Najechanie #191 na #428+454+455 13.10.2009
«Poprzednie zdjęcie: Najechanie #191 na #428+454+455 13.10.2009
Najechanie #191 na #428+454+455 13.10.2009
|
|
Ostatnie komentarze
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 13.10.2009 17:43 |
GT6 do kasacji (chyba że mu zrobią przeszczep pierwszego członu...), ciekawe jak konstrukcje stozłomek?
|
|
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3736 13.10.2009 18:04 |
Nie widzę połamanych słupków konstrukcji 105tki więc raczej wróci do ruchu po klepaniu.
|
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 13.10.2009 18:27 |
Ale w tym przypadku ważniejsza jest belka grzbietowa a nie słupki międzyokienne
|
|
YogY Administrator Komentarzy: 705 13.10.2009 21:29 |
Zważywszy, że ostatni wagon UFA wbił się w drugi, belka mogła tego nie wytrzymać...
|
|
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 14.10.2009 09:36 |
Czyli jak zwykle - trupa reanimujemy do upadłego, a wagon z rocznika 1992 do kasacji? 😡
|
|
pavlack Użytkownik Komentarzy: 392 14.10.2009 10:08 |
Wagon o takiej konstrukcji jak stozłoma, nawet z rocznika 2009, w przypadku uszkodzenia belki grzebietowej niezbyt nadaje się do reanimacji 😛 Taka kijowa konstrukcja Kubuś, i rok produkcji tego nie zmieni 😁
|
|
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 14.10.2009 10:38 |
Akurat w 2009 już nikt tego na szczęście nie produkuje 😛
|
|
vear Administrator Komentarzy: 2462 14.10.2009 11:37 |
W 2007 produkował 😛
|
|
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 14.10.2009 12:00 |
Wóz drabiniasty też każda firma wyprodukuje, jeżeli będzie miała odbiorców 😉
|
|
Wiroos Administrator Komentarzy: 3794 14.10.2009 15:07 |
YogY napisał(a): Zważywszy, że ostatni wagon UFA wbił się w drugi, belka mogła tego nie wytrzymać... Nie znam się na mechanice, ale wydaje mi się, że skoro cały trzeci wagon uderzył w drugi to belka to przeciążenie przeniosła. Problem w tym, że belka idzie od samego początku wagonu do samego końca i trudno tu mówić o czymś co się nazywa strefą kontrolowanego zgniotu. W tej sytuacji taką rolę spełnił sprzęg między 2. a 3. wagonem 😉 |
|
Coffee Gość 14.10.2009 22:02 |
kuba203 napisał(a): Akurat w 2009 już nikt tego na szczęście nie produkuje 😛 A Modertrans? 😛 |
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 15.10.2009 04:17 |
Coffee napisał(a): A Modertrans? 😛 I Protram... |
|
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 15.10.2009 07:59 |
E no bez jaj, wyroby Protramu są jakie są, ale chyba widzisz różnicę pomiędzy nimi a 105Na?
|
|
Maciej12991 Gość 15.10.2009 12:21 |
Coffee napisał(a): A Modertrans? 😛 Niestety Modertrans modernizuje wagony (póki co) a nie produkuje, co do Protramu to oni chyba produkują, bo MPK Wrocław na WrAsy ogłasza przetargi, co by sugerowało zakup nowego pojazdu. |
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 15.10.2009 16:06 |
kuba203 napisał(a): E no bez jaj, wyroby Protramu są jakie są, ale chyba widzisz różnicę pomiędzy nimi a 105Na? A czym się różni 204WrAs od 105-ki? No dobra, szerokością - jest węższy. I brakiem skosów - zapewne wynika to z poprzedniej różnicy... Maciej12991 napisał(a): Niestety Modertrans modernizuje wagony (póki co) a nie produkuje, co do Protramu to oni chyba produkują, bo MPK Wrocław na WrAsy ogłasza przetargi, co by sugerowało zakup nowego pojazdu. Biorąc pod uwagę że z tak "zmodernizowanej" 105-ki zostaje tylko belka grzbietowa (notabene ostatnio w Gdańsku kupili kilka ze skasowanych stopiątek - nawet nie chcieli brać całych pudeł tylko same belki...), to można spokojnie stwierdzić że Modertrans produkuje wagony. |
|
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 15.10.2009 18:09 |
Wypalacz Rafał napisał(a): A czym się różni 204WrAs od 105-ki? No dobra, szerokością - jest węższy. I brakiem skosów - zapewne wynika to z poprzedniej różnicy... Między innymi omawianą tu belką, a także takim drobiazgiem jak napęd asynchroniczny (jak samo 'As' w nazwie wskazuje) 😛 |
|
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 15.10.2009 19:50 |
kuba203 napisał(a): Między innymi omawianą tu belką, a także takim drobiazgiem jak napęd asynchroniczny (jak samo 'As' w nazwie wskazuje) 😛 No fakt, ma jednolitą belkę grzbietową zamiast belki z obejściem na rozrusznik jak 105Na (i większość odmian 105-ek). Ale taką samą belkę mają również 105Nt, 105N2k... |
|
Maciej12991 Gość 16.10.2009 01:52 |
Wypalacz Rafał napisał(a): Biorąc pod uwagę że z tak "zmodernizowanej" 105-ki zostaje tylko belka grzbietowa (notabene ostatnio w Gdańsku kupili kilka ze skasowanych stopiątek - nawet nie chcieli brać całych pudeł tylko same belki...), to można spokojnie stwierdzić że Modertrans produkuje wagony. Ale zostaje i to jest modernizacja, a nie budowa pojazdu od nowa. Kupiłbyś "nowy" autobus z kratownicą od Ikarusa 280 rocznik 1979? 😛 |
|
Warwas z Rugii Użytkownik Komentarzy: 359 16.10.2009 09:20 |
Maciej12991 napisał(a): Kupiłbyś "nowy" autobus z kratownicą od Ikarusa 280 rocznik 1979? 😛 GOP czasami kupuje 😛 |
|
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 16.10.2009 14:25 |
Wypalacz Rafał napisał(a): No fakt, ma jednolitą belkę grzbietową zamiast belki z obejściem na rozrusznik jak 105Na (i większość odmian 105-ek). Ale taką samą belkę mają również 105Nt, 105N2k... No i to jest postęp techniczny w stosunku do 105Na 😛 |
|
thomas_ Administrator Komentarzy: 6592 16.10.2009 22:52 |
Wypalacz Rafał napisał(a): GT6 do kasacji (chyba że mu zrobią przeszczep pierwszego członu...), ciekawe jak konstrukcje stozłomek? No i #191 poszedł do kasacji. W zamian na Podgorze przeszedl #185 |
|