Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» EU8N» Montaż wagonów EU8N» EU8N - widok na przód

EU8N - widok na przód

«Poprzednie zdjęcie: Nocne testy EU8N
Następne zdjęcie: EU8N - człon niskopodłogowy»

EU8N - widok na przód

Data zrobienia zdjęcia: sierpień 2009 roku
Opis: Zdjęcie dzięki uprzejmości MPK S.A. w Krakowie.
Słowa kluczowe: EU8N MPK_Kraków Kraków montaż TR
Data dodania zdjęcia: 05.08.2009 20:49, Wyświetleń: 10637, Pobrań: 32, Wielkość pliku: 98.7 KB
Dodał: thomas_

Ostatnie komentarze

Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
05.08.2009 20:53
Offline Wypalacz Rafał
Coffee
Gość

05.08.2009 21:03
Zdemontowali. Te światła są osadzone na plastikowych osłonach (jak w #3306). Mnie tylko zastanawia, czemu nie zrobili dwuskrzydłowych drzwi, tylko pojedyncze...
 
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
05.08.2009 21:12
Coffee napisał(a):
Zdemontowali. Te światła są osadzone na plastikowych osłonach (jak w #3306)

No chyba że tak, tylko po co malowali całą ścianę czołową, skoro wieksza jej część będzie zasłonięta tą plastikową nakładką...

Coffee napisał(a):
Mnie tylko zastanawia, czemu nie zrobili dwuskrzydłowych drzwi, tylko pojedyncze...

Pewnie wymagało to zbyt dużej ingerencji w konstrukcję (i przy okazji kosztowało...), tyle że w ten sposób wychodzi wagon bardzo niepraktyczny dla prowadzącego, który żeby przestawić zwrotnicę lub ręcznie włączyć światła (gdy nie zadziała akomodacja), będzie musiał najpierw wyjść do przedziału pasażerskiego, a dopiero potem wyjść z wagonu. Czyli w porównaniu do wszystkich innych wagonów tramwajowch w MPK - duży krok w tył 😕
Offline Wypalacz Rafał
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
05.08.2009 21:18
Wypalacz Rafał napisał(a):

No chyba że tak, tylko po co malowali całą ścianę czołową, skoro wieksza jej część będzie zasłonięta tą plastikową nakładką...
Żeby wiochy nie było, że jak nakładka spadnie, to pod spodem niepomalowane 😛
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Coffee
Gość

05.08.2009 21:19
Czy ja wiem, czy taka znów duża ingerencja... W końcu w GT6 się dało...
 
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
05.08.2009 21:25
Ale GT6 to jednak inne wagony, poza tym połowa z nich miała już fabrycznie zrobione drzwi podwójne. Może chodzi też o aparaturę elektryczną w kabinie - żeby jej nie ruszać z miejsca?
Offline Wypalacz Rafał
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
05.08.2009 23:09
Ja myslalem ze to jakis zabytek odmalowany 🤣
Offline Kasztann44
PE 099
Użytkownik

Komentarzy: 559
05.08.2009 23:16
w E6 jak był sobie jeździł na '72' to też nie było drzwi "z kabiny -> na zew. i spowrotem.. niemniej taki sam problem "do zwrotnicy / do świateł przez przedział pasażerski" występuje w N8 i nikogo nie martwi.. tylko martwią pasażerowie uciekający w wagonika poza peronem..
Offline PE 099
Coffee
Gość

05.08.2009 23:44
Tak. Ale zauważ, że N8S mają ten drugi płat drzwiowy, gdzie zazwyczaj jest pusty. A tu, by wydostać się z wagonu, trzeba będzie forsować tłoki wiszące nad kabiną i jeszcze wydostać się na zewnątrz. A co samej elektroniki... Skoro w 105NaD się da, to i w tym nie było by problemu.
 
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
06.08.2009 07:57
Coffee napisał(a):
trzeba będzie forsować tłoki wiszące nad kabin&#261


Gdzie tam jakieś tłoki wiszą? Silnik nad kabiną umieścili? 😈
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
06.08.2009 12:58
Te tloki nad kabina to zazwyczaj powoduja przyklejeni do niej milosnicy, wiec m.in. Ty Coffee 😛
Offline szubak
Coffee
Gość

06.08.2009 20:15
Szczególnie, że od miesiąca nie jeżdżę tramwajami/autobusami (nie licząc przyszłej soboty i imprezy Irisbusem) 😛
 
vear
Administrator

Komentarzy: 2462
07.08.2009 10:59
A 22.07 przy Jeżynowej pozdrawiał mnie Twój sobowtór? 😛
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Coffee
Gość

07.08.2009 11:33
A no tak... KLM... Ale raczej w tedy na 15 tłoku nie było 😛
 
NGT6
Użytkownik

Komentarzy: 27
12.10.2009 19:26
Czy EU8N bedą stacjonowały w Podgorzu
WITAM WSZYSTKICH NA FOTOGALERII
Offline NGT6
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
12.10.2009 19:39
MPK się podniecało, że to będą "niskopodłogowe tramwaje dla Nowej Huty", więc raczej będą stacjonowały w Hucie. W zamian do Podgórza mają przejść krokodyle. Z tymi N8 to szczerze mówiąc nie jestem pewien, bazuję się tylko na komentarzach innych młośników.
Offline Sudi
NGT6
Użytkownik

Komentarzy: 27
12.10.2009 19:41
dzięki za odpowiedz N8 bedą ponoć stacjonowały w podgorzu bo tak mowili na dniu otwartym
Offline NGT6
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
12.10.2009 20:26
Szczerze mówiąc nie traktowałbym poważnie tego, co mówią w Podgórzu 🤣 .
Offline Sudi
mseifer
Użytkownik

Komentarzy: 463
05.11.2009 13:56
Czy wiadomo co z pierwszym EU8N?
Offline mseifer
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6592
07.11.2009 22:09
Nie.
Offline thomas_
jopek36
Użytkownik

Komentarzy: 4
25.11.2009 22:02
radzę zajrzeć na to forum: * link usunięty *, ale
krótko mówiąc mają problem z członem niskopodłogowym.
Offline jopek36