Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Pojazdy testowe» Tatra RT6N1 #9051

Tatra RT6N1 #9051

«Poprzednie zdjęcie: SachsenTram NGT6DD #2501

Tatra RT6N1 #9051

Data zrobienia zdjęcia: 27 kwietnia 1997 roku (niedziela)
Opis: Moje pierwsze próby z obróbką skanowanego negatywu...
I jednocześnie pierwsze zdjęcie tramwaju testowego w Krakowie na galerii. Tatra RT6N1 #9051 na ulicy Tadeusza Kościuszki dojeżdża do przystanku "Jubilat"
Słowa kluczowe: Tatra RT6N1 #9051 linia_6 ČKD_Tatra Dopravní_podnik_hlavního_města_Prahy MPK_Kraków Kraków Kościuszki tramwaje_testowe
Data dodania zdjęcia: 20.10.2009 19:09, Wyświetleń: 4578, Pobrań: 66, Wielkość pliku: 245.2 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: AgfaPhoto GmbH
Model aparatu: d-lab.2/3

Ostatnie komentarze

Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
20.10.2009 20:06
Pamiętam jak poszedłem go pooglądać po lekcjach. W porównaniu z tym co wtedy jeździło, 102, 105, GT4 i GT6 to ten niskopodłogowiec robił mocne wrażenie.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
XeeRooX
Użytkownik

Komentarzy: 1706
20.10.2009 20:18
O jaki lśniący poldek po prawej 😁
Offline XeeRooXtomasz.k at fotozajezdnia.pl
solarisbus
Użytkownik

Komentarzy: 367
20.10.2009 21:28
Unrealgod napisał(a):
Pamiętam jak poszedłem go pooglądać po lekcjach. W porównaniu z tym co wtedy jeździło, 102, 105, GT4 i GT6 to ten niskopodłogowiec robił mocne wrażenie.

Co to jest GT4
Offline solarisbus
Coffee
Gość

20.10.2009 21:32
solarisbus napisał(a):
Co to jest GT4


To:
http://www.tram-bilder.de/resources/116-2002-08-26.jpg 😏
 
solarisbus
Użytkownik

Komentarzy: 367
20.10.2009 21:49
Tak, no to kiedy to jeździło normalnie po Krakowie?
Offline solarisbus
Warwas z Rugii
Użytkownik

Komentarzy: 359
20.10.2009 21:52
O T4 mu chodziło, tyle, że zawodna pamięć je uprzegubowiła...
Offline Warwas z Rugii
Coffee
Gość

20.10.2009 21:53
solarisbus napisał(a):
Tak, no to kiedy to jeździło normalnie po Krakowie?


Nigdy... Poza tym nie zapytałeś gdzie, tylko czy takie coś istnieje.
 
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
20.10.2009 22:07
Pamiętam też wypowiedź motorniczego dla (bodajże) kroniki "Jak by się jeździło taką wielką poduszką".
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
21.10.2009 12:25
Ale przez te lata się zmieniło .... co najważniesze jednak na lepsze.
Offline Kasztann44
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
21.10.2009 12:41
Szkoda tylko, że stopień zastawienia chodników przez buraczanych kierowców na lepsze się nie zmienił...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
21.10.2009 13:39
Ależ vear zmienił się, zmienił. Na gorsze...
Offline Wypalacz Rafał
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
21.10.2009 14:05
vear napisał(a):
Szkoda tylko, że stopień zastawienia chodników przez buraczanych kierowców na lepsze się nie zmienił...

A gdzie mają parkować samochody? Jedyne parkingi jakie wybudowano to te przy galeriach handlowych. A samochód już dawno nie jest dobrem luksusowym. Jak ktoś musi dojeżdżać do pracy, samochód to podstawa.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
21.10.2009 14:26
Jadąc na AGH niecałe 25 min autem lub mając do wyboru autobus, jadący tam ok. 50 min z pewnością wybiorę km;P A no i w aucie nie mam jazdy na glonojada z okazji niespodzianek typu "12m na '139' czy '159' już od osiemnastej":/.
Offline szubak
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
21.10.2009 15:35
Debilizm zastawiających tory to jedno, a brak parkingów to drugie.

Natomiast rekordem debilizmu jest ostatnia kampania społeczna, która kierowców próbuje przeciągnąć do KM chwaląc jej zalety... ekologiczne 🤣 Czy zna ktoś kogoś, kto chciał być ekologiczny i przesiadł się z tego względu do dwa razy wolniejszego, zawodnego i zatłoczonego autobusu?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
21.10.2009 15:52
Ale tramwaje i autobusy wcale nie są ekologiczne. Tramwaje są elektryczne ale ta elektryczność jest ze spalanego węgla. Trochę jak lokomotywa, tylko energia pochodząca z reakcji spalania nie jest dostarczana do silników za pośrednictwem wody a prądu elektrycznego.
Jedyny prawdziwie ekologiczny pojazd - rower nie jest promowany wcale. Zamiast ścieżki rowerowe buduje się pasy dla autobusów a i tak szybsze od nich rowery są przez te autobusy spychane na pobocze.
Samochodom też się nie ułatwia życia. Na Limanowskiego listki oddzielające pasy naklejono dobre 15cm od linii. MPK kiedyś chciało się nazywać fair play. Ciekawe na jakiej podstawie, skoro chcą zwalczać konkurencję na wszelkie możliwe sposoby.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
21.10.2009 16:03
Nawet gdyby były 100% ekologiczne, to jest wystarczająca motywacja by nimi jeździć. O to mi chodziło.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
21.10.2009 16:04
"Ekologiczność" autobusu czy tramwaju polega jedynie na mniejszym zużyciu paliwa (i co za tym idzie emisji spalin) na ilość przewiezionych pasażerów
Offline Wypalacz Rafał
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
21.10.2009 16:10
Gdybym sobie upchał 150% pasażerów do samochodu, tak jak to ma miejsce w autobusach, też jednostkowe zużycie było by super. Tymczasem najczęściej mam 1/5 wykorzystanych miejsc. Czyli sporo więcej pasażerów niż nie jeden autobus czy tramwaj.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
21.10.2009 16:24
Nie licz na tej zasadzie, bo wychodzą bzdury... 😛
Offline szubak
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
21.10.2009 17:19
Nie jechałeś nigdy samemu z kierowcą albo motorniczym w pojeździe?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
21.10.2009 17:28
Unrealgod napisał(a):
Nie jechałeś nigdy samemu z kierowcą albo motorniczym w pojeździe?


Jechać jechałem nie raz. Najczęściej późnym wieczorem wracając z pracy. Czyli wtedy kiedy nie ma również korków na ulicach spowodowanych przez samochody wiozące w wiekszości tylko kierowcę...
Offline Wypalacz Rafał
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
21.10.2009 17:44
Unrealgod napisał(a):
Nie jechałeś nigdy samemu z kierowcą albo motorniczym w pojeździe?

Jasne, że autobus wiozący jedną osobę w przeliczeniu na pasażera spali więcej. Ale autobus zapełniony na maxa nie spali przecież tyle samo w przeliczeniu na osobę, co zapełnione na maxa auto. 😛
Offline szubak