Linz Urfahr, skrzyżowanie linii kolejowej z Pöstlingbergbahn które, zaraz po przejeździe pociągu R 3133 z Rottenegg do Linz Urfahr, pokona wagon #501 (zresztą częściowo widoczny za szynobusem).
Zależy co rozumieć pod pojęciem "tramwaje wielosystemowe", jeśli chodzi ci o tramwaje korzystające z torów kolejowych poza obszarem miejskim, to różnica w prześwicie toru tramwajowego w Linzu (900 mm) i toru kolejowego (1435 mm) może stanowić pewien niewielki problem...
Tak z ciekawości- Mają tak tramwaje wielosystemowe? Bo jak się krzyżują linie kolejowe z tramwajowymi, to chyba tak? 🙂
Przecięcie zelektryfikowanej linii kolejowej z tramwajową o innym zasilaniu nie jest niemożliwe, a nawet występuje na świecie 😉 Podobnie zdarza się skrzyżowanie tramwaju trolejbusem, gdzie przecież drugi biegun u góry mógłby trochę pogmatwać.