Strona główna» Kolej» Elektryczne zespoły trakcyjne» ED74» ED74-010

ED74-010

«Poprzednie zdjęcie: ED74-010
Następne zdjęcie: ED74-004»

ED74-010

Data zrobienia zdjęcia: 2 marca 2014 roku (niedziela)
Opis: Łódź, Pierwsza "Edyta" w malowaniu Intercity jako pociąg PXJ 536002 relacji Bydgoszcz Główna - Kraków Prokocim Towarowy PrB , jedzie w stronę dworca Łódź Kaliska.
Słowa kluczowe: ED74 ED74-010 PESA Bydgostia D29-15 PKP_IC Łódź Owsiana
Data dodania zdjęcia: 02.03.2014 18:26, Wyświetleń: 2323, Pobrań: 27, Wielkość pliku: 395.9 KB
Dodał: MaraS
IPTC Info
Date created: 02.03.2014
Byline: Marek Bajszczak
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 600D
Czas ekspozycji: 1/250 sec(s)
Wartość przysłony: F/8
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 02.03.2014 14:50:57
Długość ogniskowej: 18mm

Ostatnie komentarze

AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
02.03.2014 18:50
Gdyby to zależało od malowania, to byłoby nieźle z tą całą koleją 😉
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Czeskee
Użytkownik

Komentarzy: 374
02.03.2014 20:42
Ładnie jej w tym wdzianku 🙂 .
Offline Czeskee
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 800
02.03.2014 22:44
Coś nie bardzo trafili z odcieniem, jeśli miały to być barwy z Pendolino.
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
MaraS
Użytkownik

Komentarzy: 324
02.03.2014 23:04
O ile dobrze pamiętam to barwy miały nawiązywać do Pendolino, ale nie być identyczne 😉
Offline MaraShttps://www.facebook.com/PhotoMetalFactory/
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
02.03.2014 23:06
Mam nadzieję, że Pendolino nie nawiązuje do tego pojazdu komfortem.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
02.03.2014 23:26
popraw w kluczowych na ED74-010.
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 800
03.03.2014 00:37
MaraS napisał(a):
O ile dobrze pamiętam to barwy miały nawiązywać do Pendolino, ale nie być identyczne 😉
A, chyba że tak. Ale i tak jestem zdania, że te "tramwaje" bardziej pasowałyby do ruchu regionalnego.
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
vear
Administrator

Komentarzy: 2461
03.03.2014 09:35
Fajnie, że nasi userzy dopisali i od razu złapali tę ciekawostkę 😉
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
03.03.2014 10:30
Wyszło świetnie, ale lepiej ten pociąg oglądać niż nim jechać. 😛
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
MaraS
Użytkownik

Komentarzy: 324
03.03.2014 19:27
@M_Szymkowiak, dzięki poprawione 😉
Podróż tym wynalazkiem do przyjemnych nie należy, chociaż na trasy regionalne się nadaje.
Offline MaraShttps://www.facebook.com/PhotoMetalFactory/
OFkP
Użytkownik

Komentarzy: 40
03.03.2014 19:47
MaraS napisał(a):
@M_Szymkowiak, dzięki poprawione 😉
Podróż tym wynalazkiem do przyjemnych nie należy, chociaż na trasy regionalne się nadaje.


Trasy regionalne ? Jakby Katowice - Krk bez postoju dały radę w 50 - 75 minut (hehe 😈 ), to poleciłbym jazdę tym czymś. Ale dwugodzinna jazda na Łódź - Warszawa zaczyna denerwować, chyba, że ktoś lubi bezprzedziałowy.

Mój jedyny pozytywny epizod podczas jazdy EDytą był, gdy w maju 2012 jechałem tym ezetem do Uci. Miło było przesiąść się z redżio-kibelka w 35-stopniowym upale 😁
Offline OFkP
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
03.03.2014 22:18
2h? Chciałem własnie napisać, że był by ok na Kraków - Wrocław przy cywilizowanym szlaku (czyli 3h jazdy), ale nie dłużej. Jechałem nim ze 2x przy obecnym stanie szlaku (😛) pustym Wyspiańskim. Siedzieć się nie da, spać się nie da, porażka. Te fotele są tak tragicznie wyprofilowane, chyba lepsze są w krakowskich tramwajach.
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000