SU42-538
SU42-538
|
|
Ostatnie komentarze
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 21.05.2013 23:24 |
Wspaniałe!
|
|
Michał Mrowiński Użytkownik Komentarzy: 153 22.05.2013 19:06 |
Przepiękne. Ciekawe czy kiedyś uda mi się przejechać tą trasą.
|
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 22.05.2013 20:28 |
Tego lata pociągi mają znowu wyjechać 🙂
|
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 22.05.2013 21:33 |
Zapowiadało się, że wyjadą, choć w rozkładzie elektronicznym ich jeszcze nie ma.
Mimo, że na tej linii nie ma zbyt wielu ładnych dworców to Zakopianka, Kryniczanka i 104 się do niej nie umywają. |
|
hurricane Moderator Komentarzy: 1694 22.05.2013 21:54 |
vear: chyba jesteś przesadnym optymistą, niestety...
|
|
mouset Użytkownik Komentarzy: 1100 23.05.2013 19:29 |
PZPR ogłosił rozkłady od 9 czerwca i od 31 lipca, Jasło - Zagórz - wszystko na KKA, na linii 106 kulawe aglo do Boguchwały obsłuży szynobus, a pełna relacja na KKA, od 31 lipca zmieni się tyle, że z Boguchwały wydłuży się szt do Strzyżowa, a o Łupkowie ani słowa, bydlaki... 😡
|
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 23.05.2013 19:31 |
Czyli drugi już rok z rzędu miało być pięknie, a wyszło jak zwykle (w sumie już w 2011 r. pięknie tylko bywało, bo sporo "pociągów" do Łupkowa to było KKA). Skrótowiec "PZPR" mówi sam za siebie 😈
|
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 23.05.2013 21:32 |
Ale KKA na 106 na całej długości to chyba ze względu na roboty, nie?
A z drugiej strony to po co te parę (dwie?) wakacyjnych par w pt-niedz? Żeby przewieźć 100 turystów w dwa miesiące? Przecież to niczemu nie służy. Wszystkie linie poniżej 5 par/doba powinno iść do zawieszenia. |
|
opos Użytkownik Komentarzy: 3 23.05.2013 22:04 |
Od 1 czerwca PLK wprowadza oszczędności: Chmielów–Dębica czynne 3 dni w tygodniu po 12 godzin. Zagórz–Ustrzyki i Zagórz–Komańcza 3 dni w tygodniu po 8 godzin a Munina–Horyniec codzinnie od 23 do 20. Odcinki Ustrzyki–Krościenko i Komańcza–Łupków zostają zamknięte.
|
|
mouset Użytkownik Komentarzy: 1100 23.05.2013 22:25 |
@opos: Komańcza z tymi romantycznymi zdawkami po jednym wagonie każdego typu dawno już nie istnieje, podobnie kamień z Ustrzyk, to chyba tak na wszelki wypadek, właściwie to śmierć Zagórza. Munina - Horyniec śmigają dwa nocne towary więc pożyje, a Chmielów - Dębica ma tragiczny stan torowiska, gdyby nie Mielec już by ją zaorano
@Andrzej: nie zgadzam się, tak właśnie giną połączenia, wiele linii utrzymałoby się przy dwóch parach w godzinach szczytu dzięki skomunikowaniom np. Sucha - Żywiec, Biecz, Jasło itd. a tak dla kogo to było jak w Suchej kończył 20 min po odjeździe osobowego do Krakowa, albo z Zagórza startowało o 12:20? Nie wiem jak remont na 106, ale podsyły loków i towary jeżdżą |
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 23.05.2013 22:41 |
Że zacytuję klasyka od bobra: "Niech ginie!". Po co nam linie, po których jeżdżą 2 pary osobowych i towar 2 razy w tygodniu? Mają czekać na lepsze czasy, które nie nadejdą? Bo zaliczanie i focenie to nie jest cel kolei.
|
|
opos Użytkownik Komentarzy: 3 23.05.2013 23:21 |
@ mouset: tragiczny stan torów jest miedzy Mielcem a Dębicą. Między Chmielowem a Mielcem jest w miarę dobry, a momentami bardzo dobry. Teraz codziennie jest wyprawianych kilka pociągów do/z strefy mieleckiej od strony Chmielowa. W chwili obecnej linia jest czynna w dni robocze od 7 do 19, wiec nie jest tak źle z ruchem towarowym.
Na www.podkarpackakolej.net na bieżaco podają jak wygląda ruch na tej linii. |
|
pilot1123 Użytkownik Komentarzy: 622 24.05.2013 02:35 |
mouset, 2 pary dziennie? Kto takimi jeździ, bo chyba nie ludzie do pracy czy uczniowie, najwyżej mikole i kolejarze (bo te 2 pary są pod nich ułożone).
Jak pisał AndrzejK, 5-6 par to minimum. Jak mają być 3 linie z 2 parami dziennie, to niech lepiej 2 linie wytną, a na jednej niech zrobią 6 par. |
|
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 25.05.2013 15:59 |
AndrzejK napisał(a): A z drugiej strony to po co te parę (dwie?) wakacyjnych par w pt-niedz? Żeby przewieźć 100 turystów w dwa miesiące? Przecież to niczemu nie służy. To po pierwsze, a po drugie to tu powinny jeździć pociągi w relacji Sanok - Humenne, skomunikowane rzecz jasna na końcach z czymś dalej. Po co komu pociągi kończące bieg w środku niczego? Łupków jest ładnym miejscem, ale wożenie powietrza do tego zadupia bez choćby możliwości przesiadki na Słowację to nonsens. |
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 25.05.2013 17:48 |
Chyba nawet na taki, zdecydowanie lepszy produkt, potencjał regionu jest za mały. To nie jest ludne pogranicze śląsko-czeskie.
Linia powinna służyć codziennym podróżom mieszkańców, ruchowi towarowemu, albo przestać istnieć. |
|
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4535 28.05.2013 08:47 |
Nie dziwie się, że to foto nie wygrało zdjęcia tygodnia, bo to jest zdjęcie miesiąca...
|
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 28.05.2013 15:34 |
Aleś mi posłodził 🙂 Dzięki.
|
|