Strona główna» Komunikacja w Polsce» Lublin» Lublin - Autobusy» SOR NB12 #LU 9502S

SOR NB12 #LU 9502S

«Poprzednie zdjęcie: Solaris Urbino 12 #2290
Następne zdjęcie: Mercedes O405N2 #2277»

SOR NB12 #LU 9502S

Data zrobienia zdjęcia: 19 sierpnia 2011 roku (piątek)
Opis: Potwór z bliska, a na wyświetlaczu co innego, a na tablicy co innego
Słowa kluczowe: SOR SORCITY NB12 #LU_9502S Felin MPK_Lublin ZTM_Lublin Lublin Linia_55
Data dodania zdjęcia: 22.08.2011 09:08, Wyświetleń: 2018, Pobrań: 36, Wielkość pliku: 216.4 KB
Dodał: mateusz612

Ostatnie komentarze

Coffee
Gość

22.08.2011 10:53
Wywal "CITY" z nazwy, a w kluczowych daj: SOR, SORCITY.
 
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1288
22.08.2011 13:28
W kluczowych, w numerze rejestracyjnym masz błąd- po LU powinna być spacja.
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
22.08.2011 14:10
Było dalej stanąć, nazoomować trochę 😉
Offline Butelka
mateusz612
Użytkownik

Komentarzy: 221
22.08.2011 14:39
Poprawione, a stanąć dalej się nie dało bo tam jest stado drzew.
Offline mateusz612
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
22.08.2011 14:57
Dopiero teraz zauważyłem, że wasze MPK zawłaszczyło sobie nasz patent na informację pasażerską (czyt. wyświetlacz i decha pokazujące co innego) 🤣
Offline Butelka
Wojtek-MKM
Użytkownik

Komentarzy: 230
22.08.2011 18:36
A tak w ogóle to popatrzcie na rejestrację. Pojawia się pytanie: dlaczego ZTM Lublin nie pozwala wypuszczać na linię pojazdów z obcą rejestracją?
Offline Wojtek-MKM
Coffee
Gość

22.08.2011 18:41
Z tego, co wiem, to pojazdy nie mogą przewozić pasażerów, jeżeli nie są zarejestrowane w kraju danej eksploatacji, a ITD w Lublinie się do tego przyczepiło.
 
Wojtek-MKM
Użytkownik

Komentarzy: 230
22.08.2011 19:02
Ale testy odbywają się na obcych rejestracjach prawie zawsze.
Offline Wojtek-MKM
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
22.08.2011 20:29
Coffee napisał(a):
Z tego, co wiem, to pojazdy nie mogą przewozić pasażerów, jeżeli nie są zarejestrowane w kraju danej eksploatacji, a ITD w Lublinie się do tego przyczepiło.


Czyli wszelkie linie międzynarodowe są nielegalne?
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
25.08.2011 14:47
To w takim razie jak mogą u nas jeździć zagraniczne wycieczki? 😐 Pokrętne to, zaiste...
Offline Butelka
Wojtek-MKM
Użytkownik

Komentarzy: 230
25.08.2011 15:06
A wycieczka to przewóz miejski z taryfą?
Offline Wojtek-MKM
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
25.08.2011 18:31
Coffee napisał(a):
Z tego, co wiem, to pojazdy nie mogą przewozić pasażerów, jeżeli nie są zarejestrowane w kraju danej eksploatacji, a ITD w Lublinie się do tego przyczepiło.
Offline Butelka
Coffee
Gość

25.08.2011 19:14
kuba203 napisał(a):
Czyli wszelkie linie międzynarodowe są nielegalne?


Nie. Bo te kończą, zaczynają lub zabierają pasażerów (albo robią wszystko naraz) z państwa zarejestrowania pojazdów. Gdybyś miał np. auto na Węgierskich numerach, a przewóz organizował tylko i wyłącznie na terenie Polski, to robił byś to nielegalnie.
Nie wiem dlaczego tak jest, ale podejrzewam kwestie ubezpieczenia.

Nie doprecyzowałem tego, ale chodziło mi oto:
Wojtek-MKM napisał(a):
A wycieczka to przewóz miejski z taryfą?


Anglia podobnież ma z samochodami dostawczymi i osobowymi. Jeżeli samochód jest dłużej, niż (nie pamiętam dokładnie, ale chyba) 6 miesięcy na terenie Wielkiej Brytanii i w ciągu tych 6 miesięcy auto nie opuściło, choćby na 24 godziny granicy państwa, musi zostać przerejestrowane i ubezpieczone w Wielkiej Brytanii (a jeżeli jest wykorzystywane w celach zarobkowych musi zostać od razu przerejestrowane).
 
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
26.08.2011 08:27
Praktycznie w każdym kraju (w tym w Polsce) jest to samo. Jak jesteś na terenie danego państwa dłużej niż x miesięcy i go nie opuszczasz, to teoretycznie musisz przerejestrować pojazd. 🙂
Offline szubak
Coffee
Gość

26.08.2011 10:00
szubak napisał(a):
Praktycznie w każdym kraju (w tym w Polsce) jest to samo. Jak jesteś na terenie danego państwa dłużej niż x miesięcy i go nie opuszczasz, to teoretycznie musisz przerejestrować pojazd. 🙂

Nie byłem pewien czy w każdym, dlatego napisałem o Anglii, bo to znam "z autopsji" 😛
 
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
26.08.2011 10:58
Te przepisy zależą od konkretnych państw. W sumie chodzi o to żeby ktoś nie miał zarejestrowanej floty pojazdów w jakimś innym kraju gdzie na przykład ubezpieczenia są 10x tańsze. Do tego ściągalność wszelkich mandatów które nie są wypisywane na miejscu dla kierującego jest w takim przypadku zerowa.
Największa wypożyczalnia samochodów w Polsce ma na przykład sporą część swojej floty zarejestrowanej na Słowacji i takie auta wypożyczane są także dla klientów w Polsce.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
01.09.2011 20:44
Coffee napisał(a):
Gdybyś miał np. auto na Węgierskich numerach, a przewóz organizował tylko i wyłącznie na terenie Polski, to robił byś to nielegalnie.


Ostatnio w GOPie na linii 225 widziałem SORa na czeskich blachach. Nawet w Krakowie, oidp, kilka lat temu testowy Irisbus kursował liniowo na blachach francuskich, a Solaris na niemieckich.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Coffee
Gość

01.09.2011 21:16
Mieli pozwolenie, albo robili "na farta". Najprawdopodobniej nie spotkali się z patrolem Policji/ITD.