Z tego co wyczytałem w informacji dla kierowców to każda linia i każda końcówka miała swój zjazd.
Przykładowy zjazd do zajezdni Czyżyny dla linii: 101, 133, 135, 141, 145, 201, 235, 245.
Z Borku Fałęckiego trasą zaznaczoną jak na schemacie, ale autobus nie zatrzymywał się na każdym przystanku po trasie (tak jak tramwaje) tylko na wyznaczonych tj. Borek Fał, Rynek Podgórski, Płaszowska, Nowohucka/al. Pokoju.
W tamtych czasach (1981 rok) jedna zajezdnia obsługiwała daną linię.
Wydaje się ciekawe, że linie z Borku Fałęckiego po otwarciu zajezdni na Woli duchackiej pozostały w obsłudze zajezdni w Czyżynach, dopiero po otwarcie zajezdni w Płaszowie część linii z Borku przeszła na Płaszów, a część na Wolę.
Płaszów był otwarty w 1983, wraz z dostawami ikarusów 260, wtedy lub w 1984 obsługę na pewno przejął na 133, 135 i 235 z linii "borkowskich", a 201 poszedł na Wolę.
Teraz dopiero połączyłem kropki, że schemat jest z 1981 roku, zaj. na Woli oficjalnie otwarto dopiero w 1982, chociaż już od 1980 funkcjonowała tzn nowe Jelcze PR przychodziły na Wolę od 1980, pomimo, żę obiekt był jeszcze w budowie. Stąd logiczny wniosek, że tylko niektóre linie były obsługiwane z Woli w 1981. Interesujący byłby taki schemat z 1982 roku i potem z 1983/4 kiedy funkcjonowały już wszystkie 4 zajezdnie.