Konstal/Modertrans/MPK 405N-Kr #4001
«Poprzednie zdjęcie: Jelcz PR110M #119
Następne zdjęcie: Jelcz M081MB #DH356»
Konstal/Modertrans/MPK 405N-Kr #4001
|
|
Ostatnie komentarze
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3737 23.08.2011 11:49 |
||
Killeroth Gość 23.08.2011 12:00 |
Te drzwi to tragedia. Wyobrażasz sobie wejście do wagonu osoby niepełnosprawnej?
|
|
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 23.08.2011 14:35 |
Może wygląda jak tragedia, ale po Modertransie nie spodziewajcie się super wozu...
|
|
kmk Użytkownik Komentarzy: 602 23.08.2011 14:48 |
- Mordka przeszczepiona została z Modernusa Bety, więc światła są takie jakie są.
- Pantografów już nie chciało mi się ruszać - wiem trochę nie pasują. - Z wejściami fakt, ale to tylko bardzo ogólna wizualizacja tego potworka 🙂 |
|
Paweł1978 Gość Komentarzy: 48 23.08.2011 15:04 |
Mieliśmy prawie identyczną wizję http://www.km-poznan.pl/forum/download.php?id=40 . Zresztą inaczej nie się chyba tego zobrazować aby spełniało wymogi założeń MPK Kraków
|
|
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 23.08.2011 15:25 |
A czy na prawdę nie dało by się tego tramwaju budować na jakiejś innej bazie niż te nieszczęsne 105N?
Lubię je w obecnej formie, ale to nie jest technologia do adaptowania do współczesnych pojazdów (nie mówiąc o czymś nowoczesnym). |
|
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 23.08.2011 15:30 |
Wrocławskie 105NWr sprawdzają się dobrze, mimo braku niskiej podłogi 😉
|
|
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 23.08.2011 15:32 |
Niska podłoga to konieczność, nie żadna fanaberia. Zwłaszcza w nowym pojeździe.
|
|
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 23.08.2011 15:42 |
Nie mówię że to fanaberia, tylko chcę wskazać wozy zbudowane na podwoziu i układach 105Na, którym można by prognozować eksploatację nawet przez kolejne 5-10 lat.
Natomiast owszem, wozy niskopodłogowe, jak 205WrAs, są od nich dużo lepsze. |
|
Kasztann44 Użytkownik Komentarzy: 1858 23.08.2011 18:46 |
5-10 lat eksploatacji to nie jest za dużo przy takich kosztach, jak dla mnie 15-20 to minimum.
|
|
kmk Użytkownik Komentarzy: 602 23.08.2011 20:50 |
@Paweł1978: Zgadza się, po wytycznych MPK i produktach firmy Modertrans może wyjść właśnie coś w tym stylu. Powiem szczerze, że Twoja propozycja malowania bardziej przypadła mi do gustu (większa ilość koloru białego), coś na wzór GT8S.
|
|
kmk Użytkownik Komentarzy: 602 24.08.2011 09:49 |
Wczoraj bodajże minął termin składania ofert. Czy wiadomo czy w ogóle ktoś się zgłosił?
|
|
Sudi Użytkownik Komentarzy: 3364 24.08.2011 16:02 |
Mt się zgłosił.
|
|
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3737 24.08.2011 16:07 |
To było do przewidzenia.😮
|
|
Wojtek-MKM Użytkownik Komentarzy: 230 24.08.2011 16:09 |
A Protram albo ZNTK?
|
|
kmk Użytkownik Komentarzy: 602 24.08.2011 16:10 |
Właśnie miałem pytać czy inne "Protramy" też wyraziły chęć wykonania dżdżownicy!?
|
|
Coffee Gość 24.08.2011 17:23 |
Sudi napisał(a): Mt się zgłosił. To pewna informacja czy znów Twoje domysły? |
|
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 24.08.2011 19:22 |
Jakby Protram miał to robić to byście dostali porządne wozy 🙂
|
|
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3737 24.08.2011 20:25 |
Coffee napisał(a): Sudi napisał(a): Mt się zgłosił. To pewna informacja czy znów Twoje domysły? Uderz w stół a nożyce się odezwą. I kto to mówi... |
|
Killeroth Gość 24.08.2011 20:25 |
Moglibyśmy sobie sami zrobić. EU8N wcale nie są złe. Z dwójki MT PT wolę to drugie.
|
|
szubak Administrator Komentarzy: 1694 24.08.2011 21:04 |
Jeśli się sprawdzi, to pewnie będą robić sami 😛
|
|
kmk Użytkownik Komentarzy: 602 29.08.2011 11:24 |
No to będzie Protram 🙂
|
|
Kasztann44 Użytkownik Komentarzy: 1858 29.08.2011 11:53 |
kmk napisał(a): No to będzie Protram 🙂 Czyli czas zrobić nową wizualizację, bo ta już jest nieaktualna 🙂 Może dla Krakowa zaprojektują jakieś nowe czoła, niekoniecznie takie jak we Wrocławiu. |
|
2. Pantografy nie te
3. Wejścia w członach niskich deczko za wysoko.
Wiem że się przywalam 😛