Strona główna» Różne» Fotomontaże» Konstal/Modertrans/MPK 405N-Kr #4001

Konstal/Modertrans/MPK 405N-Kr #4001

«Poprzednie zdjęcie: Jelcz PR110M #119
Następne zdjęcie: Jelcz M081MB #DH356»

Konstal/Modertrans/MPK 405N-Kr #4001

Data zrobienia zdjęcia: 23 sierpnia 2011 roku (wtorek)
Opis: Już tradycyjnie na lecie kmk.krakow chciałbym zaproponować mały fotomontaż. Rok temu pojawił się trójskład w malowaniu a`la Dusseldorf (http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=28611). Tym razem wybiegnę trochę w przyszłość i zaprezentuje wizję 405N-Kr. Być może tak to będzie wyglądało.
Słowa kluczowe: Konstal Modertrans MPK_Kraków 405N 405N-Kr #4001 Kraków Mikołajczyka fotomontaż KMK
Data dodania zdjęcia: 23.08.2011 11:47, Wyświetleń: 8273, Pobrań: 28, Wielkość pliku: 305.6 KB
Dodał: kmk
EXIF Info
Nazwa aparatu: EASTMAN KODAK COMPANY
Model aparatu: KODAK DX6490 ZOOM DIGITAL CAMERA
Czas ekspozycji: 1/500 sec(s)
Wartość przysłony: F/3.2
Data utworzenia: 30.03.2008 10:06:35
Długość ogniskowej: 23.1mm

Ostatnie komentarze

Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
23.08.2011 11:49
1. Światła małe.
2. Pantografy nie te
3. Wejścia w członach niskich deczko za wysoko.
Wiem że się przywalam 😛
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Killeroth
Gość

23.08.2011 12:00
Te drzwi to tragedia. Wyobrażasz sobie wejście do wagonu osoby niepełnosprawnej?
 
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
23.08.2011 14:35
Może wygląda jak tragedia, ale po Modertransie nie spodziewajcie się super wozu...
Offline Butelka
kmk
Użytkownik

Komentarzy: 602
23.08.2011 14:48
- Mordka przeszczepiona została z Modernusa Bety, więc światła są takie jakie są.
- Pantografów już nie chciało mi się ruszać - wiem trochę nie pasują.
- Z wejściami fakt, ale to tylko bardzo ogólna wizualizacja tego potworka 🙂
Offline kmkkmk.krakow at gazeta.plhttp://www.kmk.krakow.pl
Paweł1978
Gość


Komentarzy: 48
23.08.2011 15:04
Mieliśmy prawie identyczną wizję http://www.km-poznan.pl/forum/download.php?id=40 . Zresztą inaczej nie się chyba tego zobrazować aby spełniało wymogi założeń MPK Kraków
Offline Paweł1978pawelgawin at gazeta.plhttp://km-poznan.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
23.08.2011 15:25
A czy na prawdę nie dało by się tego tramwaju budować na jakiejś innej bazie niż te nieszczęsne 105N?
Lubię je w obecnej formie, ale to nie jest technologia do adaptowania do współczesnych pojazdów (nie mówiąc o czymś nowoczesnym).
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
23.08.2011 15:30
Wrocławskie 105NWr sprawdzają się dobrze, mimo braku niskiej podłogi 😉
Offline Butelka
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
23.08.2011 15:32
Niska podłoga to konieczność, nie żadna fanaberia. Zwłaszcza w nowym pojeździe.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
23.08.2011 15:42
Nie mówię że to fanaberia, tylko chcę wskazać wozy zbudowane na podwoziu i układach 105Na, którym można by prognozować eksploatację nawet przez kolejne 5-10 lat.

Natomiast owszem, wozy niskopodłogowe, jak 205WrAs, są od nich dużo lepsze.
Offline Butelka
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
23.08.2011 18:46
5-10 lat eksploatacji to nie jest za dużo przy takich kosztach, jak dla mnie 15-20 to minimum.
Offline Kasztann44
kmk
Użytkownik

Komentarzy: 602
23.08.2011 20:50
@Paweł1978: Zgadza się, po wytycznych MPK i produktach firmy Modertrans może wyjść właśnie coś w tym stylu. Powiem szczerze, że Twoja propozycja malowania bardziej przypadła mi do gustu (większa ilość koloru białego), coś na wzór GT8S.
Offline kmkkmk.krakow at gazeta.plhttp://www.kmk.krakow.pl
kmk
Użytkownik

Komentarzy: 602
24.08.2011 09:49
Wczoraj bodajże minął termin składania ofert. Czy wiadomo czy w ogóle ktoś się zgłosił?
Offline kmkkmk.krakow at gazeta.plhttp://www.kmk.krakow.pl
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
24.08.2011 16:02
Mt się zgłosił.
Offline Sudi
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
24.08.2011 16:07
To było do przewidzenia.😮
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Wojtek-MKM
Użytkownik

Komentarzy: 230
24.08.2011 16:09
A Protram albo ZNTK?
Offline Wojtek-MKM
kmk
Użytkownik

Komentarzy: 602
24.08.2011 16:10
Właśnie miałem pytać czy inne "Protramy" też wyraziły chęć wykonania dżdżownicy!?
Offline kmkkmk.krakow at gazeta.plhttp://www.kmk.krakow.pl
Coffee
Gość

24.08.2011 17:23
Sudi napisał(a):
Mt się zgłosił.

To pewna informacja czy znów Twoje domysły?
 
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
24.08.2011 19:22
Jakby Protram miał to robić to byście dostali porządne wozy 🙂
Offline Butelka
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3737
24.08.2011 20:25
Coffee napisał(a):
Sudi napisał(a):
Mt się zgłosił.

To pewna informacja czy znów Twoje domysły?

Uderz w stół a nożyce się odezwą. I kto to mówi...
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Killeroth
Gość

24.08.2011 20:25
Moglibyśmy sobie sami zrobić. EU8N wcale nie są złe. Z dwójki MT PT wolę to drugie.
 
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
24.08.2011 21:04
Jeśli się sprawdzi, to pewnie będą robić sami 😛
Offline szubak
kmk
Użytkownik

Komentarzy: 602
29.08.2011 11:24
No to będzie Protram 🙂
Offline kmkkmk.krakow at gazeta.plhttp://www.kmk.krakow.pl
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
29.08.2011 11:53
kmk napisał(a):
No to będzie Protram 🙂



Czyli czas zrobić nową wizualizację, bo ta już jest nieaktualna 🙂 Może dla Krakowa zaprojektują jakieś nowe czoła, niekoniecznie takie jak we Wrocławiu.
Offline Kasztann44