Strona główna» Kolej» Lokomotywy elektryczne» EU44/183» 183-601

183-601

«Poprzednie zdjęcie: 183-601
Następne zdjęcie: 183-601»

183-601

Data zrobienia zdjęcia: 23 czerwca 2009 roku (wtorek)
Opis: Szlak podg. Rudzice - podg. Gaj. Taurusik w drodze na testy w okolice Grybowa i Ptaszkowej. Pogoda niestety nie dopisała 🙁
Słowa kluczowe: 183 183-601 E183 Taurus Husarz PKP_IC próba Siemens Eurosprinter ES64U4 EU44-001 EU44 Węgrzce_Wielkie D29-91
Data dodania zdjęcia: 23.06.2009 20:16, Wyświetleń: 2060, Pobrań: 16, Wielkość pliku: 245.5 KB
Dodał: sarzek

Ostatnie komentarze

Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
24.06.2009 11:34
PKP zamiast takie nówki poszło by w ślady MPK Kraków i kupiło jakieś sprawdzone używki z zachodu. SCNF do końca przyszłego roku wysyła na żyletki wszystkie składy TGV pierwszej generacji. A to tylko przykład.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
dkalwa
Użytkownik

Komentarzy: 55
24.06.2009 14:11
ale na co nam nowe i szybkie elektrowozy, jak nie ma gdzie nimi jeździć... może warto by pierwsze wyremontować torowiska, a potem brać się za zakupy..
Offline dkalwadkalwa at gmail.comhttp://www.zakopanedomki.com.pl
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
24.06.2009 14:15
Intercity ma modernizować torowiska?
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
dkalwa
Użytkownik

Komentarzy: 55
24.06.2009 14:22
nie koniecznie intercity, ogólnie mówię... bo kupowanie nówek po to żeby jeździły jak stare, to nie ma sensu... no chyba że będą jechali na całego i modlili się żeby nie wykoleił się pociąg..
Offline dkalwadkalwa at gmail.comhttp://www.zakopanedomki.com.pl
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
24.06.2009 14:35
Czyli IC ma nie inwestować w tabor, bo brak infrastruktury? To powiedz mi proszę, co za kilka lat będzie ciągnąć pociąg po tych nowych torachi?
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
24.06.2009 14:51
Żywotność starego taboru tak czy inaczej jest ograniczona, w końcu się on kiedyś rozleci i co wtedy? Poza tym nowy tabor może jeździć też za granicę.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
dkalwa
Użytkownik

Komentarzy: 55
24.06.2009 15:06
zgadzam się, że trzeba inwestować w tabor ale równolegle z remontem infrastruktury... chodziło mi o to co mówił Unrealgod, że może lepiej kupić używki, żeby było na remonty a potem stopniowo kupować nówki..
Offline dkalwadkalwa at gmail.comhttp://www.zakopanedomki.com.pl
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
24.06.2009 16:46
Zakupy prowadzone przez IC są konieczne, aczkolwiek nie ma potrzeby robic ich na dużą skalę, bo w tym tempie modernizacji linii kolejowych za parenaście lat zostanie nam kilkanaście linii kolejowych o przyzwoitych parametrach, a na pozostałych pociągi będą się turkotać z prędkością drezyny jeśli w ogóle będą się turkotać... ale do tego trzeba już rozwiązań systemowych, a nasi rządzący tego nie widzą od dobrych parunastu lat...
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3736
24.06.2009 17:19
Mówili, że na razie Taurus będzie mógł jeździć z maksymalną prędkością do 150 km/h
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
25.06.2009 08:41
dkalwa napisał(a):
może lepiej kupić używki, żeby było na remonty a potem stopniowo kupować nówki..


Ale przecież kto inny kupuje tabor, a kto inny jest właścicielem infrastruktury, więc to nie jest taka prosta zależność. To tak jakbym Ci kazał nie kupować nowego samochodu, a zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na remonty dróg 😛
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
25.06.2009 21:53
Bardzo trafne porównanie. Ale IC chyba może tak samo naciskać na PKL jak kierowcy na drogowców. Już niedługo nasze tory otworzą się na zagranicznych przewoźników i zobaczymy. Radia maryja słuchałem w okolicy Torunia przejeżdżając akurat i mówili jaka to straszna tragedia się stanie wtedy. Jak to wejdą na nasz rynek Niemcy z nowoczesnym i szybkim taborem i nie dadzą szans biednemu PKP. I ono biedne upadnie. Bo przecież nas nie stać na taki fajny tabor nowoczesny, a klienci wiadomo co zrobią. Będą jeździć nowoczesnym i szybszym pociągiem. A nasz narodowy padnie.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Szymon Mrowiec
Użytkownik

Komentarzy: 309
25.06.2009 22:38
Unrealgod
Na PLK jeśli juź.
Offline Szymon Mrowiec
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
26.06.2009 00:46
Fakt, Polskie Koleje Linowe całkiem dobrze się mają, zwłaszcza te najbardziej znane (Kasprowy, Gubałówka, Gąsienicowa...).
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
26.06.2009 08:15
Czekam z utęsknieniem na moment, kiedy upadnie PKP 😉
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4535
26.06.2009 09:40
Ja chyba też na to czekam. Choć na to specjalnie nie liczę. To jest instytucja, która siłą bezwładności i rozpędu będzie istnieć jeszcze wiele lat. A temat kolei jak środka transportu w ogóle jest już chyba w Polsce pogrzebany.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl