Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Remonty/Inwestycje» Tramwaj na Kampus UJ» Tramwaj na Kampus UJ 2012-11-11

Tramwaj na Kampus UJ 2012-11-11

«Poprzednie zdjęcie: Terminal Czerwone Maki
Następne zdjęcie: Tramwaj na Kampus UJ 2012-11-11»

Tramwaj na Kampus UJ 2012-11-11

Data zrobienia zdjęcia: 11 listopada 2012 roku (niedziela)
Opis: Wiata na peronie przesiadkowym autobus-tramwaj od strony tramwajowej
Słowa kluczowe: linia_tramwajowa budowa tramwaj_na_Kampus_UJ inwestycja Kraków Bobrzyńskiego Czerwone_Maki
Data dodania zdjęcia: 11.11.2012 17:26, Wyświetleń: 2723, Pobrań: 40, Wielkość pliku: 253.0 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX Corporation
Model aparatu: PENTAX K100D Super
Czas ekspozycji: 1/180 sec(s)
Wartość przysłony: F/8
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 11.11.2012 09:21:38
Długość ogniskowej: 26mm

Ostatnie komentarze

brovar
Użytkownik

Komentarzy: 56
11.11.2012 18:19
Czy mi się wydaje, czy ten przystanek taki wąski jest ?
Offline brovarhttp://www.youtube.com/user/brofar1081
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
11.11.2012 19:37
W sobotę będziesz mógł skorzystać z bezpośredniego tramwaju i samodzielnie sprawdzić 😉
Offline Wypalacz Rafał
brovar
Użytkownik

Komentarzy: 56
11.11.2012 19:48
Tak chyba, że skorzystam ze "178" bezpośrednio do celu. A poważnie to wiecie, że otwarcie w Piątek, a nie w słynny czwartek ?
Tak mi się obiło o uszy. 🙂
Offline brovarhttp://www.youtube.com/user/brofar1081
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
11.11.2012 19:51
brovar napisał(a):
Tak chyba, że skorzystam ze "178" bezpośrednio do celu. A poważnie to wiecie, że otwarcie w Piątek, a nie w słynny czwartek.


Ale 178 nie dowiezie Cię na Czerwone Maki 😉

Faktycznie otwarcie w piątek, a nie "tradycyjnie" w czwartek? 😲
Offline Wypalacz Rafał
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 800
11.11.2012 19:54
Wywalić ścianki, żeby wiata była dwustronna i będzie akurat 😉
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
baksiu28
Użytkownik

Komentarzy: 14
11.11.2012 19:55
Wypalacz Rafał napisał(a):
Ale 178 nie dowiezie Cię na Czerwone Maki 😉]


MÓJ KOMENTARZ :
178 zostaje skierowane do Pod Fortem a nie jak obecnie na Czerwone Maki.
Offline baksiu28
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3736
11.11.2012 20:03
Możecie się nie zgodzić ze mną ale to jest najbardziej skopana inwestycja po Długiej w naszym mieście.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
11.11.2012 20:10
Dominiak, bardzo niekonkretnie się wypowiedziałeś, inwestycja obejmuje baaardzo wiele elementów. A na pewno część jest, a część nie jest skopana.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
11.11.2012 20:18
AndrzejK napisał(a):
Dominiak, bardzo niekonkretnie się wypowiedziałeś, inwestycja obejmuje baaardzo wiele elementów. A na pewno część jest, a część nie jest skopana.


No tak, tylko pytanie co nie jest skopane? Bo wszystko wskazuje że całą inwestycję skopano już na etapie ustalania priorytetów, gdy ustalono że celem nadrzędnym jest budowa drogi szybkiego ruchu dla samochodów indywidualnych - głównie tych dojeżdżającch spoza Krakowa...
Offline Wypalacz Rafał
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
11.11.2012 20:42
Przemek napisał(a):
Wywalić ścianki, żeby wiata była dwustronna i będzie akurat 😉

Chyba żeby wiatr mógł lepiej hulać.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
11.11.2012 20:47
No właśnie, o to mi chodziło.

Czy może jakoś materiałów, konstrukcja wiat, przebieg ścieżek rowerowych, szerokość chodników, liczba miejsc na P&R czy wysokość, rozmieszczenie i kolor ekranów 😉

Czy może cała idea i założenia od samego początku?

Więc napiszę tu moje ulubione zdanie: nie da się mieć miasta równocześnie dla aut i komunikacji zbiorowej. Bo na to nie ma miejsca ani pieniędzy. A u nas jest zawsze Panu Bogu świeczkę a diabłu ogarek (świeczka i ogarek występują w różnych proporcjach).
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 800
11.11.2012 20:53
Unrealgod napisał(a):
Chyba żeby wiatr mógł lepiej hulać.
Nie, żebyś mógł stanać pod wiatą a nie zastanawiać się, czy jak tramwaj przejedzie, to nie dostaniesz lusterkiem po głowie.
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
11.11.2012 21:00
AndrzejK napisał(a):
Więc napiszę tu moje ulubione zdanie: nie da się mieć miasta równocześnie dla aut i komunikacji zbiorowej. Bo na to nie ma miejsca ani pieniędzy. A u nas jest zawsze Panu Bogu świeczkę a diabłu ogarek (świeczka i ogarek występują w różnych proporcjach).


No, tylko powiedz to teraz prezydentowi miasta Krakowa, radnym tegoż miasta, dziennikarzom lokalnych mediów, władzom gmin ościennych chętnie ściągającym do siebie nowych mieszkańców (i ich podatki) którzy do pracy dojeżdżają do Krakowa...
Offline Wypalacz Rafał
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
11.11.2012 21:08
Niestety, mogę powiedzieć tylko na forum 😛

Nie jestem w stanie spowodować przesunięcia godziny odjazdu jednego kursu o 3 minuty, więc tym bardziej nie zmienię polityki miasta.

Natomiast o tym, że coś jest nie tak, świadczy najlepiej położenie P&R - na początku, a nie na końcu "autostrady". To już nie chodzi o to czy jest duży/mały, tani/drogi, wygodny, mądry... Po prostu na tym pierwszym założeniu cała idea się wykobziła.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
11.11.2012 23:12
Ale że w ogóle jest! Prawdziwy ewenement!
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Bernard
Użytkownik

Komentarzy: 234
12.11.2012 21:40
Wypalacz Rafał napisał(a):
No, tylko powiedz to teraz prezydentowi miasta Krakowa, radnym tegoż miasta, dziennikarzom lokalnych mediów, władzom gmin ościennych chętnie ściągającym do siebie nowych mieszkańców (i ich podatki) którzy do pracy dojeżdżają do Krakowa...


Widać miasto woli pompować ruch indywidualny do centrum zamiast promować komunikację publiczną. Powodzenia w staniu w korkach i szukaniu miejsc parkingowych w śródmieściu. Takie trasy powinny mieć obok parking park&ride w taryfie zintegrowanej z komunikacją miejską, z węzłem przesiadkowym (pętla dla autobusów z peryferii i busów spoza miasta) z przesiadką na częstą linię tramwajową bądź autobus na bus-pasie.
Offline Bernard
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3736
12.11.2012 22:13
Nie ma co porównywać imbecyli z RMK i ZIKiTu do ZTMu Warszawa. 🙂
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/