Strona główna» Różne» Gadżety komunikacyjne» Trasy wyjazdów i zjazdów autobusów

Trasy wyjazdów i zjazdów autobusów

«Poprzednie zdjęcie: Rozdział taboru tramwajowego z 11.1975
Następne zdjęcie: Rozdział taboru tramwajowego z 1965r.»

Trasy wyjazdów i zjazdów autobusów

Data zrobienia zdjęcia: 1981 rok
Opis: Schemat z trasami wyjazdów i zjazdów autobusów MPK Kraków z 1981 roku.
Słowa kluczowe: mapa schemat MPK_Kraków Kraków archiwum_80
Data dodania zdjęcia: 07.05.2015 11:38, Wyświetleń: 2890, Pobrań: 13, Wielkość pliku: 357.7 KB
Dodał: thomas_
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: MP640 series

Ostatnie komentarze

AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
07.05.2015 16:29
A na czym to polegalo? Kierowca po pracy mial sie udac do najbliższego miejsca na trasie zjazdowej i nią kontynuowac do zajezdni?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6592
07.05.2015 20:33
Z tego co wyczytałem w informacji dla kierowców to każda linia i każda końcówka miała swój zjazd.
Przykładowy zjazd do zajezdni Czyżyny dla linii: 101, 133, 135, 141, 145, 201, 235, 245.
Z Borku Fałęckiego trasą zaznaczoną jak na schemacie, ale autobus nie zatrzymywał się na każdym przystanku po trasie (tak jak tramwaje) tylko na wyznaczonych tj. Borek Fał, Rynek Podgórski, Płaszowska, Nowohucka/al. Pokoju.
W tamtych czasach (1981 rok) jedna zajezdnia obsługiwała daną linię.
Offline thomas_
Denilson
Użytkownik

Komentarzy: 5
01.10.2022 20:57
Wydaje się ciekawe, że linie z Borku Fałęckiego po otwarciu zajezdni na Woli duchackiej pozostały w obsłudze zajezdni w Czyżynach, dopiero po otwarcie zajezdni w Płaszowie część linii z Borku przeszła na Płaszów, a część na Wolę.
Offline Denilson25014 at wp.pl
mouset
Użytkownik

Komentarzy: 1100
26.10.2022 20:49
Płaszów był otwarty w 1983, wraz z dostawami ikarusów 260, wtedy lub w 1984 obsługę na pewno przejął na 133, 135 i 235 z linii "borkowskich", a 201 poszedł na Wolę.
Offline mousetklub428 at wp.pl
Denilson
Użytkownik

Komentarzy: 5
10.12.2022 19:12
Teraz dopiero połączyłem kropki, że schemat jest z 1981 roku, zaj. na Woli oficjalnie otwarto dopiero w 1982, chociaż już od 1980 funkcjonowała tzn nowe Jelcze PR przychodziły na Wolę od 1980, pomimo, żę obiekt był jeszcze w budowie. Stąd logiczny wniosek, że tylko niektóre linie były obsługiwane z Woli w 1981. Interesujący byłby taki schemat z 1982 roku i potem z 1983/4 kiedy funkcjonowały już wszystkie 4 zajezdnie.
Offline Denilson25014 at wp.pl