Czy naprawdę aż tak trudną sprawą dla "profesjonalistów z MPK" jest wgranie wariantu 112 z negatywem do pięciu autobusów?! To co się dziś działo na 139 w tych wozach to skandal, za który ktoś z MPK / Płaszowa powinien odpowiedzieć!
Ja tam bym się cieszył gdybym przytulał się/przytulała się do mnie jakaś ładna pasażerka. 😁
Tak się składa że jechałem nim po 8 przez jakieś pół godziny przytulony do paru "ładnych współpasażerek", i zapewniam Cię, nie chciał byś być na moim miejscu.
Tak się składa że jechałem nim po 8 przez jakieś pół godziny przytulony do paru "ładnych współpasażerek", i zapewniam Cię, nie chciał byś być na moim miejscu.
Ludzie, ogarnijcie się, po co normalnemu człowiekowi dotykanie obcych ludzi w autobusie, bez różnicy czy ładnych dziewczyn/chłopców (zależnie od upodobań - trzeba to szanować, wcale nic nie sugeruję)...
Czy naprawdę aż tak trudną sprawą dla "profesjonalistów z MPK" jest wgranie wariantu 112 z negatywem do pięciu autobusów?! To co się dziś działo na 139 w tych wozach to skandal, za który ktoś z MPK / Płaszowa powinien odpowiedzieć!
Nie lamentuj Maks, ja tym dzisiaj jechałem w ciężkim ścisku - wsiadłem w trzecich drzwiach - tłok był równomierny do końca autobusu, dwa przystanki dalej udało mi się przejść na sam tył i lux! Ludzie jadący dalej spokojnie sobie z tyłu siedzą, nikomu nie przeszkadzając - wystarczyło by się tylko tego nauczyć...
Mam znaleźć sobie dziewczynę.. Po co mi ten mały kłopot? 😁
Od czasów gdy mam robotę i jeżdżę samochodami nie pamiętam jak wygląda poranny/popołudniowy tłok w autobusach, więc mogę nie pamiętać tak dobrze jak Wy przytulania się. 😛
Czy naprawdę aż tak trudną sprawą dla "profesjonalistów z MPK" jest wgranie wariantu 112 z negatywem do pięciu autobusów?! To co się dziś działo na 139 w tych wozach to skandal, za który ktoś z MPK / Płaszowa powinien odpowiedzieć!
Zupełnie się z Tobą zgadzam. Według mnie przy wgrywaniu do sterowników numerów linii i wariantów, powinno się do każdej linii wgrywać negatyw i problem rozwiązany. A to, co dzieje się w godzinach szczytu w: 128, 129 i 139 w Castrosuach, to przechodzi ludzkie pojęcie. Nie mówiąc o tym o ile wydłuża się przejazd, gdy jest wymiana pasażerów wysiadających z tyłu autobusu i próbujących się przeciskać w okolice trzecich drzwi.