkami.
Wojtek94 napisał(a):
Tylko ze Skody jest liderem w Polsce 😉 jakosc jest taka sama jak w VW a ceny troche nizsze.
Tylko ile już lat VW inwestuje w Skodę?
Offline gs
Wojtek94
Użytkownik

Komentarzy: 39
03.04.2016 21:15
Lepiej jest kupic kilkuletnie auto porzadnej firmy niz nowe slabej choc niektorzy ulegaja takiej modzie.
Inwestuje od dawna i dlatego oboje sa liderami w Polsce bo produkuja najlepsze samochody i to jest niezaprzeczalne.
Offline Wojtek94wojtek.pawlikowski1994 at gmail.com
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
03.04.2016 21:48
Sam (obecnie) kupuję 2-3 latki, ale wiem też, że są osoby które nie chcą kupować używanego. I mają na "dlaczego" długą litanię powodów. Gdy zmienialiśmy nasze drugie auto (zarówno pierwsze, jak i drugie kupowane jako fabrycznie nowe) mój tato odwodził mnie od kupna używki, wymieniając właśnie długą litanię powodów. Zmienił zdanie jak pojechał zapłacić ubezpieczenie po roku od kupna nowego. Wówczas zresztą miałem okazję oglądać pierwsze modele Dacii po wejściu Renault. Ja bym takim nie chciał jeździć, ale od czegoś musieli zacząć.
Zresztą jeszcze w połowie lat dziewięćdziesiątych Skoda była taką Dacią sprzed Ranault - co mieli wówczas do zaoferowania, Felicię jako zmodernizowaną wersję Favorit? Octavia z VW to dopiero przełom 96/97, a minęło już 20 lat.
Renault kiedy zaczął inwestować w Dacię? Pogadamy za 10 lat.
Offline gs
Warwas z Rugii
Użytkownik

Komentarzy: 359
04.04.2016 00:12
Wojtek94 napisał(a):

Inwestuje od dawna i dlatego oboje sa liderami w Polsce bo produkuja najlepsze samochody i to jest niezaprzeczalne.


Jaqko wierny użytkownik aut z koncernu VAG... nie mogę się zgodzić. Jakość aut poszła strasznie w dół, to, co wyprawiają niektóre jednostki napędowe to po prostu farsa. Wolfsburg osiadł na laurach, postanowił pociąć koszta... i są efekty.
Offline Warwas z Rugii
Wojtek94
Użytkownik

Komentarzy: 39
04.04.2016 20:51
To nie porownujcie Dacii do Skody czy VW. Moze za 20 lat choc i tak nigdy nie dogonia francuskie auta czy te na podzespolach francuskich do aut koncernu VW.
Offline Wojtek94wojtek.pawlikowski1994 at gmail.com
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
04.04.2016 23:57
Mam wrażenie, że masz klapki na oczach przez które lewym okiem widzisz V a prawym W. I cała reszta dla Ciebie jest w kategorii szajsu, który "nie dogoni". W szczególności francuskie i "na francuskich podzespołach". Zapewne żadnego takiego nie miałeś (no bo przecież wiadomo, że nie kupuje się aut na F: fiatów, fordów i francuskich), ale wiesz, że to szajs.
Przy takim podejściu nie ma miejsca na jakąkolwiek rozsądną dyskusję.
Offline gs
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
05.04.2016 08:00
Wojtek94 napisał(a):
epiej jest kupic kilkuletnie auto porzadnej firmy niz nowe slabej choc niektorzy ulegaja takiej modzie.
Inwestuje od dawna i dlatego oboje sa liderami w Polsce bo produkuja najlepsze samochody i to jest niezaprzeczalne.


Jest zaprzeczalne (ponieważ nie jest prawdą) i z tego miejsca temu oficjalnie zaprzeczam.

Nie wiem ile samochodów posiadałeś do tej pory, iloma jeździłeś (nie mylić z "byłeś wożony"😉 ani jakie to były samochody.

Żeby się nie rozpisywać, VW cieszy się w Polsce ogromną estymą, każdy marzy o Golfie lub Passacie, a są to samochody jak wszystkie inne.
VW długo trzymał sie udanego 1,9TDI w technologii pompowtryskiwaczy, która to technologia okazała się ślepą uliczką. Silnik był bardzo dobry więc koncern długo go nie modernizował. Skończyło się pośpiesznym wprowadzaniem jednostki 2.0TDI (gdzie technologię pompowtrysku porzucono), a sam silnik był porażką.

