Strona główna» Kolej» Kolej na Świecie» Austria» 5022-020

5022-020

«Poprzednie zdjęcie: 1116-218
Następne zdjęcie: 1044-071»

5022-020

Data zrobienia zdjęcia: 31 lipca 2010 roku (sobota)
Opis: Linz Urfahr, skrzyżowanie linii kolejowej z Pöstlingbergbahn które, zaraz po przejeździe pociągu R 3133 z Rottenegg do Linz Urfahr, pokona wagon #501 (zresztą częściowo widoczny za szynobusem).
Słowa kluczowe: 5022 5022-020 Siemens Desiro ÖBB Österreichische_Bundesbahnen Mühlkreisbahn Linz Linz_Urfahr Pöstlingbergbahn Austria Österreich
Data dodania zdjęcia: 13.08.2010 09:06, Wyświetleń: 1844, Pobrań: 28, Wielkość pliku: 297.2 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX Corporation
Model aparatu: PENTAX K100D Super
Czas ekspozycji: 1/180 sec(s)
Wartość przysłony: F/8
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 31.07.2010 14:43:39
Długość ogniskowej: 63mm

Ostatnie komentarze

kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
13.08.2010 09:09
Ta Pöstlingbergbahn to jest tramwaj podmiejski, jak rozumiem?
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
13.08.2010 14:09
Raczej linia rekreacyjna, coś jak linia "134" u nas, bo Pöstlingberg leży jeszcze w granicach administracyjnych Linzu
Offline Wypalacz Rafał
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
13.08.2010 15:05
Rekreacyjna czy nie, w każdym razie tramwaj i o to mi chodziło 🙂
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
13.08.2010 16:13
Tak z ciekawości- Mają tak tramwaje wielosystemowe? Bo jak się krzyżują linie kolejowe z tramwajowymi, to chyba tak? 🙂
Offline busik105
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
13.08.2010 17:26
Zależy co rozumieć pod pojęciem "tramwaje wielosystemowe", jeśli chodzi ci o tramwaje korzystające z torów kolejowych poza obszarem miejskim, to różnica w prześwicie toru tramwajowego w Linzu (900 mm) i toru kolejowego (1435 mm) może stanowić pewien niewielki problem...
Offline Wypalacz Rafał
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
13.08.2010 17:34
busik105 napisał(a):
Tak z ciekawości- Mają tak tramwaje wielosystemowe? Bo jak się krzyżują linie kolejowe z tramwajowymi, to chyba tak? 🙂

Przecięcie zelektryfikowanej linii kolejowej z tramwajową o innym zasilaniu nie jest niemożliwe, a nawet występuje na świecie 😉 Podobnie zdarza się skrzyżowanie tramwaju trolejbusem, gdzie przecież drugi biegun u góry mógłby trochę pogmatwać.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
13.08.2010 17:38
vear napisał(a):
Przecięcie zelektryfikowanej linii kolejowej z tramwajową o innym zasilaniu nie jest niemożliwe, a nawet występuje na świecie 😉


Jeszcze do niedawna było i w Polsce 🙁

vear napisał(a):
Podobnie zdarza się skrzyżowanie tramwaju trolejbusem, gdzie przecież drugi biegun u góry mógłby trochę pogmatwać.


A zdarza się nawet w Linzu, o czym przy innej okazji 😉
Offline Wypalacz Rafał
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
13.08.2010 17:56
No wiem. Dlatego miałem wątpliwości. Ale dzięki za ich rozwianie. 😉
Offline busik105
Silkeborg
Użytkownik

Komentarzy: 557
13.08.2010 22:04
vear napisał(a):
Przecięcie zelektryfikowanej linii kolejowej z tramwajową o innym zasilaniu nie jest niemożliwe, a nawet występuje na świecie 😉

Było w Sosnowcu swojego czasu 3000V vs. 600V 😉
Offline Silkeborgkonrad.kriegel at gmail.com
Marcin_FTŚ
Gość

13.08.2010 22:32
Było, na Dańdówce na szlaku tramwaju 26.