Więcej podobnych przykładów?

Wojtek94 napisał(a):
To nie porownujcie Dacii do Skody czy VW. Moze za 20 lat choc i tak nigdy nie dogonia francuskie auta czy te na podzespolach francuskich do aut koncernu VW.


Niby dla czego? VW produkuje auta jak wszyscy inni, mają silnik z przodu, cztery koła, jeżdżą...

Iloma innymi jeździłeś? Mercedesami, BMW, Oplami, Peugeotami?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Wojtek94
Użytkownik

Komentarzy: 39
05.04.2016 10:03
Nie mowie ze aktualna jakosc silnikow jest jak kiedys. Sa one wyzylowane do granic mozliwosci. Porzadne jednostki i przede wszystkim trwale skonczyly sie na 1.9 TDI i 1.4 16V benzynowym. Auta francuskie nie nadaja sie na nasze drogi gdyz zawieszenie jest slabiutkie ale skoro jezdziliscie wszystkimi mozliwymi autami to pewnie wiecie lepiej 😉
Offline Wojtek94wojtek.pawlikowski1994 at gmail.com
solarisbus
Użytkownik

Komentarzy: 367
05.04.2016 12:23
No to ci mówię, że moi rodzice mają Dacie Logan, którą kupili na początku 2010 roku w polskim salonie i do tej pory nic się z nią nie działo. Więc nie mów, że się nie nadają na polskie drogi, bo to nie zawsze jest prawda. 😉
Offline solarisbus
Warwas z Rugii
Użytkownik

Komentarzy: 359
05.04.2016 15:15
Wojtek94 napisał(a):
Nie mowie ze aktualna jakosc silnikow jest jak kiedys. Sa one wyzylowane do granic mozliwosci.


Nie. To nie jest kwestia wyżyłowania. To jest kwestia błędów konstrucyjnych, oszczędzania. Jak inaczej zakwalifikować nieszczęsny wałek napędu pompy oleju w 2.0TDI?

Cytat:

Porzadne jednostki i przede wszystkim trwale skonczyly sie na 1.9 TDI i 1.4 16V benzynowym.


Byłoby dobrze, gdybyś podał ich kody, lub chociażby lata produkcji. Zakładając jednak, że mówimy tu o słabszych silnikach do małych autek, to nieprawda, póżniej były jeszcze udane motory - tyle, że do dużych aut.

Cytat:

To nie porownujcie Dacii do Skody czy VW. Moze za 20 lat choc i tak nigdy nie dogonia francuskie auta czy te na podzespolach francuskich do aut koncernu VW.
Auta francuskie nie nadaja sie na nasze drogi gdyz zawieszenie jest slabiutkie ale skoro jezdziliscie wszystkimi mozliwymi autami to pewnie wiecie lepiej 😉


Nie miałeś chyba auta francuskiego.

Na polskie drogi nie nadaje się praktycznie żadne zawieszenie - mogę Ci napisać, ile kosztowały mnie naprawy zawieszenia w A8 w ciągu 3.5 roku od zakupu i jak dużo trzeba było zmienić - i nie jest to kwestia jakości komponentów, tylko tego, że polskie drogi rozwalą wszystko (Saxo ma podobną częstotliwość napraw zawieszenia).

Passat w Polsce cieszy się olbrzymią estymą, którą zawdzięcza modelom B3 i B4, które faktycznie były nie do zdarcia (mój do dziś wozi paszę do stajni i daje radę, choć ma prawie 25 lat). Dzisiaj ma fajną stylistykę, ale nie jest pojazdem wyższej klasy, niż Peugeot, czy Renault. Tę rolę w grupie VAG pełni teoretycznie Audi, ale to też nie jest to Audi, co kiedyś...

Za 20 lat koncernu VAG może niestety nie być, bo nie mają asa w rękawie, który mógłby pomóc zatrzeć złe wrażenie po historii z emisją zanieczyszczeń.
Offline Warwas z Rugii
XeeRooX
Użytkownik

Komentarzy: 1706
09.04.2016 17:30
Ja tam na Yetiego specjalnie narzekać nie mogłem. Ale fakt faktem że to nie jest auto terenowe, bardziej lekko "uterenowiona" osobówka.
Offline XeeRooXtomasz.k at fotozajezdnia.pl